eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Budowa budynku rekreacji indywidualnej przy zbiorniku wodnym Otapy- Kiersnówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Brańsk: Budowa budynku rekreacji indywidualnej przy zbiorniku wodnym Otapy- Kiersnówek
Numer ogłoszenia: 7715 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku rekreacji indywidualnej przy zbiorniku wodnym Otapy- Kiersnówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku dwukondygnacyjnego (przyziemie + poddasze użytkowe). Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia określony został w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Projekt budowlany, przedmiary robót i specyfikację techniczną należy traktować jako jedną całość opisującą przedmiot zamówienia. Dodatkowe uszczegółowienie do projektu budowlanego i uwarunkowania przedmiotu zamówienia: Wszystkie elementy konstrukcyjne należy wykonać z drewna sosnowego klasy C30, wysuszonego do wilgotności 12%. czterostronnie struganego (bez suchych sęków). Impregnacja elementów konstrukcyjnych i kolejność: -Impregnacja podstawowa poszczególnych elementów konstrukcyjnych w miejscu produkcji bezbarwną wodną zawiesiną tworząca warstwę izolacyjną jako ochronę przed ogniem (do stopnia trudnozapalności); -Impregnacja poszczególnych elementów konstrukcyjnych w miejscu produkcji dekoracyjną lazurą ochronną do drewna do zastosowań zewnętrznych, zawierającą substancje drewnochronne (sześciokrotna ochrona: przed sinizną, zgnilizną, pleśnią i algami, owadami, promieniami UV i wilgocią) w wybranym kolorze przez zamawiającego -Po robotach montażowych na budowie kolejna impregnacja dekoracyjną lazurą ochronną do drewna do zastosowań zewnętrznych j.w.; -Ostateczna impregnacja dekoracyjna lazurą (osiągnięcie powierzchni o najwyższej jakości); Wykończenia: Dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych parteru i poddasza, podłóg i sufitów, schodów wewnętrznych, balustrad płynną lazurą ochronną do drewna do zastosowań zewnętrznych, zawierającą substancje drewnochronne kolor w uzgodnieniu z zamawiającym. Posadzki: pokoje, poddasze - podłoga drewniana (sosna). Dwukrotne malowanie ścian zewnętrzne, tarasu, balustrad tarasu, podłóg tarasów, schodów zewnętrznych dekoracyjną płynną lazurą ochronną do drewna do zastosowań zewnętrznych, zawierającą substancje drewnochronne. Konstrukcje drewniane: Schody wewnętrzne i zewnętrzne zaopatrzone w balustrady drewniane. Stolarka Drewniana: Okna zaopatrzyć w drewniane okiennice z drewna sosnowego klasy C30. Okucia okiennic stalowe z możliwością zamykania okiennic na kłódkę od zewnątrz i na zaszczepkę od wewnątrz. Roboty kamieniarskie: Wykonanie nawierzchni chodników z kamienia polnego o średnicy do 20 cm na podsypce cementowo piaskowej o grubości 10 cm o łącznej powierzchni 38 m2 Roboty Instalacyjne elektryczne Zakres robót instalacji elektrycznej obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w ilości według załączonego przedmiaru robót. Rozmieszczenie gniazd instalacyjnych i wypustów oświetleniowych, usytuowanie tablicy rozdzielczej zostanie ustalona z zamawiającym na etapie wykonania. Tablica rozdzielacza będzie zasilana z istniejącego na działce 329/4 w obrębie wsi Kiersnówek przyłącza energetycznego stanowiącego własności Zamawiającego. Wykonawca w ramach wykonania robot instalacyjnych wykona pomiary odbiorcze. Zakres zamówienia obejmuje również: - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zatwierdzoną inwentaryzacją geodezyjną, Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, tak aby w czasie realizacji nie było zastrzeżeń co do niemożliwości wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dobrane typy materiałów jakie przytoczono w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie których wydano decyzje pozwolenia na budowę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. UWAGA: Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego to ROZLICZENIE RYCZAŁTOWE. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót załączonych do niniejszej SIWZ. Kosztorysy ofertowe będą stanowiły podstawę do rozliczeń między Zamawiającym a Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złożyły oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złożyły oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorysy ofertowe z zestawieniem wykazu materiałów wraz z cenami jednostkowymi. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności powodujących: 1) konieczność zmiany terminu realizacji spowodowanej: - niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, - realizacją zamówień dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; 2) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawa korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysów ofertowych. 2. Zmiany dotyczące realizacji zamówienia będą możliwe w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk, sekretariat (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.