eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. "Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 771439-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie:

Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. "Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie dotyczy projektu pt.: „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00, Osi Priorytetowa 1 – „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur”, Działanie 1.3 – Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51019821400000, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 89 5211250, 5211286
faks: 895 211 260
e-mail: a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl
www: www.wmarr.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Podmiot, o którym mowa w art.. 3 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.wmarr.olsztyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.wmarr.olsztyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie w formie papierowej

Adres: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, Sekretariat piętro I pokój nr 114 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczna usługa wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. "Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator". Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części.

Numer referencyjny: ZP.28.96.2020/WWI/STARTUP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja specjalistycznej usługi wykonania prototypów oraz przeprowadzenie badania użytkowników (testowanie rozwiązań) na rzecz 7 MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego na potrzeby projektu pn. „Warmińsko-Mazurski Startup Inkubator”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (dziewięć) części:
1) Część 1 (A): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia)
2) Część 2 (B): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326
3) Część 3 (C): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C
4) Część 4 (D): Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników
5) Część 5 (E): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników
6) Część 6 (F): Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej
7) Część 7 (G): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski
8) Część 8 (H): Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych
9) Część 9 (I): Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników
3. Szczegółowy zakres i opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.
4. Szczegółowe zasady realizacji oraz wszelkich rozliczeń w zakresie zamawianych usług przedstawione zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ wspólny dla wszystkich części.


II.5) Główny kod CPV: 72.24.40.00

Dodatkowe kody CPV:
79.41.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: CZĘŚĆ 1 (A):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia).

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie przy tworzeniu systemu utrzymującego dużą ilość połączeń jednocześnie (min. 25000 użytkowników online) zgodne z tematyką przedmiotu dla danej części zamówienia określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznych Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZEŚĆ 2 (B):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypów przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne przy budowie urządzeń pomiarowych dla których zakres pomiarowy mieści się w przedziale od 1 do 3 mm.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 3 (C):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien :
1) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wykonywaniu usług obróbki mechanicznej - cięcie, frezowanie, szlifowanie, spawanie i montaż zgodne z tematyką przedmiotu dla danej części zamówienia określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać narzędzia, urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: minimum urządzenia do obróbki metalu, frezarki, szlifierki, maszyny CNC itp.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 4 (D):
Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów z interfejsem mobilnym, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie makietowania interfejsu.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) dysponował min. 2 osobami, które posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i analizie systemów informatycznych.
2) dysponował min. 1 programistą mobilnym, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych.
3. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 5 (E):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu opracowania prototypu niszowego serwisu internetowego- wortalu, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w tworzeniu portali internetowych
3) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie serwisu internetowego.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 6 (F):
Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie budowy prototypowych rozwiązań sterowania, opracowanie i wykonanie sterownika do czteroosiowej obrabiarki CNC.
2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie projektowania.
3) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i konstrukcji maszyn i urządzeń zgodne z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. minimum posiadać narzędzia, urządzenia do zaprogramowania i tworzenia nowych podzespołów.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 7 (G):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenia w budowie portalu w oparciu o technologię Gutenberg zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań wg oczekiwań klienta, zarówno od strony samej koncepcji działania jak i na poziomie projektowania.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: minimum sprzęt komputerowy, oprogramowanie pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, dostęp do serwera na którym będzie zawieszony i testowany przedmiot zamówienia przed przekazaniem Zamawiającemu/Startupowi.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 8 (H):
Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien
1) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie z zakresu pozyskania geodanych, metod opracowania map minimum 3D w tym map ukształtowania dna akwenów wodnych, konwertowania plików zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2) posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie dotyczące urządzeń i programów niezbędnych przy konwertowaniu geodanych zgodnie z opisem przedmiotu dla danej części zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać wyposażenie techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. minimum urządzenia i programy w tym graficzne i tekstowe, które wykorzystywane są przy konwertowaniu geodanych.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.

CZĘŚĆ 9 (I):
Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

1. W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien:
1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie doświadczenie w realizacji co najmniej 3 projektów związanych z tworzeniem systemów mechatronicznych, z których każdy jest o wartości minimum 25 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem przedmiot dla danej części zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
1) dysponował min. 1 osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów mechatronicznych oraz w analizie danych z tych systemów.
3. W zakresie warunku posiadania zdolności technicznej Wykonawca powinien:
1) posiadać narzędzia, urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: minimum urządzenia do produkcji prądu elektrycznego ze słońca, falowniki, niezbędne okablowanie itp.

Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg załącznika nr 4 do SWIZ.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw wykluczania
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5 - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 - Ustanowienie pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy.
3. Strony przewidują możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej Umowie, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany Umowy wymagające podpisania aneksu:
a) zmiany cen spowodowanych zmianami przepisów określających wysokość należnego podatku VAT, na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
b) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy i dostarczenia ostatecznej wersji dokumentacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na:
-wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
-wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przed jej zawarciem, pomimo zachowania należytej staranności,
-zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) do okoliczności, które nie stanowią istotnej zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po pisemnym poinformowaniu Zleceniodawcy Umowy należy zmiana osób upoważnionych do nadzorowania realizacji Umowy,
4. Strony zobowiązują się do niezwłocznego poinformowania o każdorazowej zmianie siedziby. Okoliczności te nie będą stanowiły przesłanki do zmiany Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na stworzeniu prototypu platformy gier quizowych jednoczesnego współzawodnictwa wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników (weryfikacja założeń prototypu/udoskonalenia).

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamó-wienia:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na wykonaniu prototypu przetwornika przemieszczeń w liczbie 15 szt. z wykorzystaniem efektu Halla - technologia bazuje na patencie UP RP 221326.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na opracowaniu prototypu samoczynnego silnika zasilanego niskotemperaturowym ciepłem o temperaturze 30-100°C.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa prototypowania polegająca na wykonaniu prac analityczno-projektowych polegających na opisaniu procesów oraz przygotowaniu interaktywnych mockupów dla aplikacji mobilnej służącej do wprowadzania i odczytu danych odnośnie łańcucha dostaw i produkcji produktów spożywczych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na przygotowaniu prototypu niszowego serwisu internetowego – wortalu wraz z doradztwem na rzecz MŚP Startup oraz przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 150

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi prototypowania polegającej na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa prototypowania polegająca na dostosowaniu obrabiarki numerycznej CNC firmy Winter na sterowanie typu MACH (lokalizacja obrabiarki: Olsztyn) lub o zbliżonych parametrach do jednoczesnej pracy w czterech niezależnych osiach oraz zwiększenia możliwości mocowania dłuższych elementów w obszarze osi obrotowej.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 40

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 7
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na stworzeniu prototypu platformy sprzedażowej (e-sklepu) – wg. koncepcji Startupu, w dwóch wersjach językowych – polski, angielski.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 8
Nazwa: Zakup usługi doradczej dotyczącej pozyskiwania i konwertowania danych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza dotycząca pozyskiwania i konwerto-wania danych.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79411100-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00
Część nr: 9
Nazwa: Zakup specjalistycznej usługi polegającej na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczna usługa polegająca na opracowaniu i wykonaniu prototypu stanowiska do badań efektywności paneli fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.

Szczegółowy zakres i opis danej części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72244000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za wykonanie całości zamówienia:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.