eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów na terenie działki nr 83)3 położonej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wiejskiej 23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów na terenie działki nr 83)3 położonej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wiejskiej 23
Numer ogłoszenia: 77205 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Wiejska 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7353563 w. 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzo.ostrow-wielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów na terenie działki nr 83)3 położonej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wiejskiej 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: A. Rozbiórka budynku hali sortowni odpadów (część wysoka i niska) (oznaczonego na mapie 1), B. Rozbiórka budynku biurowego (oznaczonego na mapie 2), C. Demontaż nawierzchni placu utwardzonego z trylinki, kostki polbrukowej i betonu z założeniem ponownego wykorzystania trylinki, kostki polbrukowej (oznaczonej na mapie 3), D. Demontaż obiektu wiaty magazynowej wysokiej z założeniem jej ponownego montażu i wykorzystania (oznaczonego na mapie 4), E. Rozbiórka budynku wiaty magazynowej niskiej 1 i wiaty magazynowej niskiej 2 (oznaczonych na mapie 5 oraz 6), F. Demontaż kontenerów zespołu magazynowego z założeniem ich ponownego zestawienia i wykorzystania (oznaczonych na mapie 7), G. Demontaż Rampo-myjni z założeniem jej ponownego montażu i wykorzystania (oznaczonej na mapie 8), H. Demontaż anteny radiowej 3-elementowej (h = ~30m) z założeniem jej ponownego montażu i wykorzystania (oznaczonej na mapie 9), I. Demontaż centrali wentylacyjnej z założeniem jej ponownego montażu i wykorzystania (centrala znajduje się w budynku hali sortowni odpadów), J. Możliwy demontaż, rozbiórka i złomowanie linii technologicznej sortowania odpadów oraz prasy (linia technologiczna oraz sortownia znajdują się w budynku hali sortowni odpadów), K. Wykonanie fundamentów punktowych pod zespół kontenerów magazynowych oraz ich montaż na terenie składowiska odpadów na ul. Staroprzygodzkiej, Uwaga! Wykonanie zakresu poz. A - zgodnie z decyzją nr 7)2011 z dnia 03.02.2011 Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik nr 10). Wykonanie zakresu poz. B-H - na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych - rozbiórkowych z dnia 04.03.2011r. (załącznik nr 11)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 6.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zgodnie z wpisem do ewidencji działalności lub właściwego rejestru, posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i wykazu, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i wykazu, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Wykonawca potwierdzając spełnienie tego warunku może polegać na zasobach innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji Wykonawcy. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia)nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Wykonawca potwierdzając spełnienie tego warunku może polegać na zasobach innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji Wykonawcy. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom, jeżeli wystąpi taka sytuacja, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w terenie przyszłej rozbiórki, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A.; siedziba tymczasowa: ul. Wiejska 18; 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A.; siedziba tymczasowa: sekretariat (II piętro); ul. Wiejska 18; 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.