eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › DOSTAWY STYMULATORÓW Z ELEKTRODĄ I INTRODUCEREM ORAZ STYMULATORÓW Z 2 ELEKTRODAMI I 2 INTRODUCERAMI WRAZ Z UZYCZENIEM PROGRAMATORA I ANALIZATORA DO ŚRÓDOPERACYJNEGO WSZCZEPIANIA STYMULATORÓW ORAZ ELEKTROD JEDNORAZOWYCH DO STYMULACJI SERCA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Legnica: DOSTAWY STYMULATORÓW Z ELEKTRODĄ I INTRODUCEREM ORAZ STYMULATORÓW Z 2 ELEKTRODAMI I 2 INTRODUCERAMI WRAZ Z UZYCZENIEM PROGRAMATORA I ANALIZATORA DO ŚRÓDOPERACYJNEGO WSZCZEPIANIA STYMULATORÓW ORAZ ELEKTROD JEDNORAZOWYCH DO STYMULACJI SERCA
Numer ogłoszenia: 77317 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, fax (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY STYMULATORÓW Z ELEKTRODĄ I INTRODUCEREM ORAZ STYMULATORÓW Z 2 ELEKTRODAMI I 2 INTRODUCERAMI WRAZ Z UZYCZENIEM PROGRAMATORA I ANALIZATORA DO ŚRÓDOPERACYJNEGO WSZCZEPIANIA STYMULATORÓW ORAZ ELEKTROD JEDNORAZOWYCH DO STYMULACJI SERCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1)stymulator jednojamowy podstawowy SSIR z elektrodą i 1 introducerem w ilości 60 szt. 2)Stymulator jednojamowy zaawansowany SSIR z elektroda i introducerem w ilości 20 szt. 3)stymulator dwujamowy zaawansowany DDDR z elektrodami i introducerami w ilości 10 szt. 4)Stymulator dwujamowy podstawowy DDDR z elektrodami i producentkami w ilości 110 szt. 5) Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora PRIMEDIC DEFI 6) Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora LIFEPACK 7) Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora CARDIO - AID MC 2. Użyczenie sprzętu w postaci: 1)programatora - 1 sztuka, 2)analizatora śródoperacyjnego wszczepiania stymulatorów - 1 sztuka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : A.nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm), B.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w/ warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów ma być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605) Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Oświadczenia i dokumenty wymagane w ofercie: dotyczące podmiotu 1.Oświadczenie, Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pk1. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców) - stanowiący załącznik nr 1 do siwz 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców) 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców). 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie ( przez wszystkich urzędujących członków władz.) 5.Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). Uwaga: wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Z 2002 r. nr 197 poz.1661 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów zbiorowych ubiegający się o wspólne zamówienie. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 roku. ( Dz.U. 2004 r. Nr 93. poz. 896). deklaracje zgodności CE certyfikaty CE wraz z udziałem jednostki notyfikowanej w zakresie określonym w art.22 ustawy o wyrobach medycznych katalogi lub ulotki w języku polskim z opisem oferowanego asortymentu. Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. VII. ppkt 2) niniejszej siwz do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (uwaga: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Funkcjonalność - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok. nr 36 B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Sekretariat Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stymulator jednojamowy podstawowy SSIR z elektrodą i 1 introducerem w ilości 60 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tymulator jednojamowy podstawowy SSIR z elektrodą i 1 introducerem w ilości 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stymulator jednojamowy zaawansowany SSIR z elektroda i introducerem w ilości 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator jednojamowy zaawansowany SSIR z elektroda i introducerem w ilości 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: stymulator dwujamowy zaawansowany DDDR z elektrodami i introducerami w ilości 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulator dwujamowy zaawansowany DDDR z elektrodami i introducerami w ilości 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stymulator dwujamowy podstawowy DDDR z elektrodami i producentkami w ilości 110 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator dwujamowy podstawowy DDDR z elektrodami i producentkami w ilości 110 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora PRIMEDIC DEFI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora PRIMEDIC DEFI 5 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora LIFEPACK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora LIFEPACK 16 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora CARDIO - AID MC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody jednorazowe do stymulacji czasowej zewnętrznej do defibrylatora CARDIO - AID MC.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.