Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 773708-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
BUDOWA SIECI WODOCIAGOWYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ STACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY KRYNICE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: PROW 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 84 6630225, 6630239,
faks: 84 6630225
e-mail: ugkrynice@krynice.com.pl, ugkrynice@wp.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://ugkrynice.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://ugkrynice.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (.Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 t.j), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Urząd Gminy Krynice, Krynice 1, 22-610 Krynice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IR.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Oferty można składać w odniesieniu do dowolnej ilości części.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem przedsięwzięcia jest inwestycja, polegająca na BUDOWIE SIECI WODOCIAGOWYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ STACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY KRYNICE.
Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego w ramach PROW 2014-2020
W zakres zadania wchodzą następujące prace:
CZĘŚĆ I:
Budowa sieci wodociągowej Kolonia Partyzantów - Antoniówka wraz z przebudową stacji wodociągowej:
1. Studnia S1, S2
2. Technologia stacji wodociągowej
3. Zbiornik wyrównawczy
4. Przewody technologiczne wodociągowe - Roboty ziemne
5. Przewody technologiczne wodociągowe - Roboty instalacyjne
6. Przewody technologiczne kanalizacyjne - Roboty ziemne
7. Przewody technologiczne kanalizacyjne - Roboty instalacyjne
8. Instalacja wodociągowa budynku SUW
9. Instalacja kanalizacji budynku SUW
10. Instalacja wentylacji i ogrzewanie budynku SUW
11. Sieć wodociągowa - Roboty ziemne
12. Sieć wodociągowa - Roboty instalacyjne
13. Komora redukcyjna - Roboty ziemne
14. Komora redukcyjna - Roboty instalacyjne
15. Budynek stacji wodociągowej - Roboty rozbiórkowe
16. Budynek stacji wodociągowej - Roboty wewnętrzne
17. Budynek stacji wodociągowej - Roboty zewnętrzne
18. Zbiornik żelbetowy
19. Komora zasuw
20. Złącza i linie kablowe
21. Stacja wodociągowa
22. Pomiary i rejestracja parametrów
23. Demontaż
CZĘŚĆ II:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Majdan-Sielec:
1. Sieć wodociągowa - roboty ziemne
2. Sieć wodociągowa - roboty instalacyjne
CZĘŚĆ III:
Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków w Antoniówce
1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Roboty kwalifikowalne
2. Roboty ziemne – kwalifikowalne
3. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej i montażu oczyszczalni – kwalifikowalne
4. Roboty elektryczne – kwalifikowalne
5. Obsługa geodezyjna – kwalifikowalne
6. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Roboty nie kwalifikowalne
7. Roboty ziemne – niekwalifikowalne
8. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej – niekwalifikowalne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje zawierają projekty budowlane,
który stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie , atestami i aprobatami technicznymi.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.).
Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne
z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Dołączony do niniejszej specyfikacji przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy a przy wycenie całości prac należy posiłkować się projektem budowlanym. Przy występowaniu ewentualnych różnic pomiędzy przedmiarem a projektem budowlanym do wyceny należy przyjmować zapisy zgodne z projektem budowlanym.
Zaleca się aby przed złożeniem oferty dokonano wizji terenowej terenu prac.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00
Dodatkowe kody CPV:
45.23.24.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Dla części I – 30.09.2022 – nie wcześniej niż 31.01.2022r.
Dla Części II – 31.10.2021r
Dla części III – 31.10.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie wykonawcy składane na podst. Art. 25a ust. 1 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla części I - 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Dla części II – 8.000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych )
Dla części III – 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych)
9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy z dopiskiem której części dotyczy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu Oddział w Krynicach nr: 38 9644 1075 2003 7500 0723 0027
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm. )
9.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.5. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamiany umowy dotyczące przedmiotu Umowy lub umówionego terminu wykonania przedmiotu Umowy są dopuszczalne w następujących przypadkach:
a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających w szczególności na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody,
d) w przypadku konieczności wykonania prac archeologicznych lub innych na terenie budowy
e) w przypadku wystąpienia robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu umowy w stosunku do przedmiotu określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikających z treści umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta.
f) Wystąpienie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
Z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym,
g) Wstrzymanie przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót.
h) Niesprzyjające warunki atmosferyczne, uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami
i) Wystąpienie nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej umowy nie miały wpływu
j) w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Przedłużenia terminu wykonania robót następuje o czas obejmujący ilość dni nie wykonywania robót z wyżej wymienionych przyczyn udokumentowanych wpisem w dzienniku budowy, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy przez Inspektora Nadzoru. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę przedmiotu umowy i/lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku:
a) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
b) Zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót lub pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy,
c) Konieczność zrealizowania jakichkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a wynikających ze stwierdzenia wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy,
d) Odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
e) Wystąpienie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenia robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu umowy w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta.
f) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowo-kosztorysowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Budowa sieci wodociągowej Kolonia Partyzantów - Antoniówka wraz z przebudową stacji wodociągowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Studnia S1, S2
2. Technologia stacji wodociągowej
3. Zbiornik wyrównawczy
4. Przewody technologiczne wodociągowe - Roboty ziemne
5. Przewody technologiczne wodociągowe - Roboty instalacyjne
6. Przewody technologiczne kanalizacyjne - Roboty ziemne
7. Przewody technologiczne kanalizacyjne - Roboty instalacyjne
8. Instalacja wodociągowa budynku SUW
9. Instalacja kanalizacji budynku SUW
10. Instalacja wentylacji i ogrzewanie budynku SUW
11. Sieć wodociągowa - Roboty ziemne
12. Sieć wodociągowa - Roboty instalacyjne
13. Komora redukcyjna - Roboty ziemne
14. Komora redukcyjna - Roboty instalacyjne
15. Budynek stacji wodociągowej - Roboty rozbiórkowe
16. Budynek stacji wodociągowej - Roboty wewnętrzne
17. Budynek stacji wodociągowej - Roboty zewnętrzne
18. Zbiornik żelbetowy
19. Komora zasuw
20. Złącza i linie kablowe
21. Stacja wodociągowa
22. Pomiary i rejestracja parametrów
23. Demontaż
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania dla części I – 30.09.2022 – nie wcześniej niż 31.01.2022r.
Nazwa: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Majdan-Sielec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Majdan-Sielec:
1. Sieć wodociągowa - roboty ziemne
2. Sieć wodociągowa - roboty instalacyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków w Antoniówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków w Antoniówce
1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Roboty kwalifikowalne
2. Roboty ziemne – kwalifikowalne
3. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej i montażu oczyszczalni – kwalifikowalne
4. Roboty elektryczne – kwalifikowalne
5. Obsługa geodezyjna – kwalifikowalne
6. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - Roboty nie kwalifikowalne
7. Roboty ziemne – niekwalifikowalne
8. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej – niekwalifikowalne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od ul. Staszica w kierunku cieku Bugaj"
- "Budowa i remont dróg gminnych w Terespolu"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami na terenie obrębu geodezyjnego Dobrojewie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.