eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie obserwacji terenów, na których występują ruchy masowe ziemi, w rejonie działek o numerach ewidencyjnych183/1, 183/2, 184, 185, 187, 188/2 położonych w miejscowości Siercza, gm. Wieliczka, a także korpusu drogi powiatowej nr 2034K relacji Rożno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Wieliczka: Prowadzenie obserwacji terenów, na których występują ruchy masowe ziemi, w rejonie działek o numerach ewidencyjnych: 183/1, 183/2, 184, 185, 187, 188/2 położonych w miejscowości Siercza, gm. Wieliczka, a także korpusu drogi powiatowej nr 2034K relacji Rożnowa - Siercza.
Numer ogłoszenia: 77119 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, fax 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obserwacji terenów, na których występują ruchy masowe ziemi, w rejonie działek o numerach ewidencyjnych: 183/1, 183/2, 184, 185, 187, 188/2 położonych w miejscowości Siercza, gm. Wieliczka, a także korpusu drogi powiatowej nr 2034K relacji Rożnowa - Siercza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1. Opracowanie projektu prac geologicznych, który powinien przewidzieć: a.Rozpoznanie budowy geologicznej podłoża oraz koluwiów wraz z rozpoznaniem przebiegu powierzchni poślizgu. b.Prace geodezyjne w celu sporządzenia mapy sytuacyjno-wysokościowej obszaru osuwiska w skali 1:500, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zakresie, wraz z jej zaklauzulowaniem w Starostwie Powiatowym w Wieliczce, ul. Kilińskiego 5, 32-020 Wieliczka, oraz wyznaczenia punktów monitoringu powierzchniowego osuwiska, w ramach sieci obserwacyjnej osuwiska. c.Wiercenia w celu rozpoznania budowy wgłębnej osuwiska i założenia sieci obserwacyjnej - systemu monitoringu wgłębnego, w skład którego będzie wchodzić 6 otworów z zainstalowanymi piezometrami i 6 otworów z zainstalowanymi rurami inklinometrycznymi. d.Harmonogram prowadzenia obserwacji przedmiotowego osuwiska, obejmujący sześciomiesięczny okres prowadzenia obserwacji, w tym 1 raz w miesiącu pomiary w rurach inklinometrycznych, oraz 2 razy w miesiącu pomiary zwierciadła wody w piezometrach, a także 1 raz w miesiącu pomiary geodezyjne w ramach monitoringu powierzchniowego opartego na sieci zastabilizowanych punktów geodezyjnych i punktów monitoringu wgłębnego. e.Ocenę warunków geologiczno-inżynierskich w rejonie występowania osuwiska. f.Ocenę wpływu zaprojektowanych prac na środowisko, w tym na możliwość uaktywnienia się ruchów masowych ziemi. g.Zapewnienie rozwiązania wszystkich istotnych spraw związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, szczegółowo opisanych w pozostałych punktach SIWZ. h.Prognozę zmian w środowisku, mogących powstać w związku z występowaniem osuwiska. 2. Wykonanie prac geologicznych określonych w projekcie prac geologicznych wraz z przeprowadzeniem sześciomiesięcznej obserwacji osuwiska polegającej na monitoringu powierzchniowym i monitoringu wgłębnym. 3. Sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, która powinna dać wyczerpujące i jednoznaczne informacje obejmujące: a.Budowę geologiczną podłoża jak i wyznaczenie dokładnego obszaru występowania osuwiska (granic). b.Określenie dokładnych powierzchni poślizgu, przebiegu ruchów grawitacyjnych oraz warunków gruntowo-wodnych. c.Wydzielenie warstw geotechnicznych i określenie charakterystycznych je parametrów. d.Określenie warunków geologiczno-inżynierskich na terenie osuwiska i w jego sąsiedztwie. e.Przekroje geologiczno-inżynierskie przez zrealizowane otwory. f.Obliczenie stabilności stoku metodą Sarmy-Hoeka. g.Ocenę możliwości realizacji zabezpieczenia osuwiska (z uwzględnieniem ekonomicznie uzasadnionych możliwości poniesienia wydatków na prace stabilizacji osuwiska). h.Zestawienie wyników przeprowadzenia obserwacji osuwiska wraz z ich analizą. i.Zalecenia dotyczące sposobu prowadzenia wszelkich prac na obszarze osuwiska, tym prac ziemnych oraz odwodnienia terenu. j.Ocenę wpływu inwestycji na środowisko. 4. Wykonanie dokumentacji końcowej zawierającej opracowane wyniki badań wraz z analizą możliwości zabezpieczenia istniejących obiektów budowlanych, tj. budynków, drogi powiatowej, sporządzonej dla potrzeb projektu budowlano-wykonawczego, oraz kartę rejestracyjną osuwiska. Dokumentacja końcowa powinna jednoznacznie wskazywać na zasadność i opłacalność wykonania stabilizacji osuwiska wraz z podaniem szacunkowych kosztów jej realizacji. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w: -ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 228, poz. 1947, z późniejszymi zmianami), -rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie projektów prac geologicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 153, poz. 1777), -rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2005 r. Nr 201, poz. 1673), -rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz. U. z 2006 r. Nr 124, poz. 865), -rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w zakładach górniczych wydobywających kopaliny otworami wiertniczymi, -rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie sposobu i zakresu wykonywania obowiązku udostępniania i przekazywania informacji oraz próbek organom administracji geologicznej przez wykonawcę prac geologicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 153 poz. 1781), -rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie informacji dotyczących ruchów masowych ziemi (Dz. U. z 2007 r., Nr 121, poz. 840), a w przypadku zmiany lub uchylenia w/w ustawy i rozporządzeń, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie, -opracowaniu pn.: Zasady sporządzania dokumentacji geologiczno-inżynierskich - Państwowy Instytut Geologicznych 1999, -polskich normach: PN-B-02479, PN-B-02481, PN-74/B-04452, PN-86/B-02480, PN-88/B-04481, PN-81/B-0320 lub właściwych normach branżowych, a także w oparciu o Instrukcję opracowania Mapy osuwisk i terenów zagrożonych ruchami masowymi - Państwowy Instytut Geologiczny 2008.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.17.20 - Usługi planowania geologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.17.30 - Usługi poszukiwań geologicznych Oryginalny kod CPV: 74.23.31.00 - Wiertnicze usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.10.00 - Wiertnicze usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.27.20.00 - Usługi badania podłoża Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.20.00 - Usługi badania podłoża Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.11.00 - Usługi przygotowania i analizy podłoża Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.11.00 - Usługi przygotowania i analizy podłoża .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (stosownie do zapisów rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji /Dz. U. z 2006 r. Nr 124, poz. 865/), -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: -dysponują co najmniej jedną osobą o stwierdzonych kwalifikacjach do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi o kategorii VI lub kategorii VII, -w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (w skład, której wchodziło odwiercenie otworów oraz zamontowanie kolumn inklinometrycznych), o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1.oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik nr C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (dotyczy każdego z Wykonawców działających wspólnie) - załącznik nr 2 do oferty, 3.pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej (zgodnie z art. 23 Pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, S.C.) - załącznik nr 3 do oferty, 4.wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania usług/usługi wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji (jeśli są wymagane przepisami) i zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika F do SIWZ - załącznik nr 4 do oferty, 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika E do SIWZ - załącznik nr 5 do oferty, 6.dokumenty stwierdzające, że osoby wykazane w załączniku nr 5 do oferty posiadają wymagane kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi o kategorii VI lub kategorii VII, stosownie do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006 r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz. U. z 2006 r. Nr 124, poz. 865) - załącznik nr 6 do oferty, 7.wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom zawierającym przedmiot zamówienia, których elementem składowym było odwiercenie otworów oraz zamontowanie kolumn inklinometrycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, wg załącznika nr G do SIWZ - załącznik nr 8 do oferty. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć: 8.wypełniony formularz rzeczowo-finansowy zadania - załącznik nr D do SIWZ - załącznik nr 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce - Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Klaśnieńska 36, 32-020 Wieliczka, parter pok. Nr 2..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce ul. Dembowskiego 2 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.