eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawa elementów oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Dąbrowa Górnicza: Dostawa elementów oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 77131 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o., Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax 032 2689022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic znaków drogowych, tablic informacyjnych, kierunkowskazów, elementów mocujących tablice, słupków kilometrażowych typu U-1a, pylony PCV- U7, lustra drogowe oraz elementów oznakowania poziomego i bezpieczeństwa ruchu drogowego jak: progi i listwy spowalniające, elementy prowadzące, odblaskowe (kocie oczka) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikiem nr 1 nr A do niniejszej umowy (charakterystyka przedmiotu zamówienia -formularz cenowy). Wszystkie tablice znaków winny być wykonane w technologii obróbki plastycznej metali z blachy ogniowo-ocynkowanej o grubości min. 1,25 mm z powłoką ocynku 275g/m2 wg PN-EN/10142+A1 lub z blachy aluminiowej o grubości 1,5 mm wg normy PN-EN/4851-4. Krawędzie tarczy usztywnione na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie bez nacięć. Malowane proszkowo. Narożniki tablicy winny być zaokrąglone o promieniu zgodnym z obowiązującymi normami. Tarcze tablic wielosegmentowych z dwóch i więcej segmentów powinny być łączone ze sobą wzdłuż podwójnej giętej krawędzi tak, aby powierzchnie łączone wzajemnie się zazębiały, tworząc połączenie zamkowe eliminujące zjawisko klawiszowania. Krawędzie tablic typu - E niezależnie od zastosowanej na lico folii odblaskowej mają być zabezpieczone na całym obwodzie ramą z profilu ceowego, stalowego, ocynkowanego i pomalowanego. Lica wszystkich tablic wymagane z folii odblaskowej I gen. lub II gen (w zależności od potrzeby Zamawiającego), odpornej na promieniowanie UV oraz inne warunki atmosferyczne. Dla folii I gen. gwarancja winna być przez okres minimum - 7 lat, dla II gen.- gwarancja 10 lat. Ponadto wszystkie elementy ujęte w załączniku nr 1 A muszą posiadać atesty wydane przez Krajowy Certyfikat Zgodności, certyfikaty jakościowe, a także inne Aprobaty Techniczne przewidziane prawem w tym na stałe odblaskowe znaki drogowe. Znaki i tablice drogowe (drogowskazy strzałowe) w technologii podwójnie gięta krawędź na całym obwodzie bez wycięć, nacięć i przewężeń na narożach. Drogowskazy strzałowe z wyokrąglonymi narożami oraz grotem. Najpóźniej do terminu otwarcia ofert należy dołączyć próbki znaków B-1, D-6, E-5A. Mocowanie tarcz znaków i tablic do konstrukcji wsporczych przy pomocy uchwytów zaciskowych do zagiętej krawędzi tarczy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w patiach i ilościach określonych cyklicznymi zamówieniami składanymi przez Zamawiającego, według faktycznych potrzeb w czasie nie dłuższym niż: 1. dostawa w trybie normalnym do 7 dni; 2. dostawa w trybie przyspieszonym do 3 dni; 3. dostawa w trybie awaryjnym (tablice znaków średnich II generacji typu A-7, B-2, B-20, D-1, D-6,) do 1 godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaje i ilości) zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.52.00.00 - Wyroby metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.36.00 - Śruby napędowe do statków Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.52.74.30 - Znaki uliczne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.23.00 - Znaki uliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); 4. Wykazać w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, że zrealizowali min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia jak określono w niniejszej SIWZ, których wartość w skali roku nie powinna być mniejsza niż 500.000,00 zł. (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub przedstawić zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Minimum 3 referencje celem potwierdzenia, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia jak określono w niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. Wartość wykonanych/wykonywanych dostaw w skali roku nie powinna być mniejsza niż 500.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. mzum.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej, ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.