eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Miękinia w 2021 r."

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 771195-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Gmina Miękinia:

"Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Miękinia w 2021 r."

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, krajowy numer identyfikacyjny 93193504600000, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 735 92 28
faks: 71 733 64 00
e-mail: urzad@miekinia.pl, zampub@miekinia.pl
www: www.miekinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://bip.miekinia.pl/m,13761,przetargi-ogloszone-w-2020-roku.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://bip.miekinia.pl/m,13761,przetargi-ogloszone-w-2020-roku.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Miękinia w 2021 r."

Numer referencyjny: KRO.ZP.271.20.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Miękinia w następujących miejscowościach: Głoska, Kokorzyce, Księginice, Lubiatów, Lutynia, Pisarzowice, Wilkszyn, Wróblowice i Źródła.

2. W zakres prac związanych z przedmiotem zamówienia wchodzą roboty budowlane branży elektroenergetycznej:
a) wykopy liniowe,
b) roboty kablowe ( układanie kabli, montaż słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych, montaż skrzynek rozdzielczych)

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:

Część I: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wróblowice (ul. Sosnowa
i Osiedlowa), Głoska (ul. Kwiatowa i Królewiecka) i Kokorzyce (ul. Akacjowa,
Kasztanowa, Ogrodowa i Zamkowa).

1) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wróblowice, ul. Sosnowa i ul. Osiedlowa:
Zakres rzeczowy:
Wróblowice – 18 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami w ilości 18 szt. o mocy 38W, zasilane doziemną linią
kablową YAKXS 4x35mm2.

2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Głoska:
Zakres rzeczowy:
Głoska – 16 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym o wysokości
8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa
wraz z oprawami w ilości 16 szt. o mocy 38W, zasilane doziemną linią kablową YAKXS
4x35mm2.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kokorzyce (ul. Akacjowa,
Kasztanowa, Ogrodowa i Zamkowa).

Zakres rzeczowy:
- Kokorzyce – 25 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa, wraz z oprawami w ilości 25szt. o mocy 31W, zasilane doziemną linią
kablową YAKXS 4x35mm2.
.

Część II: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Źródła (ul. Wiśniowa,
Widokowa i Leśna), Księginice (ul. Akacjowa, Bzowa, Wrzosowa, Różana,
Odrzańska, Czereśniowa i Piaskowa) i Lutynia (ul. Słoneczna – część
i ul. Wieżowa)”.


1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości: Źródła (ul. Wiśniowa, Widokowa i Leśna)
Zakres rzeczowy:
- Źródła – 17szt. słupów aluminiowych, anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 17szt. o mocy 26W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.


2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice (ul. Akacjowa, Bzowa, Wrzosowa, Różana, Odrzańska, Czereśniowa i Piaskowa)
Zakres rzeczowy:
- Księginice – 15szt słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, 33szt. słupów o wysokości 5m, w dolnej części zabezpieczonych do
wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości
8szt. o mocy o mocy 46 W, 7szt. o mocy 31W i 33szt. o mocy 26W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2. Zakres obejmuje również wymianę
istniejących opraw sodowych na nowe typu LED w ilości 10 szt. o mocy 46W.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lutynia (ul. Słoneczna – część
i ul. Wieżowa)”.

Zakres rzeczowy:
- Lutynia – 34szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 6m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 34szt. o mocy 21W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.

Część III: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubiatów, Pisarzowice
(ul. Wrocławska) i Wilkszyn (ul. Główna).

1) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lubiatów:

Zakres rzeczowy:
- Lubiatów – 11szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, 4szt. słupów o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do
wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości
11szt. o mocy 31W i 4szt, o mocy 46W, zasilane doziemną linią kablową YAKXS
4x35mm2.

2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice (ul. Wrocławska)
Zakres rzeczowy:
- Pisarzowice – 8 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 9 m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
wraz z oprawami typu LED w ilości 8szt. o mocy 54W, zasilane doziemną linią kablową
YAKXS 4x35mm2.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wilkszyn (ul. Główna)
Zakres rzeczowy:

Zakres rzeczowy:
- Wilkszyn – 3 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 9m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 3szt. o mocy 54W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.


II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.08.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, której przedmiotem była: budowa/przebudowa/modernizacja/remont kablowej linii oświetleniowej lub budowa kablowej linii NN o wartości każdej z robót minimum:
dla części 1 - 450 000,00 zł brutto czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla części 2 – 670 000,00 zł brutto (sześćset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla części 3 – 250 000,00 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
UWAGA! Przy składaniu oferty na trzy części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie dwóch robót
budowlanych spełniających wymóg określony w części 2.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3:
- Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywania przez nich czynności oraz poda informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Kierownik Budowy posiadający:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
• co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 tj. o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie
wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW).
2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp tj. o braku orzeczenia wobec niego
tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 6 IDW).
3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.
5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3 IDW).
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) potwierdzenie wniesienia wadium,
2) potwierdzenie umocowania do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości:
dla części 1 - 5 000,00 złotych
dla części 2 - 7 000,00 złotych
dla części 3 - 3 000,00 złotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
2.1. zmiany dopuszczone przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej,
w zakresie:
2.1.1. zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) konieczności zlecenia robót dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych;
b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
d) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy;
e) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady itd.;
f) natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót;
g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg;
2.1.2. zmian osobowych w przypadku:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 4 umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca,
c) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) na etapie złożenia oferty lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
2.1.3. zmiany wysokości wynagrodzenia i pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umownej z tego tytułu;
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zamówienia nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
d) wprowadzenia robót dodatkowych;
e) zmiana wartości zobowiązania przy rozliczeniu robót dodatkowych, robót zamiennych;
f) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
g) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
h) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Zamówienia;
2.2 zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego
Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2.3. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2.4. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 2.1.,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
2.5. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.
8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień
na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2.6. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;
2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w
tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany
pierwotnie w umowie,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,
d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w
przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 2.4.
2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 2-2a podlega unieważnieniu. Na miejsce
unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy
dopuszczalne zgodnie z ust. 2-2a obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie
zamówienia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wróblowice (ul. Sosnowa i Osiedlowa), Głoska (ul. Kwiatowa i Królewiecka) i Kokorzyce (ul. Akacjowa, Kasztanowa, Ogrodowa i Zamkowa).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wróblowice, ul. Sosnowa i ul. Osiedlowa:
Zakres rzeczowy:
Wróblowice – 18 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami w ilości 18 szt. o mocy 38W, zasilane doziemną linią
kablową YAKXS 4x35mm2.

2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Głoska:
Zakres rzeczowy:
Głoska – 16 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym o wysokości
8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa
wraz z oprawami w ilości 16 szt. o mocy 38W, zasilane doziemną linią kablową YAKXS
4x35mm2.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kokorzyce (ul. Akacjowa,
Kasztanowa, Ogrodowa i Zamkowa).

Zakres rzeczowy:
- Kokorzyce – 25 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa, wraz z oprawami w ilości 25szt. o mocy 31W, zasilane doziemną linią
kablową YAKXS 4x35mm2.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin gwarancji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Źródła (ul. Wiśniowa, Widokowa i Leśna), Księginice (ul. Akacjowa, Bzowa, Wrzosowa, Różana, Odrzańska, Czereśniowa i Piaskowa) i Lutynia (ul. Słoneczna – część i ul. Wieżowa)”.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości: Źródła (ul. Wiśniowa, Widokowa i Leśna)
Zakres rzeczowy:
- Źródła – 17szt. słupów aluminiowych, anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 17szt. o mocy 26W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.


2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice (ul. Akacjowa, Bzowa, Wrzosowa, Różana, Odrzańska, Czereśniowa i Piaskowa)
Zakres rzeczowy:
- Księginice – 15szt słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, 33szt. słupów o wysokości 5m, w dolnej części zabezpieczonych do
wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości
8szt. o mocy o mocy 46 W, 7szt. o mocy 31W i 33szt. o mocy 26W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2. Zakres obejmuje również wymianę
istniejących opraw sodowych na nowe typu LED w ilości 10 szt. o mocy 46W.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lutynia (ul. Słoneczna – część
i ul. Wieżowa)”.

Zakres rzeczowy:
- Lutynia – 34szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 6m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 34szt. o mocy 21W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubiatów, Pisarzowice (ul. Wrocławska) i Wilkszyn (ul. Główna).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lubiatów:

Zakres rzeczowy:
- Lubiatów – 11szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 7m, 4szt. słupów o wysokości 8m, w dolnej części zabezpieczonych do
wysokości 0,5m elastomerem w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości
11szt. o mocy 31W i 4szt, o mocy 46W, zasilane doziemną linią kablową YAKXS
4x35mm2.

2) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Pisarzowice (ul. Wrocławska)
Zakres rzeczowy:
- Pisarzowice – 8 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 9 m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
wraz z oprawami typu LED w ilości 8szt. o mocy 54W, zasilane doziemną linią kablową
YAKXS 4x35mm2.

3) Rozbudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wilkszyn (ul. Główna)
Zakres rzeczowy:

Zakres rzeczowy:
- Wilkszyn – 3 szt. słupów aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym
o wysokości 9m, w dolnej części zabezpieczonych do wysokości 0,5m elastomerem
w kolorze słupa wraz z oprawami typu LED w ilości 3szt. o mocy 54W, zasilane
doziemną linią kablową YAKXS 4x35mm2.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin gwarancji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.