eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mozowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Sulechów: Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mozowie.
Numer ogłoszenia: 77239 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49151 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mozowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem na rzecz aktywizacji społeczności wiejskiej w Mo-zowie, współfinansowanego środkami z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, w tym: 1) w zakresie robót budowlanych wykonanie m. in.: a) robót rozbiórkowych (pokrycia dachowego z papy, deskowania dachu, ościeżnic, ry-nien, rur spustowych, obróbek blacharskich, belek stropowych, polepy, ślepych podłóg, podsufitki z desek i płyt suprema, schodów drewnianych, ścian na zaprawie cem-wap., konstrukcji betonowych oraz posadzek z tworzyw sztucznych, płyt OSB.), b) fundamentów betonowych pod ściany wewnętrzne, c) schodów wewnętrznych i zewnętrznych żelbetowych, d) schodów wewnętrznych drewnianych, e) remontu istniejących schodów do piwnicy, f) ścian nośnych o gr. 25 cm z bloczków gazobetonowych, g) ścianek działowych z płyt gips.-kartonowych na rusztach metalowych, h) obudów kanałów wentylacyjnych z płyt g-k, i) odnowienia przewodów kominowych ponad dachem, j) nadproży z kształtowników stalowych i prefabrykowanych belek żelbetowych, k) tynków wewnętrznych z przecierką gipsową oraz uzupełnienia starych tynków, l) izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej pionowej i poziomej, m) warstw wyrównujących na posadzkach, n) posadzek z płytek gresowych wraz z cokołami, o) podłóg z paneli podłogowych, p) podokienników wewnętrznych, q) parapetów zewnętrznych, r) wymiany stolarki drzwiowej i częściowo okiennej; s) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, t) licowania ścian płytkami na zaprawie klejowej; u) odtworzenia elementów dekoracyjnych zewnętrznych, v) elewacji - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i warstwą siatki wraz z wyprawą tynkarską mineralną i pomalowaniem farbą silikatową, w) wzmocnienie więźby dachowej x) docieplenia dachu wełną mineralną, y) wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, z) sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych i kasetonowych na ruszcie stalo-wym oraz na sufitach z płyt g-k wodoodpornych, aa) rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej; bb) nad wejściami zamontowanie daszków metalowych systemowych, cc) opaski dookoła budynku z kostki brukowej betonowej wykończonej obrzeżem beto-nowym, dd) rekultywacji terenu objętego placem budowy. 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie m. in: a) wentylacji wywiewnej, b) instalacji wodociągowej z rur PP 16 - 22 mm w otulinie poliuretanowej, c) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm - 160 mm, d) montażu umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych, e) montażu zlewozmywaków stalowych i baterii zlewozmywakowych, f) montażu ustępów pojedynczych z płuczkami, g) montażu zaworów hydrantowych 25 mm w szafce hydrantowej na ścianie, h) instalacji centralnego ogrzewania z tworzyw sztucznych 16 - 32 mm, i) montażu grzejników stalowych płytowych, j) montażu naczynia do podgrzewania wody o pojemności min. V= 80 dm3, k) prób szczelności, 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie m. in: a) tablicy głównej TG w obudowie, b) wewnętrznej linii zasilającej, c) instalacji oświetleniowej, d) instalacji gniazd 1-fazowych, e) montażu wyłączników i gniazd wtyczkowych, f) montażu opraw oświetleniowych, g) wewnętrznych linii zasilających, h) wyłącznika głównego spełniającego jednocześnie rolę wył. ppoż., i) instalacji oświetlenia awaryjnego, j) instalacji połączeń wyrównawczych, k) ochrony przepięciowej i od porażeń, l) instalacji odgromowej, m) pomiarów ochronnych, 4) w zakresie robót zagospodarowania terenu wykonanie m. in.: a) rozbiórki istniejącego ogrodzenia z siatki, b) robót ziemnych, c) ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, d) słupów przybramowych z cegły klinkierowej na fundamentach ceglanych zakończonych czapami prefabrykowanymi, e) bramy wjazdowej dwuskrzydłowej z elementów metaloplastyki, 5) dokonanie wywozu materiałów rozbiórkowych i gruzu. 1.2 Szczegółowy zakres robót określa Projekt Budowlano-Wykonawczy zatwierdzony decyzją nr 496/13 Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 26.06.2013 r. oraz przed-miary robót specyfikacje opracowane przez Zakład Projektowo-Usługowy z siedzibą w Sule-chowie przy ul. Krzywej 1. 1.3 W przedmiocie zamówienia należy uwzględnić, pomimo nie przedstawienia przez Zamawia-jącego przedmiarów, dla poniżej wymienionych pozycji, zakup i montaż: a) tabliczek z numeracją i funkcją wszystkich pomieszczeń - wzór do uzgodnienia z Zama-wiającym; b) gaśnic proszkowych typu GP-6X z manometrem, z proszkiem ABC (masa środka gaśni-czego w każdej gaśnicy 6 kg), w ilości 6 szt.; c) tablicy reklamowej o wym. 90 x 70 cm o finansowaniu operacji ze środków Unii Europej-skiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz warunkami okre-ślonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 1.4 Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia obiektu, o którym mowa w nazwie zadania. 1.5 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.6 Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 1.7 Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.8 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.11 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.12 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane środkami z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowo Jan Janik, ul. Wolsztyńska 23, 66-110 Babimost, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429898,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 626023,75

  • Oferta z najniższą ceną: 626023,75 / Oferta z najwyższą ceną: 702494,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.