Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 771467-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Przebudowa części pomieszczeń budynku Szpitala Miejskiego w Brzegu Dolnym Aleje Jerozolimskie 26, 56-120 Brzeg Dolny w zakresie dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej wraz z instalacjami oraz wykonania instalacji elektrycznej wysoko- i niskoprądowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 713 195 435,
faks: 713 195 435
e-mail: zamowienia@zgk.brzegdolny.pl ,
www: zgk.brzegdolny.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, zgk.brzegdolny.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, zgk.brzegdolny.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: za pośrednictwem operatowa pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe, osobiście
Adres: ul. Urazka 6c, 56-120 Brzeg Dolny
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.03.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń budynku Szpitala Miejskiego w Brzegu Dolnym Aleje Jerozolimskie 26 w szczególności w zakresie dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej wraz z instalacjami oraz wykonania instalacji elektrycznej wysoko- i niskoprądowych polegających na:
1) Instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP;
2) Wydzielenia pożarowe;
3) Wykonaniu wewnętrznych linii zasilających, rozdzielnic i instalacji odbiorczych wraz z montażem USP 15kVA z bateriami.
Dokładny zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej w tym przedmiaru, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zakres robót:
1) Pierwsza grupa robót obejmuje instalację systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) zapewniający ochronę całkowitą z połączeniem z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie:
a) montaż elementów wchodzących w skład systemu:
-centrala sygnalizacji pożaru CSP
-wyniesione pole obsługi WPO
-czujki optyczne dymu
-czujki optyczne dymu międzysufitowe
-czujki wielodetektorowe (optyczno-termiczno)
-czujki zasysające
-ręczne ostrzegacze pożaru
-sygnalizatory akustyczne
b) montaż tras kablowych z okablowaniem;
c) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania całego systemu zainstalowanego w ramach robót 1) i 2) grupy robót;
d) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach;
2) Druga grupa robót obejmuje roboty remontowe wydzieleń pożarowych.
a) wykonanie wydzielenia ppoż. klatek schodowych, korytarzy (piwnic, kondygnacji i poddasza) oknami i drzwiami dymoszczelnymi wyposażonymi w samoczynne urządzenia do usuwania dymu (zestawienie stolarki wg. załączników). Dodatkowo drzwi z pomieszczeń prowadzących do korytarzy wyposażyć w samozamykacze oraz w system sterowania;
b) wykonanie samoczynnych urządzeń do usuwania dymu na klatce schodowej – 4 klapy dymowe;
c) okna w ścianie zewnętrznej na spoczniku międzypiętrowym mają otwierać się automatycznie;
d) zabezpieczenie przejść instalacyjnych przez przegrody w kanałach wentylacyjnych, zastosować p.poż. klapy odcinające o klasie EIS 60/120 sterowane przez system sygnalizacji pożaru;
e) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
f) montaż w nowych drzwiach ppoż. drzwi dzielące korytarze wyposażyć w elektrotrzymacze utrzymujące drzwi w pozycji otwartej. W momencie powstania pożaru drzwi będą samoczynnie zamykane przez centralkę sygnalizacji pożaru (wyposażone w system sterowania);
g) wykonanie atestowanych przejść instalacyjnych EI 60/120;
h) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach;
i) opracowanie szczegółowych procedur w zakresie postępowania na wypadek powstania pożaru wraz z przeszkoleniem wyznaczonego przez użytkownika pracownika odpowiedzialnego za organizację ewakuacji;
j) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planami drogi ewakuacji na każdej kondygnacji wraz ze szczegółowym algorytmem sterowań oraz podziałem na strefy alarmowania w oparciu o dane związane z funkcjonalnością obiektu oraz scenariusz pożarowy. Scenariusz pożarowy w ramach tego zlecenia wraz z wytycznymi ochrony obiektu, podziałem na strefy i uwzględnieniem infrastruktury technicznej wykona rzeczoznawca p.poż. wykonawcy
k) oznakowanie dróg ewakuacyjnych zgodnie z opracowaną w ramach zadania w/w dokumentacją;
l) wprowadzenie zakazu parkowania wraz z oznakowaniem pionowym na drodze pożarowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie stolarki p.poż obejmuje m.in. dostawę, montaż i uruchomienie stolarki (szczegółowe zestawienie stolarki p.poż znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ):
• drzwi/witryn wraz ze ścianką przeciwpożarową
PIWNICA: -1OW4-winda
PARTER: OW1, OW2, OW3, OW4-winda, DZ1
PIĘTRO: 1W1, 1W2, 1W3, 1W4, 1W5-winda, 1Dp1-do kaplicy
II PIĘTRO: W-1 -winda, W1, W3, W4, W5, W6
• stolarki okiennej przeciwpożarowej w ewakuacyjnych kl. schodowych
PIWNICA: okno120x110
Kl.sch.: 1/01, 2/01
• klap oddymiających przeciwpożarowych w ewakuacyjnych kl. schodowych OP1, OP2
• stolarki okiennej przeciwpożarowej oddzielenia stref
PIĘTRO: 1/02-2szt.
II PIĘTRO: 2/02, 2/03, 2/04, 2/05, 2/06
PODDASZE: 3/07-2szt.
3) Trzecia grupa robót obejmuje roboty instalacji elektrycznej wysoko- i niskoprądowych w tym:
a) zabudowanie nowej rozdzielnicy piętrowej TB2;
b) zabudowanie nowej rozdzielnicy medycznej RMED – system sieci IT;
c) zabudowanie UPS-a dedykowanego sali wzmożonego nadzoru;
d) zabudowanie tablicy wentylatorów dachowych na poddaszu;
e) zabudowanie tablicy zasilania systemu przyzywowego w dyżurce pielęgniarskiej;
f) zasilanie projektowanych rozdzielnic z rozdzielnicy głównej w piwnicy;
g) instalacje elektryczne wewnętrzne gniazd wtykowych
h) instalacje elektryczne wewnętrzne oświetlenia podstawowego i awaryjnego
i) elektryczne instalacje siłowe,
j) instalacje niskoprądowe powierzchni:
-system SSP,
-okablowanie strukturalne,
-system przywoławczy;
-system oddymiania;
-system SAT;
k) instalacje połączeń wyrównawczych ;
l) montaż wyłącznika P.POŻ. b. elektryczna;
m) badania i pomiary
II.5) Główny kod CPV: 45.30.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, które Wykonawca musi spełnić.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 500 000 zł, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe: Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą/posiadającymi:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (osoba pełniąca funkcje kierownika robót instalacyjnych);
-aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o uprawnienia elektryczne;
W/w uprawnienia mają odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym.
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie z imienia i nazwiska tych osób wraz z informacją o jej kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu oferty.
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie spełniony, jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o wartości min. 600 000,00 zł brutto każda, wykonanych na obiektach użyteczności publicznej. Warunek ten uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że co najmniej jedna robota budowlana spełnia łącznie zakres:
-instalacji zabezpieczeń p.poż. z połączeniem z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej;
-wewnętrznych linii zasilających (instalacje nisko- i wysokoprądowe), rozdzielnic i instalacji odbiorczych.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wskazanych w rozdziale IV podrozdział III ust. 1 pkt 3 lit. b SIWZ
b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełniania warunku o którym mowa w rozdziale IV podrozdział III ust. 1 pkt 2 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Przystępując do przetargu należy wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
skrócenie terminu realizacji zamówienia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru.
2. Zmiana istotnych postanowień Umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1) zmian niedotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
2) przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku przerwy w realizacji Przedmiotu Umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji,
w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
b) działania siły wyższej;
3) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa;
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
5) zmiany Podwykonawcy lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca, na zasadach określonych w art 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa powyżej wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym;
3. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej.
4. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Trąbkach"
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.