eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damnica › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-24



Ogłoszenie nr 771779-N-2020 z dnia 2020-12-24 r.

Urząd Gminy w Damnicy:

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, krajowy numer identyfikacyjny 53490200000000, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 598 113 046
faks: 598 484 435
e-mail: zp@damnica.pl
www: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=211978

adres profilu nabywcy: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=211978

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=211978
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=211978

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=211978

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urząd Gminy w Damnicy Górna 1 76-231 Damnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Numer referencyjny: ZP.271.15.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.0 Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego wyprodukowanego w latach 2019-2021, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych samochodu typu BUS, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
3.2 Oferowany pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie, w tym urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie, pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym, posiadać certyfikat zgodności z normami CE.
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Bus, 9 osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim (homologacja obowiązkowa). Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6. Rodzaj paliwa: Olej napędowy. Pojemność silnika minimum 1900 cm3. Moc silnika minimum 130 KM. Drzwi boczne Przesuwane z prawej i lewej strony. Siedzenia ilość: 8 + kierowca, wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości i 3 punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami. Wszystkie fotele w przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane: w układzie fotel 3 osobowy z trzeciego rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z drugiego rzędu, uchylny fotel 2 rzędu ułatwiający pasażerom wchodzenie do rzędu 3. Atestowane najazdy/podjazdy aluminiowe, teleskopowe z bieżnią antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu. Zestaw do montażu wózka inwalidzkiego - szyny mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu, komplet pasów do mocowania wózka do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim - z obowiązującymi atestami. Klimatyzacja dwustrefowa z półautomatyczną regulacją z nawiewem w kabinie kierowcy i w przedziale pasażerskim. Ogrzewanie na przód i tył pojazdu, osobna regulacja nawiewami na przedział pasażerski (drugi wymiennik ciepła w przestrzeni pasażerskiej), ogrzewanie postojowe wodne z programatorem, kamera cofania, czujniki parkowania. Podłoga: pokrycie wykonane z wykładziny antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, nienasiąkliwej. Szyba przednia termoizolacyjna, szyba tylna ogrzewana ze spryskiwaczem i wycieraczką. Szyby boczne otwierane elektrycznie. Hamulce: tarczowe, wentylowane ze wspomaganiem. ABS, ESP, EDS (elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, system kontroli toru jazdy. Skrzynia biegów manualna – 6. biegowa. Wspomaganie układu kierowniczego, kierownica regulowana, wielofunkcyjna umożliwiająca obsługę radia i telefonu komórkowego. Zestaw kół z oponami letnimi i zimowymi. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów. Zabezpieczenia: immobiliser, centralny zamek. Lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, przeciwmgielne. Oświetlenie stopnia wejściowego bocznego. Dodatkowe funkcje: czujnik zapięcia pasów, wskaźnik ciśnienia w oponach, czujnik niedomkniętych drzwi. Akcesoria: apteczka typu samochodowego, gaśnica zamontowana w łatwo dostępnym miejscu, lewarek, trójkąt, klucz do kół. Uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy bocznych drzwiach przesuwnych. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych. Pakiet przeglądów: 36 miesięcy.
Pojazd ma być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia osób na wózkach inwalidzkich (1 osoba), w związku z czym musi posiadać badania techniczne oraz atesty na urządzenia potwierdzające przystosowanie.
Pojazdy muszą posiadać wymagane dokumenty w języku polskim: Homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dopuszcza pojazd, który posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dwuetapowej (np. badania Stacji Diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych). Karta gwarancyjna, instrukcja obsługi, książka serwisowa, dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
Wykonawca zapewnia bezpłatny przegląd zerowy pojazdu.
Autoryzowany serwis w autoryzowanej stacji obsługi powinien znajdować się w odległości maksymalnie do 80 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz autoryzowanych stacji serwisowych.


II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 26.02.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: 6.1 Opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ);


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę samochodu osobowego typu Bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wartości co najmniej 160 000,00 złotych brutto;
3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5. WYKAZ ZREALIZOWANYCH DOSTAW- ZAŁ. NR 5 DO SIWZ.
6. ZOBOWIĄZANIE DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA OKRES KORZYSTANIA Z NICH PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA – ZAŁ. NR 6 DO SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 25A UST. 1 DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU- ZAŁ. NR 2 DO SIWZ.
3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 25A UST. 1 DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – ZAŁ. NR 3 DO SIWZ.
4. INFORMACJA W ZAKRESIE PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ – ZAŁ. NR 4 DO SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.