eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Płock: Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc w Płocku
Numer ogłoszenia: 77278 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc" , ul. Krótka 6a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 19 04, faks 24 367 19 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc w Płocku w 2013 roku, z podziałem na dwie niżej wymienione części określone cyfrą rzymską i nazwą: Część I: mięso i produkty mięsne (wieprzowe, wołowe) CPV 15110000-2, 15130000-8; Część II: produkty mleczarskie CPV 15500000-3;. Na w/w zamówienie składają się następujące części: Część I: mięso i produkty mięsne (wieprzowe, wołowe) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: mięso wieprzowe, wołowe; produkty mięsne: wędliny, kaszanka, pasztetowa, salceson. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2A; Część II: produkty mleczarskie zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: mleko, śmietana, masło, sery. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2B. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części ale dana część jest niepodzielna. Ocenie podlega każda część osobno. Wykonawca winien wypełnić dla danej części wszystkie pozycje tabeli formularza cenowego (załącznik nr 2A; nr 2B do SIWZ). Nie wypełnienie choćby jednej pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty dla danej części zamówienia jako nieporównywalnej. Cena na formularzu cenowym jest podawana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu towarów dobrej jakości tj. świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Towar musi posiadać na opakowaniu opis oraz czytelną datę przydatności do spożycia. Każda partia dostarczonego towaru musi spełniać wymagania ustawy z dnia 11 maja 2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. Nr 31 z 2005r poz. 265 z późn. zm.), oraz innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących dopuszczenia go do obrotu. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostaw w odpowiednich opakowaniach oraz specjalistycznym transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanych towarów, zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, na własny koszt i ryzyko. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawa towarów następować będzie w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego w cząstkowych zamówieniach, a odbiór towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, że: 1) przyjęte ilości artykułów spożywczych są wartościami szacunkowymi i zostały ustalone dla potrzeb skalkulowania ceny oferty oraz porównania ofert i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia; 2) w trakcie wykonywania zamówienia ilość dostaw i ich zakres będą zależały od określonych potrzeb Zamawiającego; 3) rozliczenie z wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych towarów; 4) może odstąpić od dostawy bądź części dostawy, tj. zmniejszenia wielkości dostaw w każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w formularzu cenowym (załącznik nr 2A ; nr 2B do SIWZ) jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania niniejszej umowy do wysokości co najmniej 60% jej wartości, jeżeli bieżące potrzeby nie pozwalałyby na 100% jej realizację; 5) może dokonać zmiany ilości zamawianych produktów w obrębie danego asortymentu, tzn. ich zwiększenia lub zmniejszenia w ramach kwoty wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; 6) łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8, 15.50.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 2A do SIWZ, załącznik Nr 2B do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zmniejszenia wielkości dostaw w każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w załączniku do niniejszej umowy. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 40% ogólnej wartości zamówienia. 2) zmiany ilości zamawianych produktów w obrębie danej grupy produktów, tzn. ich zwiększenie lub zmniejszenie w ramach kwoty wynagrodzenia przysługującego wykonawcy. 3) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 4) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Przyjaznych Serc, ul. Krótka 6a, 09-402 Płock, pokój nr 133.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Płock, ul: Krótka 6a (sekretariat i pokój 127).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso i produkty mięsne (wieprzowe, wołowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: mięso wieprzowe, wołowe; produkty mięsne: wędliny, kaszanka, pasztetowa, salceson. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: mleko, śmietana, masło, sery. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.