eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Gdańsk: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 7734 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409038 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynku Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako elementu Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego w Gdańsku. Inwestycja opierać się będzie na rozbudowie budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7, polegającej na dobudowaniu skrzydła obiektu na działkach 9-1, 9-11, 10-5, 10-7, 23-1 obręb 19 z przeznaczeniem na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Przewiduje się dobudowę trzykondygnacyjnego budynku o wymiarach 18,81 x 35,65 m, wys. 10,85 m o łącznej powierzchni zabudowy 590 m2 z możliwością poruszania się osób niepełnosprawnych - winda z poziomu 0 obsługująca wszystkie kondygnacje. Założeniem zadania jest wykorzystanie przyłączy mediów z budynku Komendy Miejskiej PSP. W skład budynku będą wchodzić: sala dyspozytorska, pomieszczenia techniczne, sala szkoleniowa, pomieszczenia socjalno-sanitarne, pomieszczenia biurowe, miejsca postojowe w hali garażowej przyziemia. Łączna powierzchnia użytkowa to 1565 m2. Kubatura budynku - 6308 m3. 2.Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie wielobranżowej, budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowej wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej obiektu Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku oraz infrastruktury niezbędnej do jego funkcjonowania w ramach przedsięwzięcia Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego oraz uzyskanie wymaganych opinii, zezwoleń, uzgodnień, decyzji, w szczególności uzyskanie Decyzji o Pozwoleniu na Budowę w oparciu o opracowany projekt budowlany. Podstawę do wykonania przedmiotowej dokumentacji stanowią: a) koncepcja programowo-przestrzenna wykonana przez firmę PROMEX - Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, c) dokumentacja geotechniczna dla projektu budowy Centrum Powiadamiania Ratunkowego - Załącznik Nr 8 do SIWZ, d) warunki techniczne przyłącza mediów - Załącznik Nr 9 do SIWZ, e) wymagania w zakresie ochrony ppoż. do sporządzenia dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca jest obowiązany przygotować dokumentację projektową obejmującą projekt budowlany gotowy do złożenia, w celu uzyskania Decyzji o Pozwoleniu na Budowę (DoPnB), wraz ze wszystkimi niezbędnymi do uzyskania DoPnB uzgodnieniami i opiniami, zawierający informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), oraz projekt wykonawczy. W skład dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia wchodzi: Wielobranżowy projekt budowlany obiektu wykonany w zakresie: a) architektury, b) konstrukcji, c) instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), d) instalacji i urządzeń kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami, e) instalacji c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, f) instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, g) instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i oświetleniowych, h) instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), i) instalacji centralnego odkurzacza, j) instalacji windy osobowej, k) innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż. Projekt zagospodarowania terenu działki wraz z infrastrukturą techniczną, w tym: a) projekt sieci/przyłączy zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestorów uzbrojenia, b) dróg dojazdowych i chodników, c) zagospodarowanie terenów zielonych. Projekt technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotowe opracowanie zawierające zbiór wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robot, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Wielobranżowy Projekt wykonawczy w zakresie: a) architektury, b) konstrukcji, c) wewnętrznych instalacji i urządzeń: instalacji i urządzeń: sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych), c.o. wraz z modernizacją istniejącego węzła cieplnego budynku Komendy Miejskiej PSP, wentylacji mechanicznej (z zastosowaniem centrali z rekuperatorem) i klimatyzacji, elektroenergetycznych i oświetleniowych (w tym w szczególności: rozdzielnia zewnętrzna, linia kablowa, zasilanie gniazd gospodarczych, zasilanie urządzeń technologicznych, siec systemu kontroli dostępu, zasilanie windy, instalacja niskonapięciowa, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne), instalacji i urządzeń teletechnicznych (telefoniczna, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, Internet, instalacja telewizyjna, światłowodowa, instalacja sygnalizacji alarmu włamania), instalacji centralnego odkurzacza; d) infrastruktury zewnętrznej: infrastruktury drogowej - place, drogi dojazdowe, dojścia, sieci kanalizacji deszczowej ze wszystkimi jej elementami (tj. studnie rewizyjne, wpusty, odwodnienia liniowe), sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, sieci c.o., sieci elektroenergetycznych i oświetlenia zewnętrznego, sieci teletechnicznych (tj. monitoring, alarmy), innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym odgromowych i innych wynikających z przepisów ochrony ppoż., zagospodarowania terenów zielonych. Zakres robót budowlanych obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego, funkcjonującego zgodnie ze swoim przeznaczeniem, budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej oraz JRG 5 w Gdańsku przy ul. Beniowskiego 7 na działkach: 9/1, 9/11, 10/5, 10/7, 23/1 obręb 19, poprzez dobudowanie od strony północnej skrzydła trzykondygnacyjnego budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drogami dojazdowymi, chodnikami i zagospodarowaniem terenu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wraz z projektem technologii sali dyspozytorskiej i szkoleniowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, uzgodnieniami, decyzjami, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Przedmiot Zamówienia będzie realizowany w następujących etapach: a) I etap - przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej - w terminie do dnia 15 marca 2011 roku, b) II etap - wykonanie prac rozbiórkowych - w terminie do dnia 31 marca 2011 roku, c) III etap - zakończenie prac budowlanych stanu surowego - w terminie do dnia 30 czerwca 2011 roku, d) IV etap - zakończenie instalacji przyłączy technicznych - w terminie do dnia 31 sierpnia 2011 roku, e) V etap - wykonanie instalacji wewnętrznych - w terminie do dnia 31 października 2011 roku, f) VI etap - wykonanie pozostałych robót, rozruch i przekazanie obiektu - w terminie do dnia 30 listopada 2011 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego w ramach osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego rozdz. 7.2 Zintegrowany System Ratownictwa oraz z budżetu państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński, ul. Fałata 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4409618,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5654098,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.