eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulan-Majorat › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Ulan-Majorat: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 77101 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38938 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulan-Majorat, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat, woj. lubelskie, tel. 83 351 80 69, faks 83 351 80 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zwanych dalej PBOŚ w ramach realizacji projektu pn. Budowa przydomowych oczyszczalni. Projekt zakłada budowę 183 sztuk PBOŚ z infrastrukturą niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania w tym: 68 - sztuk kompaktowych PBOŚ dla 1-4 RLM, 101 - sztuk hybrydowych PBOŚ dla 5-7 RLM, 14 - sztuk hybrydowych PBOŚ dla 8-11 RLM. Technologia oczyszczania ścieków - niskoobciążony osad czynny ze złożem biologicznym. Nie dopuszcza się zmiany technologii oczyszczania ścieków. Dopuszcza się tylko zbiorniki monolityczne z PEHD wykonane metodą rozdmuchu lub rotomuldingu. Nie dopuszcza się zbiorników spawanych, zgrzewanych i skręcanych. Oczyszczalnia musi posiadać system cyrkulacji gwarantujący wielokrotny przepływ ścieku przez złoże biologiczne. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na 12 miesięcy. Wymaga się, aby oferowane urządzenia nie wymagały w trakcie eksploatacji stosowania biopreparatów wyłączając okres ich rozruchu (pierwszy oraz po każdej naprawie). Szczegółowy opis określonego powyżej przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany Załącznik Nr 9 do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót Załącznik Nr 11 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w wybranych miejscowościach Gminy Ulan-Majorat. Szczegółowy wykaz działek w poszczególnych miejscowościach, na których nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany. Zamawiający zaznacza, iż lokalizacja PBOŚ w obrębie wskazanych działek może ulec korekcie na wyraźne żądanie właściciela działki. Zmiana lokalizacji urządzeń musi być uzasadniona i nie może kolidować z przepisami prawa. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) poinformowania Zamawiającego o rozpoczęciu robót, b) powiadomienia gestorów o planowanym terminie rozpoczęcia robót, c) prowadzenia prac w sposób umożliwiający dojście i dojazd do poszczególnych budynków mieszkalnych, d) informowania na bieżąco o utrudnieniach w ruchu właścicieli budynków mieszkalnych. 4) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b) zabezpieczenie terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych, c) oznakowanie terenu budowy, d) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, e) wykonanie badań jakości oczyszczonych ścieków wykonanych na próbce stanowiącej 10% oczyszczalni, f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich wykonanych prac, h) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, i) uporządkowanie terenu budowy do stanu zgodnego z przeznaczeniem, nie gorszego niż przed rozpoczęciem robót, potwierdzonego przez właścicieli danej działki. j) przeprowadzenie indywidualnych szkoleń przyszłych Użytkowników w zakresie eksploatacji oczyszczalni. W ramach przeprowadzonego szkolenia Wykonawca przekaże przyszłym użytkownikom instrukcję obsługi przydomowych oczyszczalni ścieków. Fakt przeprowadzenia szkolenia oraz przekazania ww. dokumentów powinien być potwierdzony protokolarnie przez przyszłych Użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków. 5) Przeprowadzanie bez wezwania, co 12 miesięcy (pierwszy przegląd w 12-stym miesiącu od terminu zakończenia realizacji niniejszej umowy) czynności związanych z corocznym przeglądem technicznym, wykonanego przedmiotu zamówienia przez okres objęty gwarancją. Przeglądy techniczne mają na celu sprawdzenie poprawności działania urządzeń, wykrycie i usunięcie ewentualnych wad lub usterek oraz w razie potrzeby dokonanie okresowej konserwacji urządzenia(czyszczenie filtrów, regulacja dmuchawy itp.). Celem przeglądu jest również ponowne przeszkolenie Użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków w przypadku gdy postępują niezgodnie z otrzymaną od Wykonawcy instrukcją eksploatacji i konserwacji. Oryginały protokołów z przeprowadzonych przeglądów technicznych Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. 6) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz projektu budowlanego. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie w budownictwie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Urządzenia winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN. Dla wyrobów, dla których nie przedstawiono Polskiej Normy - Aprobatę Techniczną. Wykonawca zapewni, aby materiały do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu budowlanego, specyfik acji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować to jako propozycje projektanta i minimalne wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów (wyrobów) równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót (dotyczy to także, gdy wskazane są znaki towarowe). Ciężar udowodnienia, że urządzenie, materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty lub aprobaty urządzeń zastosowanych (proponowanych), aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń, materiałów. Wykonawca proponujący urządzenia, materiały równoważne powinien wykazać (opisać), że proponowane urządzenia charakteryzują się nie gorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. Urządzenia, materiały równoważne muszą pracować w tej samej technologii, co urządzenia określone w dokumentacji. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie poszczególnych mieszkańców gminy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie korekcie proporcjonalnie do faktycznie wykonanych PBOŚ. 7) Zamawiający wymaga, by gwarancja na wykonane roboty wynosiła 5 lat oraz dla zainstalowanych zbiorników - minimum 10 lat, dla zainstalowanych pozostałych urządzeń - minimum 5 lat. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż wskazany powyżej, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń przez cały okres gwarancji oraz dokonania niezbędnych przeglądów gwarancyjnych w okresie 5 lat od dnia odbioru, serwis gwarancyjny nie nie obejmuje wywozu osadu. Przeglądy gwarancyjne, o których mowa, będą wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami technicznymi producenta dla zaoferowanego typu urządzeń zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę, harmonogramem przeglądów - min. 1 w roku. Wykonawca przez okres 5 letniej gwarancji będzie świadczył nieodpłatne usługi serwisu gwarancyjnego (w tym usługi przeglądów gwarancyjnych) zainstalowanych urządzeń. Koszty dotyczące serwisu i ewentualnej wymiany części należy zawrzeć w cenie oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy Instalacji Sanitarnych i C.O. Jerzy Lewandowski, ul. Parkowa 11/33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2777315,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2863194,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2656049,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3933786,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.