To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-09
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska.
Numer ogłoszenia: 77355 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48091 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) Część nr 1 zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego obejmująca: - laptopy 13-14 typu 2 w 1 - 2 szt. - laptopy 15,6 - 4 szt. - komputery typ 1 - multimedialne - 2 szt. - komputer typ 2 - do projektów graficznych - 1 szt. - komputery typ 3 - 15 szt. - komputery typ 4 - 32 szt. - monitory 23-24 55 szt. 2) Część nr 2 zamówienia - dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych typu drukarka, kopiarka, skaner wraz z instalacją i uruchomieniem, wpięcie urządzeń do użytkowanego systemu kontroli kosztów drukowania i wydruku podążającego SafeQ oraz instalacja i uruchomienie dostarczonego oprogramowania OCR na jednym z urządzeń lub podłączenie do posiadanego oprogramowania (SmartScan) poprzez zwiększenie ilości licencji. Dostawa obejmuje: - urządzenie wielofunkcyjne - kolor, format A3 - 3 szt. - oprogramowanie OCR do obsługi jednego urządzenia wielofunkcyjnego lub podłączenie (z uruchomieniem usługi) do posiadanej aplikacji SmartScan poprzez rozszerzenie ilości licencji - 3 szt. 3. Parametry techniczne oraz ilości zostały określone w Opisie parametrów technicznych, stanowiącym załącznik nr 7.1 i 7.2 do SIWZ. Parametry techniczne dla każdej z części zamówienia zostały określone na poziomie minimalnym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 zamówienia - dostawa 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych typu drukarka, kopiarka, skaner wraz z instalacją i uruchomieniem, wpięcie urządzeń do użytkowanego systemu kontroli kosztów drukowania i wydruku podążającego SafeQ oraz instalacja i uruchomienie dostarczonego oprogramowania OCR na jednym z urządzeń lub podłączenie do posiadanego oprogramowania (SmartScan) poprzez zwiększenie ilości licencji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63468,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63685,71
Oferta z najniższą ceną: 63685,71 / Oferta z najwyższą ceną: 63685,71
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, serwera urządzeń USB oraz pakietów biurowych
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.