Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 772210-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. "Mistrzowie reklamy" zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. „Mistrzowie reklamy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 42 236 63
faks: 32 42 235 49
e-mail: ekonomikrybnik@wp.pl
www: https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zseu.bip.edukacja.rybnik.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Forma pisemna
Adres: Zespół Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Rybniku, ul. Świętego Józefa 30, 44-217 Rybnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni reklamy sprzęt komputerowy, multimedialny i fotograficzny ramach realizacji projektu pn. „Mistrzowie reklamy” zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy- kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy zadania: Zadanie nr 1- pn. „ Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego”: 1. Cyfrowy aparat fotograficzny – 3 szt., 2. Papier fotograficzny – 4 opakowania, 3. Karta pamięci – 7 szt., 4. Akumulator – 3 szt., 5. Obiektyw – 1 szt., 6. Torba na aparat – 3 szt., 7. Zestaw filtrów – 1 szt., 8. Statyw – 3 szt., 9. Biurko komputerowe – 1 szt., 10. Krzesło obrotowe – 1 szt. 11. Zestaw lamp studyjnych – 1 szt., 12. Zestaw bezcieniowy – 1 szt., 13. Zestaw do zawieszania tła – 1 szt., 14. Tło– 2 szt., 15. Kamera cyfrowa – 4 szt., Zadanie nr 2 - pn. „Zakup i dostawa drukarki 3 D” : 1. Drukarka 3D – 1 szt., 2. Filament – 15 szt. , 3. Filament – 10 szt. Zadanie nr 3 - pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” : 1. Projektor multimedialny – 1 szt., 2. Ekran do projektora – 1 szt., 3. Drukarka fotograficzna – 1 szt., 4. Papier fotograficzny – 4 opakowania, 5. Komputer przenośny (Laptop) – 1 szt., 6. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., 7. Zestaw komputerowy – 26 szt., 8. Pakiet Adobe CC – 27 stanowisk, 9. CorelDRAW – 27 stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
Dodatkowe kody CPV:
38.65.16.00
30.33.21.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 153957,26
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 - 3: do 30 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 13:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia zadanie nr 1 jest „ Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego i wyposażenia studia fotograficznego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I . Cyfrowy aparat fotograficzny – 3 szt. (Liczba pikseli - 24 mln; Format zdjęć - JPG, RAW; Rozmiar obrazu – 3:2 , 16:9, panorama; Czułość ISO: 100 – 25600 i więcej; Wyświetlacz Ekran LCD 3”, Całkowita liczba punktów 921 000 ,Pokrycie kadru 100% ; Korekcja dioprtażu -4.0 do +3.0; Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny; Głośnik: Wbudowany, monofoniczny: Tryb fotografii – HDR ; Format filmów - MP4; Łączność: Wi-Fi, Micro USB; Zawartość zestawu: Akumulator, Pasek na ramię, Przewód MicroUSB, Przewód zasilający, Zasilacz sieciowy, Muszla oczna, Przykrywka korpusu. ) II. Papier fotograficzny ( 4 opakowania: Gramatura- 260g/m2; Format – A3; Ilość arkuszy w paczce - 25 sztuk; Typ: Papier fotograficzny. ) III. Karta pamięci – 7 szt.( Pojemność - 64GB, Klasa prędkości - Class 10 (C10), Rodzaj pamięci- microSDXC, Szybkość odczytu: Maksymalnie - 80MB/s, Szybkość zapisu - 10MB/s, w zestawie - Adapter SD). IV. Akumulator – 3 szt. ( Pojemność - 1000 mAh; Kompatybilność- Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1)), V. 5. Obiektyw – 1 szt. (Kompatybilność - Kompatybilny z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Ogniskowa – 50mm; Maksymalna przysłona 2.8; Minimalna przysłona 16; Minimalna odległość od obiektywu- 0.16m; Zawartość opakowania - Przednia przykrywka obiektywu; Tylna przykrywka obiektywu. VI. Torba na aparat – 3 szt. (Kompatybilność: Torba do cyfrowego aparatu fotograficznego (tabela nr.1); Noszenie - Możliwość noszenia za uchwyt lub na ramieniu; Kieszonki - Dodatkowe kieszonki na dodatkowy akumulator i kartę pamięci. VII. Zestaw filtrów – 1 szt. (Filtry: Ultrafioletowy UV, Polaryzacyjny kołowy CPL, Fluorescencyjny FLD; Kompatybilność - Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1); Dodatkowo w zestawie - Etui. VIII. Statyw – 3 szt. (Materiał : Aluminium; Ilość sekcji nóg – 3; Wysokość pracy z głowicą: Minimum: 61cm i Maksimum:163cm; W zestawie : Pokrowiec z paskiem; Kompatybilność : Kompatybilne z cyfrowym aparatem fotograficznym (tabela nr.1). IX. Biurko komputerowe – 1 szt. (Blat na klawiaturę; Wysuwany blat na klawiaturę na prowadnicy rolkowej; Wnęka na komputer : Tak, Przepust w blacie : Przepust z zaślepką w blacie na kable. X. Krzesło obrotowe – 1 szt. (Kółka: Przystosowane do powierzchni twardych, Obicie Tapicerowane siedzisko oraz oparcie, Obrotowe :Tak; Regulacja- Regulacja kąta nachylenia oparcia ,Regulacja wysokości siedziska. XI. Zestaw lamp studyjnych – 1 szt. ( Rodzaj lamp : Błyskowe; Regulacja mocy błysku – Tak;Typ sterowania – Cyfrowe; W zestawie: 2x lampa studyjna, 2x przewód zasilający, 2x dekiel ochronny plastikowy, 1x softbox 66cm, 1x softboxOcta 56cm, 1x nadajnik, 1x deflektor transparentny ,1x torba transportowa na lampy , 1x zestaw dwóch statywów, 1x torba transportowa na oba statywy, 1x kabel synchronizacyjny min.5 metrów.) XII. Zestaw bezcieniowy – 1 szt. (Stół bezcieniowy-Wymiar: 60 cm x 130 cm; Maksymalna wysokość stołu: 100 cm; Grubość plexi: 3 mm; Płaszczyzna: Regulowany kąt tylnej części; Materiał: Aluminiowa konstrukcja; Pokrowiec w komplecie; Statyw studyjny oświetleniowy: Materiał: Aluminium, Głowica studyjna: 16 mm, Maksymalna wysokość: 230 cm, Minimalna wysokość: 75 cm, Teleskopowe sekcje, Nóżki antypoślizgowe; Żarówki (Pobór mocy: 85W); Parasolka rozpraszająca Kolor: Biała; Średnica czaszy: 84 cm; Oprawka pojedynczy do żarówek i parasolki; Wejście na statyw oświetleniowy; Zestaw zawiera: 1x Stół bezcieniowy,2x Statyw studyjny oświetleniowy, 4x Oprawka pojedyncza na lampy i parasolki, 4x Żarówka studyjna, 2x Parasolka rozpraszająca biała.) XIII. Zestaw do zawieszania tła – 1 szt. (Maksymalna robocza wysokość złożonego zestawu- 260 cm; Minimalna robocza wysokość złożonego zestawu - 113 cm; Szerokości użytkowe złożonego zestawu- Od 114 cm do 300 cm; Regulacja wysokości roboczej - Dowolnie regulowana wysokość robocza, dzięki teleskopowej konstrukcji statywów; W zestawie- Pokrowiec transportowy.) XIV. Tło– 2 szt. ( Rozmiar tła - 2,72 m x 5 m; Kolor – Biały, Sposób nawinięcia- Tło jest nawinięte na sztywnej tubie tekturowej. XV. Kamera cyfrowa (Obiektyw: Przysłona: F1,9 – F4,0, Ogniskowa: f = 2,1 – 57,0 mm; Zoom- Zoom optyczny: 27x; Zoom cyfrowy: 320x,; Wyświetlacz Panoramiczny 16:9, LCD 2,7”; Kąt otwarcia: maks. 90 stopni; Kąt obrotu: maks. 270 stopni Nośnik danych microSD; Nagrywanie filmów: Format zapisu: MP4; Rozdzielczość 1920x2080; Mikrofon- Wbudowany z funkcją zoom; Głośnik- Wbudowany monofoniczny; Złącza HDMI micro, Gniazdo na kartę pamięci microSD; Zasilanie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Zasilacz USB; W zestawie: Akumulator, Zasilacz sieciowy, Przewód USB ,Przewód HDMI (micro)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14947,96 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
GWARANCJA: | 20,00 |
CENA: | 60,00 |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Nazwa: Zakup i dostawa drukarki 3D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia zadanie nr 2 jest „Zakup i dostawa drukarki 3 D” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Drukarka 3D – 1 szt. (Dokładność druku: +/- 0,10 mm; Grubość warstwy 0,1 – 0,5 mm; Średnica dyszy-0,4 mm; Dokładność pozycjonowania - oś Z: 0,0025 mm, oś XY: 0,011 mm; Rozmiar druku 230 x 150 x 140 mm; Technologia druku: FDM; Kompatybilny filament - Szpula ABS, PLA – 1,75 mm; Oprogramowanie - W zestawie oprogramowanie do tworzenia, modyfikacji i wydruków 3D; Obsługiwane formaty STL, OBJ, Wyjście X3G; Łączność-Wi-Fi, Kabel USBm, Karta SD . Kabel zasilający; Kompatybilność systemu operacyjnego - Windows 7 i nowszy (32 i 64 bitowy); W zestawie- Filament.)II. Filament – 15 szt. (Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa 850g; Materiał ABS – nawinięty na szpuli; Średnica 1,75 mm). III. Filament – 10 szt.(Kolor- Niebieski (dozwolony jaśniejszy lub ciemniejszy odcień); Masa- 850g; Materiał PLA– nawinięty na szpuli ;Średnica- 1,75 mm)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30332100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4056,26 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: | 20,00 |
CENA: | 60,00 |
GWARANCJA: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia zadanie nr 3 jest „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego” o parametrach nie gorszych niż (opis minimalnych wymagań ): I. Projektor multimedialny – 1 szt. (Rozdzielczość 1280 x 800; Maksymalna rozdzielczość 1920 x 1200; Jasność w trybie standardowej jasności 3700; Zgodne proporcje obrazu16:9,4:3; Współczynnik kontrastu 20000:1; Moc lampy 200W; Złącza HDMI, VGA; Obsługiwane systemy operacyjne- Windows 10 (32 i 64 bitowy); Informacje dodatkowe- Możliwość montażu na suficie. Zamawiający nie wymaga montażu projektora) II. Ekran do projektora – 1 szt.(Rodzaj powierzchni Matt White; Powierzchnia robocza (w cm) 240 x 180; Format ekranu 4:3; Rodzaj ekranu- Elektryczny – bezpośrednie podłączenie do prądu; Sterowanie bezprzewodowe Pilot z zestawem baterii; Montaż - Możliwość zabudowy na suficie i ścianie. W zestawie wszystkie elementy montażowe typu kołki rozporowe, haki, itp. Zamawiający nie wymaga montażu ekranu projektora) III. Drukarka fotograficzna – 1 szt. (Funkcje – Drukarka; Technologia druku - Atramentowa – możliwe zastosowanie tuszy o rozmiarach standardowych oraz XL, Kolorowa- 5 oddzielnych zbiorników z atramentem: - PGBK – czarny pigmentowy - BK – czarny - C – błękitny - M – purpurowy - Y – żółty Rozmiar papieru - A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm; Szybkość drukowania fotograficznego A3+ z obramowaniem – około 120 sekund; Drukowanie bez obramowania Tak (A3+, A3, A4, LTR, LDR, 25cm x 30 cm, 20 cm x 25 cm, 13 cm x 18 cm, 10 cm x 15 cm); Gramatura papieru Zwykły papier: 64-105g/m2, Papier fotograficzny: maks. 300g/m2; Pojemność podajnika na papier 150 szt.; Łączność przewodowa – USB, RJ-45 (Ethernet 10/100Mbps); Łączność bezprzewodowa Wi-Fi 2,4 GHz; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10 (32 i 64 bitowy), W zestawie- Wkłady atramentowe, Przewód zasilający) IV.Papier fotograficzny – 4 opakowania (Gramatura 260g/m2, Format- A3; Ilość arkuszy w paczce- 25 sztuk; Typ - Papier fotograficzny; Kompatybilność- Kompatybilny z zaoferowaną drukarką fotograficzną (tabela nr.3)) V. Komputer przenośny (Laptop) – 1 szt. (Procesor- Procesor klasy x64, osiągający wynik co najmniej 7900 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM- 8GB DDR4; Dysk SSD - Dysk SSD 256GB M.2 PCIe; Sieć - LAN 10/100/1000 Mbps, Wi-Fi (IEEE 802.11 b/g/n/ac); Karta graficzna - Zintegrowana w procesorze, Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.5; Multimedia - Zintegrowana karta dźwiękowa, Wbudowane głośniki, Wbudowany mikrofon, Wbudowana kamera internetowa HD; Złącza, porty -Wszystkie wymienione poniżej porty muszą być zintegrowane z laptopem, tj. niedopuszczalne jest stosowanie jakiegokolwiek systemu przejściówek , urządzeń zewnętrznych, 2x USB-A 3.1, 1x HDMI, 1x Czytnik kart microSD, 1x RJ-45 ,1x Uniwersalne złącze audio (mikrofon i słuchawki) lub rozdzielnie za pomocą 2 złączy ,1x Złącze zasilania; Przekątna ekranu – 14,0”; Rozdzielczość- 1920 x 1080 (FullHD); Typ matrycy - Matowa (warstwa przeciwodblaskowa), LED; Klawiatura- Zintegrowana z obudową, Podświetlana; Urządzenia wskazujące - Wielodotykowy, intuicyjny touchpad; System operacyjny - Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na laptopie; Bateria i zasilanie- Bateria o pojemności min. 40 Wh, Oryginalny zewnętrzny zasilacz wraz z kablem zasilającym) VI. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. (Typ drukarki - Kolor; Technologia druk – LED lub laserowy; Funkcje - Drukowanie – 600 x 600 dpi, Kopiowanie – 600 x 600 dpi, Skanowanie – 1200 x 2400 dpi (z szyby skanera); Maksymalny rozmiar papieru- A4; Druk dwustronny- Tak; Kopiowanie dwustronne-Tak; Skanowanie dwustronne- Tak; Łączność -USB, Wi-Fi, LAN (Ethernet), NFC; Wyświetlacz- Wbudowany, dotykowy; Dołączone akcesoria Kabel zasilający -Tonery startowe; Obsługiwane systemy operacyjne Windows 10) VII. Zestaw komputerowy – 26 szt. (Jednostka centralna: Procesor - Procesor klasy x64, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych osiągający wynik co najmniej 12600 punktów Average CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (kolumna CPU Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w procesor (należy podać producenta i model) ……………………………………………. Wynik CPU Mark jest wynikiem uśrednionym (Average CPU Mark) z danych przesyłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowany procesor nie uzyska wymaganej ilości punktów Average CPU Mark; Pamięć RAM 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz; Dysk SSD- Format dysku: M.2 2280, Pojemność: 1TB, Interfejs: NVMe PCIe x4 Gen3 , Klucz: M ,Szybkość odczytu [MB/s]: 2200, Szybkość zapisu [MB/s]: 2000; Napęd optyczny- Nagrywarka DVD, Interfejs: SATA; Karta dźwiękowa - Zintegrowana na płycie głównej,Zgodna ze standardem High Definition; Karta sieciowa- Zintegrowana na płycie głównej, 100/1000Mbps; Karta graficzna- Dedykowana do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągająca wynik co najmniej 9700 punktów Average G3D Mark opublikowany na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (kolumna Passmark G3D Mark) na dzień złożenia oferty. Wykonawca oferuje komputer wyposażony w kartę graficzną (należy podać producenta, model oraz ilość pamięci) …………………………………………… Wynik Passmark G3D jest wynikiem uśrednionym (Average G3D Mark) z danych przesłanych przez użytkowników oprogramowania PerformanceTest. Zamawiający odrzuci ofertę bazującą na wyniku jednostkowym (Baseline) jeżeli oferowana karta graficzna nie uzyska wymaganej ilości punktów Average G3D Mark. Pamięć własna karty: 4GB GDDR6, Wyście: 1x HDMI, Złącze: PCI Express x16 3.0, Dodatkowe zasilanie: 1x 6-pin , Obsługa DirectX 12, Obsługa OpenGL 4.6; Płyta główna (złącza, porty)- 1x wyjście audio, 1x wejście mikrofonowe, 1x RJ-45, 2x, USB 2.0 , 4x USB 3.2 (z czego dwa z przodu obudowy), 1x HDMI ,1x D-Sub (VGA), 6x SATA 6Gb/s, 1x M.2 2280 na dysk SSD PCIe ,4x DDR4 DIMM ,1x PCI Express x16 3.0. Kompatybilna z zaoferowanym w zestawie procesorem, kartą graficzną, pamięciami RAM i dyskiem SSD; Obudowa - Rodzaj obudowy: Midi tower, Kolor: Czarny, Format płyty głównej: ATX/Micro ATX , Złącza na panelu przednim: 2x USB 3.0, 1x wejście na mikrofon, 1x wyjście na słuchawki, Miejsca montażowe: 1x zewnętrzne 5,25”, 1x wewnętrzne HDD 3,5”, 1x wewnętrzne SSD 2,5”, Mechaniczny przycisk Power (nie dotykowy), Otwierana boczna ściana obudowy umożliwiająca dostęp do wszystkich podzespołów komputera. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie oraz wpisanym na stałe w BIOS ; Zasilacz- Moc: 650W Certyfikat sprawności: 80 Plus Gold, Modularne okablowanie: Pół modularny, Zabezpieczenia: OPP, OVP, OCP, OTP, SCP, UVP; System operacyjny- Microsoft Windows 10 Pro (64-bitowy) w polskiej wersji językowej lub równoważny z Windows 10 Pro 64 bit, taki który nie obniża możliwości administracyjnych i konfiguracyjnych systemu operacyjnego – nowy system operacyjny, nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu, zainstalowany na komputerze; Klawiatura - Kolor: Czarny, Rodzaj przełączników:, Membranowe , Układ: QWERTY, Łączność: Przewodowa ,Interfejs: USB, Zintegrowana klawiatura numeryczna; Mysz- Kolor: Czarny, Interfejs: USB, Łączność: Przewodowa, Rodzaj: Optyczna lub laserowa ,Rolka przewijania: 1 rolka , Rolka z przyciskiem, Czułość DPI: 1000; Monitor- Rozdzielczość 1920 x 1080 (FullHD), Przekątna ekranu -W przedziale od 23 do 24 cali, Jasność 250 cd/m2, Kontrast 1000:1, Typ matrycy - IPS, Matowy, Proporcje ekranu 16:9, Złącza, porty - HDMI, Kolor- Czary, Okablowanie - Przewód HDMI oraz przewód zasilający) VIII. Pakiet Adobe CC z licencją na 48 miesięcy – 27stanowisk IX. CorelDRAW – 27 stanowisk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 134944,04 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
GWARANCJA: | 20,00 |
CENA: | 60,00 |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
w sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji- Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.