eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › USUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Zielonka: USUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016
Numer ogłoszenia: 77322 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. , ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AWARII NA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ZIELONKA 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii na sieci wodociągowej na terenie Gminy Zielonka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Bezwzględne przyjęcie informacji o wystąpieniu awarii wodociągowej (przekazane w formie określonej w umowie). 2.2. W przypadku wycieku wody z rurociągu wodociągowego niezwłoczne tj. w czasie nieprzekraczającym 1,5 godz. od uzyskania informacji o wystąpieniu awarii, rozpoznanie zakresu awarii w miejscu jej wystąpienia, zabezpieczenie przed jej negatywnymi skutkami tj. zamknięcie odcinających zasuw wodociągowych oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsca awarii. 2.3. W przypadku uzyskania informacji o wystąpieniu awarii w inny sposób niż od przedstawiciela zamawiającego, niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela zamawiającego o wystąpieniu awarii i przystąpienie do działań określonych w pkt 2.2. 2.4. W przypadku wycieku wody z sieci wodociągowej, przystąpienie do usunięcia awarii w czasie nieprzekraczającym 3 godz. od uzyskania przez wykonawcę informacji o wystąpieniu awarii wodociągowej. 2.5. Przystąpienia do usunięcia awarii w przypadku określonym w pkt 2.4. w czasie przekraczającym 3 godz. wymaga zgody Zamawiającego. 2.6. Przystąpienie do usunięcia awarii w przypadkach w których nie następuje bezpośredni wyciek wody z rurociągu wodociągowego powinno nastąpić w okresie 24 godz. od chwili powiadomienia. 2.7. Przystąpienie do usunięcia awarii w przypadku określonym w pkt 2.6. w czasie przekraczającym 24 godz. wymaga zgody Zmawiającego. 2.8. Usunięcie awarii polega na wykonaniu robót zabezpieczających, rozbiórkowych, ziemnych, odwodnieniowych, demontażowych, montażowych, dezynfekcyjnych i odtworzeniowych. Czas usunięcia awarii nie powinien przekraczać 10 godz. 2.9. Przekazanie zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub elektronicznie pisemnej informacji o jej usunięciu, asortymencie użytych do usunięcia awarii materiałów i armatury wodociągowej, ich ilości i cenie. 2.10. Koszty materiałów i armatury wodociągowej użytej przez wykonawcę do usunięcia awarii ponosi Zamawiający. Zamawiający nie ponosi kosztów materiałów innych niż materiały i armatura wodociągowa. Zwrot kosztu armatury, materiałów lub części użytych do usunięcia awarii sieci wodociągowej w ramach realizowanej usługi usuwania awarii sieci wodociągowej będzie następował w okresach rozliczeniowych (jednego miesiąca) na podstawie wykazu usuniętych awarii, pod warunkiem niezakwestionowania konieczności ich użycia przez Zamawiającego. O rodzaju, typie materiału użytego do usunięcia awarii decyduje Zamawiający. 2.11. Pod pojęciem awarii należy rozumieć: a) rozszczelnienia rurociągów i armatury na sieci wodociągowej, b) uszkodzenia rurociągów wodociągowych, c) uszkodzenia, armatury wodociągowej (hydrantów, zasuw i.t.p.), d) uszkodzenia, zabudowania nawierzchnią drogową lub konieczność uzupełnienia brakujących (kradzież, zniszczenie i.t.p.) części armatury wodociągowej, e) informację o koniecznym przystąpieniu do naprawy wynikającą ze zużycia lub niesprawności armatury wodociągowej, która w ocenie Zamawiającego może spowodować w krótkim czasie awarię lub stwarza zagrożenie niewłaściwego funkcjonowania sieci wodociągowej, f) zamrożenia odcinków rurociągów wodociągowych, g) likwidację ukrytych przecieków wody na sieci wodociągowej, po przekazaniu informacji przez Zamawiającego, h) wymienione w pkt od a) do pkt g) awarie, które wystąpią na przyłączach wodociągowych, po zleceniu ich usunięcia przez Zamawiającego, i) współdziałanie z Zamawiającym w dostarczaniu wody odbiorcom w okresach przerw w dostawie wody wynikłych z awarii. 2.12. W ramach realizacji zadania (w kwocie wynagrodzenia umownego) Zamawiający zlecał będzie sukcesywnie, prace polegające na naprawie niesprawnych urządzeń wodociągowych t.j. zasuw (liniowych i domowych) i hydrantów (nadziemnych i podziemnych) zlokalizowanych na sieci wodociągowej na terenie miasta Zielonka. W okresie trwania umowy t.j. 24 miesięcy przewiduje się, że naprawionych zostanie co najmniej 30 urządzeń. Naprawa odbywać się będzie w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. Zwrot kosztów użytych materiałów - zgodnie z pkt. III.2.10. niniejszej SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 65.10.00.00 - Usługi przesyłu wody i podobne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz usług (co najmniej jednej usługi) z zakresu przedmiotu zamówienia t.j. dotyczącej usuwania awarii na sieci wodociągowej o układzie mieszanym pierścieniowo-rozgałęzieniowym przez okres jednego roku. Wartość brutto usługi - nie mniejsza niż 50 000zł brutto. Usługa, wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie i prawidłowo ukończona - referencje, rekomendacje

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się dysponowaniem: - co najmniej jedną osobą posiadającą przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności kierowania ruchem drogowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), - co najmniej jedną osobą z aktualną przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzanie zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. 05-220 Zielonka ul. Literacka 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. 05-220 Zielonka ul. Literacka 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.