Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 771934-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Przygotowanie pomysłu na platformę komunikacyjną wraz z wybranymi egzekucjami i mediaplanem na potrzeby działań promocyjnych Miasta Kołobrzeg w sezonie wiosenno - letnim 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 943 524 949
faks: 943 524 949
e-mail: agata.rybka.rck@gmail.com
www: www.rck.kolobrzeg.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.pdzakupowe.logintrade.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: www.pdzakupowe.logintrade.net
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Możliwe jest także przesyłanie ofert w tradycyjnej papierowej formie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: A.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych polegających w szczególności na:
1) Opracowanie Key Visual KV czyli charakterystyczna kompozycja kolorów, kształtów i typografii, motyw graficzny, który pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych miasta, dzięki czemu zachowana będzie komunikacyjna spójność, co pomoże odbiorcy na rozpoznanie i zapamiętanie komunikacji).
2) Opracowanie przykładowych egzekucji na podstawie KV przedstawione na ulotkach, reklamie prasowej w formacie A4 publikowanej w folderach, banerach, ściankach produkowanych przez urząd.
3) Opracowanie parasola kreatywnego (tj. komunikacja wizualna i rozwinięcie idei kreatywnej na samym evencie) dla priorytetowych wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy
Dalsze informacje w SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.22.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na wykonywaniu takich samych bądź podobnych usług jak usługi stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego, tj . usług polegających w szczególności na opracowywaniu koncepcji kreatywnych do kampanii promocyjnych, prowadzeniu elementów kampanii, doradztwie w trakcie prowadzenia innych działań związanych z RE: Generacją. Wartość usług, które mogą być udzielone w oparciu o przesłanki, wskazane w art. 67 ust 1 pkt 6 wskazanej ustawy nie przekroczy 100% wartości szacunkowej zamówienia. Zamówienia te będą udzielone na warunkach określonych po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że wynegocjowane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie prowadzenia negocjacji, zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: NIe określa się tych warunków.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed składaniem ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 3 (słownie: trzech ) następujących usług:
a1) jedną usługę obejmującą opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno – promocyjnej, obejmującej realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, działania OOH (Out of Home) o wartości budżetu mediowego na poziomie min. 500.000,00 zł brutto.
a2) jedną usługę obejmującą opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno – promocyjnej, obejmującej realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie min. 400.000,00 zł brutto.
a3) jedną usługę obejmującą opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy tzw. AVE wyniosło minimum 500.000,00 zł brutto na podstawie danych z IMM
Wykonawca musi wylegitymować się doświadczeniem obejmującym co najmniej 3 (trzy) wymienione usługi. Równocześnie zamawiający dopuszcza sytuację, w której wykonawca wylegitymuje się jedną usługą spełniającą wszystkie, wymienione powyżej cechy. Innymi słowy dopuszczalne jest wylegitymowanie się jedną usługą, o ile usługa ta spełnia wymagania opisane szczegółowo w a1)-a3), bądź wylegitymowania się dwoma usługami z których jedna będzie łączyć wymagania np. a2)-a3), a druga będzie usługą o jakiej stanowi a1).
W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertą wspólną musi posiadać doświadczenie obejmujące nie mniej niż 2 (dwie) z wymaganych usług. Innymi słowy nie dopuszcza się sytuacji, w której przykładowo ofertę będą składały trzy podmioty i każdy będzie legitymował się doświadczeniem w zakresie jednej z ww usług.
b) Wykonawca musi dysponować kadrą do realizacji zamówienia (Zespół Wykonawcy), tj.:
b1) Osobą kierowaną na stanowisko Kierownika Projektu:
Wskazana osoba musi posiadać minimum 2 (dwa) lata doświadczenia w prowadzeniu projektów marketingowych.
b2) 2 (dwie) osoby kierowane na stanowisko Specjalistów ds. social mediów:
Wskazane osoby muszą posiadać minimum 1 (jeden) rok doświadczenia każda w realizacji działań z obszaru online marketingu.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez poszczególnych członków Zespołu Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
13.3. Obowiązkiem wykonawców jest złożenie wraz ofertą Kreatywnej koncepcji marketingowej, która winna zawierać informacje zawarte w pkt 10 Opisu Przedmiotu Zamówienia. UWAGA: Brak złożenia niniejszego dokumentu, bądź złożenie dokumentu w którym nie będą zawarte wszystkie niezbędne wymagania spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p. , jako niezgodnej z treścią SIWZ.
Wskazany powyżej dokument/ materiały zaleca się dołączyć do oferty na nie więcej niż 50 stronach formatu A4 lub na nośniku typu CD, pen drive w plikach zapisanych w formatach pdf., docx, jpg., Mp4 lub innych popularnych formatach, które mogą być obsługiwane przez darmowe oprogramowanie.
W złożonych dokumentach Wykonawca musi wykazać, że zrealizowana przez niego kampania będzie spójna, niestandardowa, innowacyjna, ciekawa, angażująca i efektywna. Zamawiający podda ocenie także takie elementy jak kreatywność, oryginalność pomysłu Ponadto ocenie będzie podlegała również zgodność koncepcji z Opisem Przedmiotu Zamówienia, uwzględnienie niestandardowych form i kanałów promocji i komunikacji oraz wstępna, ogólna analiza efektów, które zostaną osiągnięte poprzez zrealizowane działania - m.in. czy planowane efekty są możliwe do osiągnięcia za pomocą przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań, czy Zamawiający osiągnie planowane przez siebie cele realizacji kampanii i w jakim stopniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. Szczegóły w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Kryteria jakościowe dotyczące rozwiązań kreatywnych: | 65,00 |
Cena: | 35,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa środków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów spożywczych konserwowych i pasteryzowanych do punktów żywienia "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich do punktów żywienia "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną - postępowanie powtórzone
- Dostawa paliwa na potrzeby pojazdów Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Wykonanie posadzki w pomieszczeniu klubowym w S.U. MUSZELKA w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
- Promocja miasta poprzez sport - tenis stołowy
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.