To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 77110 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Koszalin: Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46445-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, krajowy numer identyfikacyjny
33037474200000, ul.
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
92,
75531
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 34 44 062, 94 34 44 900, faks
94 34 44 700, e-mail
zamowienia.cos@strazgraniczna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cos.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr sprawy 03/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn.: "Przebudowa budynku nr 26 w m. Koszalin",które obejmują roboty branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje:Branża budowlana:- zmianę układu funkcjonalnego, przy pomocy zmiany układu ścian w tym:- wyburzenie zbędnych ścian oraz słupa wykonanego z cegły w osi G-G,- zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych,- wymurowanie nowych ścian działowych,- obsadzenie nowych nadproży okiennych i drzwiowych;- wykonanie ramy stalowej w miejscu rozebranego słupa,- montaż konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne,- uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach i ościeżach, wykonanie gładzi gipsowych oraz powłok malarskich,- wykonanie okładzin ściennych płytkami glazurowanymi pomieszczeń sanitariatów i umywalni,- rozebranie istniejącej posadzki betonowej,- wykonanie podkładu betonowego oraz posadzek cementowych i z płytek typu gres,- wykonanie schodów zewnętrznych obłożonych gresem mrozoodpornym,- montaż stolarki okiennej PCV,- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej drewnianej płytowej,- montaż zewnętrznej stolarki drzwiowej aluminiowej,- montaż systemowej stolarki w kabinach natryskowych,- montaż sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem,- wykonanie ocieplenia posadzki styropianem,- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14,0 cm wraz z wykonaniem tynków cienkowarstwowych w systemie lekkim-mokrym,- docieplenie ściany fundamentowej styropianem ekstrudowanym o grubości 5,0 cm,- montaż zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi.Branża sanitarna:- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej związanej z nową funkcją pomieszczeń,- wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w celu połączenia z istniejącą siecią,- przebudowę instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji w budynku nr 27 od pomieszczenia kotłowni oraz budowę nowych instalacji w przebudowywanym budynku nr 26 w związku ze zmianą funkcji pomieszczeń,- wykonanie instalacji wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji na zewnątrz budynku na odcinku między budynkami nr 26 i nr 27,- wykonanie instalacji c.o. począwszy od zaworów odcinających kotłowni w budynku nr 27, zainstalowanie rozdzielaczy wydzielających trzy obiegi, jeden dla potrzeb c.o. budynku nr 27, drugi dla potrzeb budynku nr 26, trzeci dla potrzeb c.w.u. Dla potrzeb budynku nr 26 wykonanie instalacji grzewczej wodnej, dwururowej, w systemie zamkniętym z obiegiem wymuszonym. W pomieszczeniach zaplecza socjalnego wykonanie ogrzewania podłogowego,- wykonanie instalacji c.t. (ciepła technologicznego) do nagrzewnic jako dwururowego, w systemie zamkniętym, z obiegiem wymuszonym,- przebudowę instalacji technologicznej kotłowni w budynku nr 27 w tym:- wymianę instalacji technologicznej od kotła do wyprowadzenia przewodów przez ścianę,- wymianę zasobnika c.w.u.,- wymianę pomp obiegowych 3 - stopniowych na pompy elektroniczne,- wymianę automatyki,- wykonanie dwóch odrębnych układów wentylacji mechanicznej, nawiewno - wywiewnej z centralami wentylacyjnymi wyposażonymi w nagrzewnice, wymienniki krzyżowe, tłumiki, króćce elastyczne i przepustnice.Branża elektryczna:- wymianę istniejących tablic zasilających T-1 i T-2 wraz z aparaturą,- wymianę oświetlenia w części przebudowywanej, dostosowanego do wymagań użytkowych,- montaż instalacji siłowych, oświetleniowych oraz gniazd wtyczkowych. Zamawiający w związku z udzieleniem zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji stosuje klauzule społeczne określone w art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Pzp.- Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w ciągu 15 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania niniejszej umowy.- Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących: roboty murarskie, betonowe, związane z układaniem płytek, wykonywaniem gładzi, układaniem przewodów elektrycznych i montażem osprzętu elektrycznego oraz montażem instalacji sanitarnych, prace malarskie, wszelkie prace wykończeniowe. Sposób dokumentowania zatrudniania osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45300000-0,
45331210-1,
45311100-1,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT580311.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 669735,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.