eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Adaptacja pomieszczeń na salę konferencyjno-szkoleniową i salę dydaktyczno-komputerową na potrzeby SIMIK wraz z wyposażeniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Warszawa: Adaptacja pomieszczeń na salę konferencyjno-szkoleniową i salę dydaktyczno-komputerową na potrzeby SIMIK wraz z wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 77214 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Rozwoju Systemów Informatycznych, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 32 85, fax 022 6945268, 6945503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mofnet.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mofnet.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń na salę konferencyjno-szkoleniową i salę dydaktyczno-komputerową na potrzeby SIMIK wraz z wyposażeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja dotyczy planowanej adaptacji części sali nr 4440 (IV piętro budynek D2 -stołówka), na potrzeby sali konferencyjnej oraz sali 3163 (III piętro budynek B2) na potrzeby komputerowej sali szkoleniowej w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie. Załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest pełna dokumentacja techniczna i projektowa. Ze względu na znaczną objętość tego dokumentu zostanie on udostępniony przez Zamawiającego w wersji elektronicznej na płycie CD Rom na wniosek zainteresowanego Wykonawcy. Rysunki określające lokalizację adaptowanych sal w gmachu Ministerstwa Finansów określa Załącznik nr 8 do siwz. Prace należy prowadzić pod stałym nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i zgodnie z decyzją nr 950ŚRDA2007, wydaną 7.11.2007 przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy. Kopia decyzji zostanie przekazana Wykonawcy wybranemu w wyniku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne przed podpisaniem umowy. Całość robót wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wszystkie materiały do robót dostarcza Wykonawca. 1. Informacje o terenie wykonywania przedmiotu zamówienia, organizacji robót budowlanych, ochronie środowiska i zapleczu dla potrzeb Wykonawcy 1) Zamówienie wykonywane będzie na terenie budynku będącego w trwałym zarządzenia Skarbu Państwa - Ministerstwa Finansów przy ulicy Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. Budynek z trzech stron otoczony jest ulicami. Zgodnie z Książką obiektu powierzchnia użytkowa budynku wynosi 45 738,08 m², kubatura 212 967 m³. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe, przychodnia zdrowia i 4 punkty gastronomiczne. Budynek w części najwyższej ma 6 kondygnacji nadziemnych, w pozostałej 5 kondygnacji, w części podziemnej piwnice i garaże. Prace modernizacyjne będą prowadzone w budynku na III i IV piętrze. Miejsca oznaczone na planie sytuacyjnym. 2) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie biurowym. 3) Wymagana jest pełna identyfikacja pracowników wykonawcy na placu budowy poprzez wcześniejsze - przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem, zgłoszenie listy wprowadzanych pracowników. 4) Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem sąsiadujących z miejscem prowadzonych robót ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych, istniejącej nowej stolarki okiennej i drzwiowej . 5) Należy wykonać zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z wymogami BHP i przepisów ochrony przeciwpożarowej (p.poż.). Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych przyległych do budynku przed upadkiem materiałów oraz narzędzi. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane nie stosowaniem powyższych zasad, jako rezultat realizacji robót, albo przez personel Wykonawcy. 6) Wszyscy pracownicy wykonawcy, uczestniczący w wykonaniu przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do zapoznania się z informacjami o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas pracy na terenie gmachu, udzielonej przez służby BHP Ministerstwa Finansów i złożenie na tę okoliczność pisemnych oświadczeń. 7) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego; w okresie trwania robót będzie podejmować wszelkie konieczne kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania a w szczególności od: a) zanieczyszczeń zbiorników i cieków wodnych substancjami toksycznymi b) możliwością powstania pożaru. 8) Wykonawca zapewni ochronę placu budowy w postaci ogrodzenia i tablic informacyjnych, których treść będzie zgodna z przepisami Prawa Budowlanego i BHP. 9) Wykonawca wskaże osobę koordynującą i sprawującą nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu. 10) Na czas wykonywania zadania Zamawiający wydzieli dla Wykonawcy miejsca magazynowe. 11) Na czas trwania robót Zamawiający umożliwi korzystanie z energii elektrycznej i wody. 12) Wszelkie dostawy materiałów i narzędzi będą odbywać się od strony dziedzińca przy ul. Świętokrzyskiej oraz od ulicy Traugutta z parkingu. Wjazd na teren Ministerstwa tylko po wcześniejszym uprzedzeniu o takiej potrzebie i tylko na czas technologicznie niezbędny. 13) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów użytych do realizacji zadania. 14) Wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i należy je uwzględnić w cenie umownej. 15) Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu, zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot i zakres robót Przedmiotem zamówienia są: Roboty ogólno-budowlane Roboty sanitarne Roboty elektryczne Roboty audiowizualne. 3. Wymagania dotyczące sprzętu i narzędzi: 1) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2) Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z przepisami BHP i powinien odpowiadać wymogom zawartym w ST. 3) Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy, który będzie spełniał normy ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania. 4) Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. 4. Środki transportu: Materiały od producenta do miejsca budowy, powinny być przewożone przy pomocy takich środków, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów Przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu prowadzonych robót. 5. Roboty ogólno-budowlane; 1) Transport materiałów rozbiórkowych jak i nowych materiałów do wbudowania odbywał się będzie przez otwór okienny lub korytarzami i klatkami schodowymi prowadzącymi na dziedziniec wjazdowy. Transport ww materiałów będzie odbywał się ręcznie i urządzeniem Wykonawcy z uwagi na specyfikę obiektu. Do robót remontowych należy (w razie potrzeb np. po demontażu drzwi) szczelne wydzielenie przebudowywanych pomieszczeń od pozostałej części Ministerstwa Finansów w celu wykluczenia osadzania się kurzu i pyłu poza obszarem prowadzenia prac. Posadzki, schody oraz inne elementu wystroju wnętrz będące na drodze komunikacji i transportu należy zabezpieczyć przed możliwością uszkodzeń mechanicznych i osiadaniem kurzu. Obszar prowadzenia prac należy w sposób widoczny i bezpieczny zabezpieczyć przed wejściem osób trzecich. Wykorzystanie dźwigów osobowych w celach przewozu materiałów budowlanych jest zabronione. 2) Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i tymczasowych: a) Zabezpieczenie przed zabrudzeniem korytarzy i klatek schodowych sąsiadujących z częścią remontowaną, b) Zabezpieczenie istniejących urządzeń przez ich demontaż i montaż oraz szczelne zabezpieczenie przed zabrudzeniem i kurzem, c) Zabezpieczenie przewodów wentylacyjnych przed spadaniem gruzu na niższe piętra, d) Wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z wymogami BHP i ppoż., e) Zabezpieczenie czujek dymowych i przesunięcie instalacji ppoż. - w porozumieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego, f) Przesunięcie kolidujących z prowadzonymi pracami kamer wewnętrznego systemu monitoringu (TV przemysłowej) oraz ich zabezpieczenie - w porozumieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego, g) Wykonanie niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie trwania robót, h) Wywóz materiałów i gruzu z rozbiórki przy ręcznym załadunku z miejsca składowania odpadów, i) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i rysunków z naniesionym stanem po wykonaniu modernizacji w wersji papierowej i elektronicznej (AutoCAD). 3) Nazwy i kody CPV a) 45111200-0; Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45262500-6; Roboty murarskie, c) 45262321-7; Wyrównywanie podłóg, d) 45262300-4; Betonowanie, e) 45432100-5; Kładzenie i wykładanie podłóg, f) 45410000-4; Tynkowanie, g) 45421000-4; Roboty w zakresie stolarki budowlanej, h) 45421100-5; Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, i) 45421110-8; Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych, j) 45421141-4; Instalowanie ścianek działowych, k) 45442100-8; Roboty malarskie, l) 45432111-5; Kładzenie wykładzin elastycznych, m) 74230000-0; Usługi inżynieryjne. 4) Wymagania dotyczące właściwości materiałów: Materiały użyte do modernizacji muszą posiadać świadectwa dopuszczające stosowanie ich w budownictwie zgodnie z Ustawą z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). 6. Wymagania i warunki dotyczące wykonania robót: 1) Roboty ogólno-budowlane - wymagania ogólne: a) Zamawiający w terminie określonym w umowie przekaże Wykonawcy teren budowy. b) Rozpoczęcie robót nastąpi po protokolarnym wprowadzeniu Wykonawcy na teren wykonywania robót i wpisie tego faktu w dostarczonym przez Wykonawcę Dzienniku Budowy. c) Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie i mogą być prowadzone całodobowo z zastrzeżeniem - wykonywanie prac o znacznym hałasie w dni robocze po godzinie 18.00 i całodobowo w dni wolne od pracy. d) Przed przystąpieniem do prac musi być dostarczony przez Wykonawcę plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) uwzględniający specyfikę obiektu Ministerstwa Finansów i warunki prowadzenia robót. e) Roboty muszą być wykonywane pod nadzorem Zamawiającego w oparciu o uzgodniony i zatwierdzony ze służbami technicznymi Zamawiającego harmonogramem kolejności wykonywania poszczególnych czynności. f) Stały nadzór prowadzonych robót ze strony Wykonawcy musi być pełniony przez osoby posiadające stosowne uprawnienia określone przez ustawę Prawo budowlane. g) Pracownicy realizujący zadanie powinni posiadać przygotowanie zawodowe i doświadczenie w zakresie wykonywanych robót. h) Roboty elektryczne muszą wykonywać pracownicy posiadający uprawnienia SEP kategoria E. i) Wszyscy pracownicy muszą być przeszkoleni pod względem BHP i stosować się do tych przepisów. j) Roboty należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP przy pracach m.in. elektrycznych, sanitarnych, na wysokości, spawalniczych, montażowych, malarskich itp., oraz ppoż., Polskimi Normami (w szczególności z PN serii PN-IEC 60364) i unijnymi, Warunkami technicznymi wykonywania i odbioru robót budowlano-montażowych tom I, V i II (tom II - instalacje sanitarne nowe wydanie COBRTI INSTAL zeszyt nr 5 i 6, Warszawa 2003 r.), Rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz.U. Nr 75 z dnia 15 czerwca 2002r. poz. 690 oraz ustawą Prawo Budowlane i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. k) Materiały dostarczone przez Wykonawcę przed zamontowaniem muszą być odpowiednio składowane i zabezpieczone. l) Stolarkę okienną i drzwiową niewymienianą należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. m) Po zakończeniu robót montażowych należy wykonać naprawy ścian, stropów, oraz uszkodzeń pokryć malarskich i podłóg. 2) Roboty sanitarne a) Prace związane z wyłączeniami instalacji c.o. mogą być wykonywane jedynie w porozumieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego b) Badanie szczelności; po wykonaniu całości robót instalację należy poddać próbie szczelności na ciśnienie pr + 0,2. Jeżeli podczas próby manometr nie wykaże spadku ciśnienia w ciągu 30 minut, to wynik uznaje się za pozytywny (PN 64B - 10400). c) Próbę szczelności na gorąco; należy przeprowadzić po uruchomieniu źródła ciepła, po 72 godzinach od włączenia ogrzewania. d) Próbę ciśnieniową wykonać przy odłączonym naczyniu przeponowym wzbiorczym. e) W czasie wykonywania próby szczelności wszystkie zawory grzejnikowe i podpionowe muszą znajdować się w położeniu całkowitego otwarcia. f) Badanie odpowietrzenia; napełnienie całego zładu wodą uzdatnioną i dokonanie regulacji przez odpowietrzenie grzejników i wykonanie nastaw wstępnych zaworów grzejnikowych, g) Przeprowadzenie rozruchu wraz z regulacją hydrauliczną, h) Przeprowadzenie prób wydajności klimatyzacji, badanie ilości wytwarzanego hałasu i utrzymania zadanych parametrów. 3) Roboty elektryczne a) - Prace związane z: - instalacjami ppoż., - instalacjami teledacyjnymi i audiowizualnymi, należy wykonać w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnym za ww instalacje, przy pomocy firm konserwujących i gwarantujących ich działanie. Próby montażowe Po zakończeniu robót należy sprawdzić i uruchomić poszczególne instalacje oraz przeprowadzić próby montażowe obejmujące badania i pomiary. Zakres prób montażowych należy uzgodnić z inwestorem. Zakres podstawowych prób obejmuje: - pomiar rezystancji izolacji instalacji - pomiar rezystancji izolacji odbiorników - pomiary impedancji pętli zwarciowych - pomiary rezystancji uziemień - badanie wyłączników różnicowo-prądowych - badanie skuteczności ochrony od porażeń - natężenia oświetlenia. 4) Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót; a) Obmiar robót ma za zadanie określić faktyczny zakres wykonanych robót według stanu na dzień jego przeprowadzenia. Roboty można uznać za wykonane pod warunkiem, że wykonano je zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej. b) Wyniki obmiaru będą wpisane do książki obmiarów. c) Ilość ich podaje się w jednostkach ustalonych w wycenionym przedmiarze robot wchodzącym w skład umowy. Jakakolwiek niezgodność z przedmiarem, w którym z konieczności niektóre wielkości zostały przyjęte, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku wcześniejszego jego sprawdzenia i ujęcia w ofercie oraz wykonania wszystkich robót. d) Zasady określania ilości robót podane są w katalogach ujętych w przedmiarze robót. e) Roboty tymczasowe i prace towarzyszące należy ująć w cenie oferty. 5) Opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem robót; a) - Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do zaakceptowania przez Inspektora nadzoru programu zapewnienia jakości (PZJ), w którym przedstawi on zamierzony sposób wykonania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne gwarantujące wykonanie robót zgodnie z ST. b) - Program zapewnienia jakości winien zawierać: - organizację wykonania robót, w tym termin i sposób prowadzenia robót, - organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, - wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, - system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót. c) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę jakości robót i stosowanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając w to personel, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót wg potrzeb wynikających z wykonywanych robót - na swój koszt. d) Inspektor nadzoru, po uprzedniej weryfikacji systemu kontroli robót prowadzonego przez Wykonawcę, będzie oceniać zgodność materiałów i robót z wymaganiami ST na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie stawianych powyżej wymagań technicznych oraz prawidłowość wykonania prac (m.in. wykonania prac podłogowych, tynkarskich, malarskich, posadzkarskich, stolarskich i instalacyjnych; sanitarnych i elektrycznych i ich zabezpieczenia). e) Kontrola wykonanych robót będzie prowadzona zgodnie z Warunkami technicznymi wykonywania i odbioru robót budowlanych, Polskimi Normami oraz dostarczonymi Aprobatami i kartami technicznymi. f) Szczegóły technologiczne zawarte w zatwierdzonym harmonogramie kolejności wykonywania robót, będą stanowić podstawę przy odbiorze wykonanych robót. g) Wykonawca zapewni osobom pełniącym nadzór inwestorski możliwość skontrolowania w każdej chwili zgodności prowadzonych prac ze Specyfikacją techniczną. W przypadku stwierdzenia zmiany technologii lub materiałów osoby kontrolujące mogą wstrzymać dalsze prace i zażądać usunięcia niewłaściwie wykonanych elementów. 6) Odbiór robót: a) Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu - Odbiorowi częściowemu należy poddać prace, które zanikają w wyniku postępu robót, których sprawdzenie jest utrudnione lub niemożliwe w fazie odbioru końcowego. - Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości robót. Będzie on dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót. Dokonuje go Inspektor Nadzoru. - Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do Dziennika Budowy z jednoczesnym powiadomieniem Inspektora Nadzoru. - Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie - nie później niż 3 dni od daty zgłoszenia. b) Odbiór częściowy Odbiór częściowy polega na ocenie i ilości wykonanych części robót. Wykonuje się go według zasad obowiązujących przy odbiorze ostatecznym. c) Odbiór końcowy - Polega on na finalnej ocenie rzeczowego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości, jakości i wartości. Odbioru dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektora Nadzoru i Wykonawcy. Podczas odbioru sprawdzona zostanie jakość wszystkich wykonanych robót. Osoby odbierające roboty zwrócą uwagę zarówno na jakość techniczną, jak i estetyczną wykonanych robót. - Protokolarny odbiór robót rozpocznie się w ciągu 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia robót i dostarczenia pełnej dokumentacji powykonawczej i będzie obejmować: -kontrolę kompletności dostarczonej dokumentacji powykonawczej, - kontrolę zgodności dokumentacji powykonawczej z realizacją zamówienia, - kontrolę wykonania przedmiotu zamówienia z ST w tym m.in.: a. przy robotach budowlanych: - ocenę wizualną wykonanych robót, - działanie dostarczonych elementów budowlanych, - jakość wykonanych prac, b. przy robotach sanitarnych: - sprawdzenie zamontowanych grzejników, - sposobu zawieszenia, - odległości grzejników od przegród budowlanych, - wyników przeprowadzonych prób i pomiarów, c. przy robotach elektrycznych: - sprawdzeniu poszczególnych instalacji, - wykonaniu prób eksploatacyjnych mających wykazać spełnienie zakładanych parametrów projektowych instalacji. - sprawdzenie wyników przeprowadzonych prób, badań i pomiarów. - Zgłoszenie pisemne zakończenia robót może nastąpić po potwierdzeniu w Dzienniku Budowy gotowości odbiorowej przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego. - Odbiór będzie przeprowadzony w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. - W przypadku, gdy wg komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacji odbiorowej nie są gotowe, komisja wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin obioru końcowego robót. - Wszelkie zarządzone przez komisję roboty poprawkowe lub uzupełniające będą zestawione, a termin ich wykonania określi komisja. d) Dokumenty odbioru końcowego - Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru końcowego robót jest protokół odbioru końcowego robót sporządzony według wzoru ustalonego z Zamawiającym. - Wykonawca do odbioru końcowego zobowiązany jest do przygotowania niżej wymienionych dokumentów: - dokumentację powykonawczą podpisaną przez przedstawiciela Wykonawcy posiadającego stosowne uprawnienia w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (Word, AutoCAD), - posiadać Dziennik Budowy, - książki obmiarów, - dokumentację fotograficzną prowadzonych prac, - certyfikaty i deklaracje zgodności użytych materiałów, - protokóły z prób, badań i pomiarów, - instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń oraz zalecenia. e) Odbiór pogwarancyjny po upływie okresu gwarancji - Odbiór pogwarancyjny po upływie okresu rękojmi i gwarancji polegać będzie na ocenie wykonanych robót związanych z usunięciem wad, które ujawnią się w okresie rękojmi i gwarancji. - Odbiór będzie dokonany na podstawie oceny wizualnej obiektu z uwzględnieniem zasad opisanych w punkcie Odbiór końcowy. - Pozytywny wynik odbioru pogwarancyjnego jest podstawą do zwrotu kaucji gwarancyjnej, negatywny do dokonania potrąceń wynikających z obniżonej jakości robót. 7. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonej do niej dokumentacji wskazane zostały konkretne marki i znaki towarowe urządzeń lub materiałów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych, posiadających parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od wskazanych. Wskazane marki oraz znaki towarowego urządzeń i materiałów określają minimalny poziom wymagań w stosunku do tego urządzeń i materiałów zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania (zgodnie z art. 45 ustawy), Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), które może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Do przyjęcia wadium w gotówce właściwe jest konto Ministerstwa Finansów nr: BGK I O/W-wa Nr 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 na które należy przelać kwotę wadium w złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli w terminie otwarcia ofert tj. do godz. 12.30, kwota 70.000 zł znajdować się będzie na koncie Ministerstwa Finansów. 3. Wadium w innej formie niż pieniężna, składane jest wraz z ofertą w oryginale. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna powinno być bezwarunkowo i nieodwołalnie płatne na każde żądanie i bez badania stosunku prawnego zobowiązania podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach określonych w art. 46. 7. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia określonym w Specyfikacji Technicznej każda, o wartości co najmniej 2 mln zł, przy czym co najmniej jedna w czynnym budynku biurowym. b) do realizacji zamówienia skierują osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości min. 2 mln zł, lub posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 1,5 mln. zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami odpowiednio: - rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz.605), - niniejszej SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej: 1. Wypełniony dokładnie, zgodnie ze specyfikacją i podpisany druk formularza cenowego oferty wg Załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy - podpisany druk stanowiący Załącznik nr 2. 3. Wykaz nazwisk osób, sporządzony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, 8. Wykaz osób - personelu kierującego robotami przy realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzone zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, zgodnie z Załącznikiem nr 3, 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w załączonej Specyfikacji Technicznej, potwierdzającym spełnienie warunku określonego w Rozdziale III, pkt 2 lit a, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 6, 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą spełnienie warunku określonego w Rozdziale III, pkt 3 - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1,5 mln zł. 13. Informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - Załącznik nr 3, 14. Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty), 15. Dokumenty opisujące wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: a) kosztorysy ofertowe uproszczone, b) program zapewnienia jakości (PZJ), w którym przedstawi: organizację robót, w tym termin i sposób ich prowadzenia, organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, sposób i procedurę proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, c) wstępny harmonogram realizacji robót. 16. Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą zawierać wykaz materiałów i urządzeń, które spełniają wymogi określone w Specyfikacji technicznej. 17. Aprobaty, atesty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań technicznych określonych w specyfikacji technicznej na niżej wymienione materiały: a) drzwi wewnętrzne drewniane i metalowe, b) ściany przesuwne c) wykładzinę dywanową, d) wykładzinę PCV, e) podłogę techniczną podniesioną, f) urządzenia klimatyzacyjne. 18. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 2 do 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl/ministerstwo/ministerstwo/profil nabywcy-zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów Departament Rozwoju Systemów Informatycznych ul. Świętokrzyska 12; 00-916 Warszawa pok. 212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów Departament Rozwoju Systemów Informatycznych ul. Świętokrzyska 12; 00-916 Warszawa pok. 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowana na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.