eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › Świadczenie nadzoru inwestorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77323 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Smołdzino: Świadczenie nadzoru inwestorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51306


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 22157840000000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  , 76214   Smołdzino, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 117 204, faks 598 117 509, e-mail a.hylarecka@slowinskipn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.slowinskip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwwa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie nadzoru inwestorskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPN.26.06.2017.ah-m

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi oraz usług na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy robót w ramach: Zadania nr 1: Termomodernizacja budynków Słowińskiego Parku Narodowego w ramach, którego realizowane będą: Podzadanie nr 1: Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku nr 36 w miejscowości Kluki. Podzadanie nr 2: Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku w miejscowości Smołdzino przy ul. Boh. Warszawy 42. Podzadanie nr 3: Termomodernizacja oraz rozbudowa i nadbudowa budynku nr 13 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Czołpino. Podzadanie nr 4: Przebudowa (termomodernizacja) i rozbudowa budynku nr 7 w miejscowości Rąbka. Podzadanie nr 5: Termomodernizacja oraz przebudowa budynku nr 8 w miejscowości Gać. 1) Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w każdym podzadaniu w dwóch częściach: a) Część pierwsza obejmująca roboty budowlano - instalacyjne mające na celu wykonanie samodzielnie funkcjonujących nowoprojektowanych pomieszczeń służbowych (oddzielenie od części mieszkalnej) Kancelarii, WC, Wiatrołapu wraz z montażem przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych, b) Część druga obejmująca pozostałe roboty w zakresie termomodernizacji, przebudowy, rozbudowy i nadbudowy wraz z montażem pomp ciepła. 2) W przypadku zaistnienia okoliczności pozwalających na sfinansowanie wykonania robót bez podziału na części w poszczególnych podzadaniach, Zamawiający zrealizuje roboty na cały zakres prac. 3) Zamawiający gwarantuje przystąpienie do wykonania części pierwszej poszczególnych podzadań. 4) Z tytułu niewykonania części drugiej poszczególnych podzadań Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 5) Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach w ramach poszczególnych części odrębnie dla każdego z podzadań: a) Etap I - świadczenie usługi na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy na realizację robót budowlanych z wyłączeniem części pierwszej dla podzadania nr 1 i 2. b) Etap II - świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie (budynki nr 9, 12, 14, 16, stopy fundamentowe po budynku nr 10) 1) Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach odrębnie dla każdego z podzadań: a) Etap I - świadczenie usługi na etapie przygotowania postępowania na wybór wykonawcy na realizację robót budowlanych, b) Etap II - świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 3.W przypadku, gdy Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca będzie realizował zamówienie za pomocą zespołu osób tj. inspektorów nadzoru, osobno dla poszczególnych branż, określonych w pkt.5.2.2) SIWZ, Zamawiający wymaga aby osoby te były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku gdy Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (osoba fizyczna) sam będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego łącznie dla wszystkich wymaganych branż w ramach zamówienia, Zamawiający nie będzie wymagał dla realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do złożenia oświadczenia o spełnieniu wymogu, o którym mowa w pkt.3. 5. Zamawiający zastrzega prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu o którym mowa w pkt.3.3.SIWZ poprzez możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67805.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Arkadiusz Gołębiewski AG LOGISTIC,  ,  ul. Koszalińska 7/5,  76-200 ,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47970.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47970.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr2:Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie jednostki wojskowej w Czołpinie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7151.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Arkadiusz Gołębiewski AG LOGISTIC,  ,  ul. Koszalińska 7/5,  76-200,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4674.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4674.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14566.89
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.