eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin Jeziorna › dostawę chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Konstancin Jeziorna: dostawę chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych
Numer ogłoszenia: 77144 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory , Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 756 31 01, faks 22 756 46 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych zadanie nr I: Afalon dyspersyjny 450SC lub równoważny 130 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr II: Mustang forte 195 SE lub równoważny 340 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr III: Apyros 75WG lub równoważny 4,522 kg, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr IV: Galera 334 SL lub równoważny 30 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr V: Targa 10 EC lub równoważny 50 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr VI: Mocarz 75WG lub równoważny 32 kg, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr VII: Maister 31 OD lub równoważny 80 l, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr VIII: Narval 040 SC lub równoważny 100 l, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr IX: Stabilan 750 SL lub równoważny 200 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr X: Medax Top 350 S.C. lub równoważny 70 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XI: Moddus 250 EC lub równoważny 45 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XII: Apacz 50WG lub równoważny 4,65 kg, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XIII: Pyrinex 480 EC lub równoważny 170 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XIV: Plenum 500 WG lub równoważny 40 kg, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XV: Mospilan 20 SP lub równoważny 31,2 kg, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XVI: Sumi-Alpha 050 EC lub równoważny 25 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XVII: Fury 100 EW lub równoważny 12 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XVIII: Tilmor 240 EC lub równoważny 165 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XIX: Pictor 400 S.C. lub równoważny 130 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XX: Capalo 337,5 SE lub równoważny 320 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XXI: Duet Star 334 SE lub równoważny 110 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XXII: Duet Ultra 497 S.C. lub równoważny 20 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XXIII: Topsin M 500 S.C. lub równoważny 100 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XXIV: Ranman Top 160 S.C. lub równoważny 60 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XXV: Infinito 687,5 EC lub równoważny 105 litrów, termin realizacji - 15 maja br. zadanie nr XXVI: Asahi lub równoważny 220 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXVII: Kelpak lub równoważny 160 litrów, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XXVIII: Nutri-phite lub równoważny 300 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXIX: Mykonate lub równoważny 10,5 kg, termin realizacji - 15 kwietnia br. zadanie nr XXX: Kinto Duo 080 FS lub równoważny 50 litrów, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXI: ADOB mikro-płynny lub równoważny 3400 litrów (170 szt. x 20l), termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXII: ADOB 2.0 Cu IDHA-płynny lub równoważny 400 litrów (20 szt. x 20 l), termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXIII: ADOB 2.0 Mn-płynny lub równoważny 1300 litrów (1 szt. x 1000l,15 szt. x 20l), termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXIV: ADOB Bor-płynny lub równoważny 2100 litrów (2 szt. x 1000l,5 szt. x 20l), termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXV: ADOB Zn IDHA-mikro granulat lub równoważny 440 kg, (44 x 10 kg), termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXVI: Siarczan magnezu 7-io wodny lub równoważny 7000 kg, termin realizacji - 30 marzec br. zadanie nr XXXVII: Physiostar lub równoważny 1200 kg, termin realizacji - 15 kwietnia br..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie przedmiotu zamówienia jeśli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Kupującego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ceny realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w zakresie terminu realizacji zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kupujący zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jednakże o okres nie dłuższy niż wynikający z tegorocznych wiosennych terminów agrotechnicznych zastosowania chemicznych środków ochrony roślin i nawozów dolistnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzdwilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie SGGW Rolniczego Zakładu Doświadczalnego Wilanów - Obory , Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat RZD Wilanów - Obory, Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.