eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Zawiercie: Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12
Numer ogłoszenia: 77284 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50890 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Zawierciu, ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6497901, faks 32 6497903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego przy ul. Paderewskiego 12 w Zawierciu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do: podłączenia lokalnego systemu alarmowego i monitorowania sygnałów generowanych przez system zainstalowany w obiekcie Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12: podejmowania interwencji przez zespół natychmiastowej reakcji, na każdy sygnał alarmowy emitowany przez monitorowany lokalny system alarmowy, konserwacji polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji systemu alarmowego w obiekcie. 3) Monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego polegać będzie na całodobowym przyjmowaniu tych sygnałów droga telefoniczną stałą i (lub) radiową oraz przekazywaniu uzgodnionych z Zamawiającym informacji odpowiadających tym sygnałom, wskazanym i uprawnionym przez niego osobom. 4) Przez interwencję należy rozumieć podjecie (po przybyciu do obiektu w czasie nie dłuższym niż 15 minut) wszelkich działań zmierzających do udaremnienie powstania (ograniczenia) szkody w mieniu Zamawiającego i zapewnienie bezpieczeństwa do czasu ustąpienia zagrożenia. 5) Konserwacja lokalnego systemu alarmowego obejmować będzie w szczególności: sprawdzenie parametrów instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich części systemu alarmowego oraz urządzeń z nim współpracujących zgodnie z dokumentacją techniczną, sprawdzenie sprawności i prawidłowości działania systemu, wykonanie wszelkich niezbędnych czynności konserwacyjnych w zakresie utrzymania systemu w stałej gotowości do pracy. Konserwacja nie obejmuje naprawy i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów systemu. System alarmowy składa się z następujących urządzeń : 1. Centrala kontroli dostępu CPR 32-SE, 2. Czujników magnetycznych, 3. Przycisków wyjścia PB Exit, 4. Interfejsu komunikacyjnego. Monitorowana powierzchnia wynosi ok. 400 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Domena Sp. z o. o., ul. Kustronia 39, 43-316 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2508,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1521,41

  • Oferta z najniższą ceną: 1521,41 / Oferta z najwyższą ceną: 1623,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.