eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77110 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Koszalin: Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46445-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, krajowy numer identyfikacyjny 33037474200000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego  92, 75531   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700, e-mail zamowienia.cos@strazgraniczna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 03/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn.: "Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin",które obejmują roboty branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje:Branża budowlana:- zmianę układu funkcjonalnego, przy pomocy zmiany układu ścian w tym:- wyburzenie zbędnych ścian oraz słupa wykonanego z cegły w osi G-G,- zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych,- wymurowanie nowych ścian działowych,- obsadzenie nowych nadproży okiennych i drzwiowych;- wykonanie ramy stalowej w miejscu rozebranego słupa,- montaż konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne,- uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach i ościeżach, wykonanie gładzi gipsowych oraz powłok malarskich,- wykonanie okładzin ściennych płytkami glazurowanymi pomieszczeń sanitariatów i umywalni,- rozebranie istniejącej posadzki betonowej,- wykonanie podkładu betonowego oraz posadzek cementowych i z płytek typu gres,- wykonanie schodów zewnętrznych obłożonych gresem mrozoodpornym,- montaż stolarki okiennej PCV,- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej drewnianej płytowej,- montaż zewnętrznej stolarki drzwiowej aluminiowej,- montaż systemowej stolarki w kabinach natryskowych,- montaż sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem,- wykonanie ocieplenia posadzki styropianem,- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14,0 cm wraz z wykonaniem tynków cienkowarstwowych w systemie lekkim-mokrym,- docieplenie ściany fundamentowej styropianem ekstrudowanym o grubości 5,0 cm,- montaż zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi.Branża sanitarna:- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej związanej z nową funkcją pomieszczeń,- wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w celu połączenia z istniejącą siecią,- przebudowę instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji w budynku nr 27 od pomieszczenia kotłowni oraz budowę nowych instalacji w przebudowywanym budynku nr 26 w związku ze zmianą funkcji pomieszczeń,- wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji na zewnątrz budynku na odcinku między budynkami nr 26 i nr 27,- wykonanie instalacji c.o. począwszy od zaworów odcinających kotłowni w budynku nr 27, zainstalowanie rozdzielaczy wydzielających trzy obiegi, jeden dla potrzeb c.o. budynku nr 27, drugi dla potrzeb budynku nr 26, trzeci dla potrzeb c.w.u. Dla potrzeb budynku nr 26 wykonanie instalacji grzewczej wodnej, dwururowej, w systemie zamkniętym z obiegiem wymuszonym. W pomieszczeniach zaplecza socjalnego wykonanie ogrzewania podłogowego,- wykonanie instalacji c.t. (ciepła technologicznego) do nagrzewnic jako dwururowego, w systemie zamkniętym, z obiegiem wymuszonym,- przebudowę instalacji technologicznej kotłowni w budynku nr 27 w tym:- wymianę instalacji technologicznej od kotła do wyprowadzenia przewodów przez ścianę,- wymianę zasobnika c.w.u.,- wymianę pomp obiegowych 3 - stopniowych na pompy elektroniczne,- wymianę automatyki,- wykonanie dwóch odrębnych układów wentylacji mechanicznej, nawiewno - wywiewnej z centralami wentylacyjnymi wyposażonymi w nagrzewnice, wymienniki krzyżowe, tłumiki, króćce elastyczne i przepustnice.Branża elektryczna:- wymianę istniejących tablic zasilających T-1 i T-2 wraz z aparaturą,- wymianę oświetlenia w części przebudowywanej, dostosowanego do wymagań użytkowych,- montaż instalacji siłowych, oświetleniowych oraz gniazd wtyczkowych. Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji stosuje klauzule społeczne określone w art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Pzp.- Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w ciągu 15 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania niniejszej umowy.- Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących: roboty murarskie, betonowe, związane z układaniem płytek, wykonywaniem gładzi, układaniem przewodów elektrycznych i montażem osprzętu elektrycznego oraz montażem instalacji sanitarnych, prace malarskie, wszelkie prace wykończeniowe. Sposób dokumentowania zatrudniania osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45300000-0, 45331210-1, 45311100-1, 45310000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT580311.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BSP Service sp. z o. o.,  bsp@bspservice.pl,  ul. Szczecińska 32,  75-137,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 669735,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 669735,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 804794,10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.