To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 77323 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Smołdzino: Świadczenie nadzoru inwestorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51306
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny
22157840000000, ul.
ul. Bohaterów Warszawy
,
76214
Smołdzino, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 117 204, faks
598 117 509, e-mail
a.hylarecka@slowinskipn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.slowinskip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwwa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie nadzoru inwestorskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPN.26.06.2017.ah-m
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz usług na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy robót w ramach: Zadania nr 1: Termomodernizacja budynków Słowińskiego Parku Narodowego w ramach, którego realizowane będą: Podzadanie nr 1: Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku nr 36 w miejscowości Kluki. Podzadanie nr 2: Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku w miejscowości Smołdzino przy ul. Boh. Warszawy 42. Podzadanie nr 3: Termomodernizacja oraz rozbudowa i nadbudowa budynku nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Czołpino. Podzadanie nr 4: Przebudowa (termomodernizacja) i rozbudowa budynku nr 7 w miejscowości Rąbka. Podzadanie nr 5: Termomodernizacja oraz przebudowa budynku nr 8 w miejscowości Gać. 1) Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w każdym podzadaniu w dwóch częściach: a) Część pierwsza obejmująca roboty budowlano - instalacyjne mające na celu wykonanie samodzielnie funkcjonujących nowoprojektowanych pomieszczeń służbowych (oddzielenie od części mieszkalnej) Kancelarii, WC, Wiatrołapu wraz z montażem przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych, b) Część druga obejmująca pozostałe roboty w zakresie termomodernizacji, przebudowy, rozbudowy i nadbudowy wraz z montażem pomp ciepła. 2) W przypadku zaistnienia okoliczności pozwalających na sfinansowanie wykonania robót bez podziału na części w poszczególnych podzadaniach, Zamawiający zrealizuje roboty na cały zakres prac. 3) Zamawiający gwarantuje przystąpienie do wykonania części pierwszej poszczególnych podzadań. 4) Z tytułu niewykonania części drugiej poszczególnych podzadań Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 5) Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach w ramach poszczególnych części odrębnie dla każdego z podzadań: a) Etap I - świadczenie usługi na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy na realizację robót budowlanych z wyłączeniem części pierwszej dla podzadania nr 1 i 2. b) Etap II - świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie (budynki nr 9, 12, 14, 16, stopy fundamentowe po budynku nr 10) 1) Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach odrębnie dla każdego z podzadań: a) Etap I - świadczenie usługi na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy na realizację robót budowlanych, b) Etap II - świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 3.W przypadku, gdy Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca będzie realizował zamówienie za pomocą zespołu osób tj. inspektorów nadzoru, osobno dla poszczególnych branż, określonych w pkt.5.2.2) SIWZ, Zamawiający wymaga aby osoby te były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku gdy Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (osoba fizyczna) sam będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego łącznie dla wszystkich wymaganych branż w ramach zamówienia, Zamawiający nie będzie wymagał dla realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do złożenia oświadczenia o spełnieniu wymogu, o którym mowa w pkt.3. 5. Zamawiający zastrzega prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu o którym mowa w pkt.3.3.SIWZ poprzez możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67805.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 47970.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr2:Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7151.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4674.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.