eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Nadzór inwestorskiego nad realizacją prac pn.Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Pruszcz Gdański: Nadzór inwestorskiego nad realizacją prac pn.: Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 77100 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85459 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorskiego nad realizacją prac pn.: Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorskiego nad realizacją prac pn.: Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorskiego nad realizacją prac pn. : Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje sprawowanie następujących funkcji: - Wiodącego Inspektora Nadzoru, - Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych, - Inspektora Nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - Inspektora Nadzoru, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - Inspektora Nadzoru, w zakresie sieci telekomunikacyjnej i teletechnicznej. - Inspektora Nadzoru w zakresie robót mostowych, UWAGA: Zamawiający dopuszcza, by Wiodącym Inspektorem Nadzoru była osoba pełniąca jednocześnie funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru zalicza się: a) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, b) nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym , pozwoleniem na budowę oraz przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót; c) obecność na budowie co najmniej trzy razy w tygodniu, a także na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego potwierdzone w dzienniku budowy ,osoby posiadającej uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, pozostałe osoby zgodnie z harmonogramem robót w częstotliwości koniecznej do prawidłowego nadzorowania robót wszystkich branż. d) przekazanie Wykonawcy kompletnej dokumentacji projektowej oraz uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy; e) nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez wykonawcę inwestycji, f) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, g) w razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do projektantów pytań i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawcę inwestycji lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, h) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, i) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu; j) uczestnictwo we wszystkich spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; k) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; l) zatwierdzanie i weryfikacja faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy nr 07/2011/p zawartej z Wykonawcą robót ; m) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Pruszczu Gdańskim i przekazanie wniosku z potwierdzona data wpływu PINB Zamawiającemu; n) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą oraz odbiorów technicznych z gestorami sieci występujących w dokumentacji projektowej; o) uczestnictwo Inspektora Nadzoru przy przeglądach gwarancyjnych w okresie 36 miesięcznej rękojmi; W ramach tych czynności Wiodący Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 1.W ramach czynności o których mowa w ust.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, c) egzekwowanie od Wykonawcy inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń na użytkowanie nowo-wybudowanych obiektów i urządzeń; d) sprawdzenie i zatwierdzenie załączników do faktur / w tym protokołów odbioru / wystawionych przez wykonawcę, pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, e) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji, f) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, g) archiwizacja korespondencji i dokumentacji zadania inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji. 2. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Inspektor Nadzoru w granicach niniejszej umowy zyskuje umocowanie do wykonywania funkcji przedstawiciela Zamawiającego w ramach umowy nr 07/2011/p z Wykonawcą robót budowlanych. Zakres rzeczowy nadzoru dotyczy: Remont drogi powiatowej: - roboty przygotowawcze (wycinka drzew i krzewów, zdjęcie humusu, rozbiórka elementów); - roboty ziemne (wykopy , nasypy) - wymiana gruntu; - wzmocnienie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscach rozbiórki nawierzchni jezdni; - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. min 4 cm na istniejącej jezdni; - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 6 cm w miejscach podbudowy krawędzi jezdni oraz w miejscach rozbiórki nawierzchni jezdni - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA gr. 4 cm - umocnienie powierzchniowe skarp humusem i elementami prefabrykowanymi; - budowa zatok autobusowych - oznakowanie poziome i pionowe; - montaż elementów ulic - krawężniki i ścieki przykrawężnikowe; - przebudowa chodników i ciągów pieszo - rowerowych; - budowa wjazdów - ustawienie barier drogowych dla pieszych ; - oczyszczenie przepustów , udrożnienie rowów - regulacja armatury uzbrojenia sieci podziemnych; Kanalizacja deszczowa: Budowa i przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej : - budowa kanałów deszczowych; - budowa studzienek zbiorczych , rewizyjnych; -budowa separatorów, osadników, piaskowników, wylotów kolektorów, wpustów deszczowych; - budowa bloków rozsączających; - demontaż istniejących wpustów deszczowych, studni rewizyjnych, istniejącej kanalizacji deszczowej; - demontaż istniejących przepustów wraz z budową nowych o średnicy fi 800 w km 0+412 ;0+835; - regulacja wysokościowa armatury wodociągowej; - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej; Usuniecie kolizji teletechnicznych: - przebudowa kabli optotelekomunikacyjnych TP.SA; - przebudowa kabli miedzianych TP.SA; - zabezpieczenie infrastruktury podziemnej TP.SA; - zabezpieczenie infrastruktury teletechnicznej; - usunięcie wszystkich napotkanych kolizji uzbrojenia terenu; Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku Bielkowo- Bielkówko: - budowa przyłącza kablowego YAKY 4x35, L=44 m do szafki oświetleniowej S.O. - budowa linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 L= 987 m (1192 m) wraz z słupami oświetleniowymi typu ORION P S i oprawami - szt.28 Remont obiektu mostowego w miejscowości Bielkówko: - rozbiórka elementów mostu; - naprawa uszkodzonych elementów płyty pomostu ; - wykonanie kapy chodnikowej pomostu gr.23-32 cm; - wykonanie kapy chodnikowej na skrzydłach gr. 23-32 cm; - montaż bariero-poręczy mostowej; - wykonanie dylatacji asfaltowej; - wykonanie na izolacji mostowej oraz dojazdach warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego ; - naprawa elementów podpór i spodu konstrukcji; - wykonanie płyty przejściowej gr. 25 cm i długości 4 m ; - umocnienie skarp rzeki betonowa kostka brukową ; - zabezpieczenie kabli telekom. na czas remontu mostu z wymianą podwieszenia; - zabezpieczenie gazociągu DN 150 na czas prowadzonej przebudowy mostu , Budowa chodników oraz ścieżek rowerowych: Odcinek od miejscowości Lublewo do miejscowości Bielkowo: - wycinka drzew i krzewów; - roboty ziemne (usunięcie humusu, profilowanie podłoża , wykopy, nasypy); - roboty rozbiórkowe ; - wykonanie podbudowy z warstw kruszywa stabilizowanego, kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej o szerokości 2,5 metrów; - wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego o szerokości 5 metrów z kostki betonowej; - ustawienie barier ochronnych stalowych ; - wykonanie murka oporowego ; - rozbiórka i odtworzenie ogrodzenia szkolnego; - wykonanie zjazdów z drogi powiatowej ; - umocnienie istniejącej skarpy brukiem kamiennym o szer. 2,0 m ; - oznakowanie pionowe i poziome (przestawienie istniejących znaków wraz z montażem nowych) - humusowanie ; - zabezpieczenie sieci energetycznej, teletechnicznej, gazowej - regulacja włazów kanalizacji sanitarnej oraz zasuw sieci wodociągowej ; Odcinek od miejscowości Straszyn do miejscowości Goszyn: - wycinka drzew i krzewów; - roboty ziemne (usunięcie humusu, profilowanie podłoża , wykopy, nasypy); - roboty rozbiórkowe ; - wykonanie podbudowy z warstw kruszywa stabilizowanego, kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej o szerokości 2,5 metrów; Nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie: - robót branży drogowej, - robót branży mostowej; - budowy odwodnienia drogi- kanalizacja deszczowa, - regulacja armatury wodociągowej, - regulacja armatury sanitarnej, - zabezpieczenia gazociągu wysokiego ciśnienia, - budowy oświetlenia drogi i przebudowy urządzeń elektroenergetycznych, - przebudowy sieci telekomunikacyjnej i teletechnicznej, - czasowej organizacji ruchu drogowego, - stałej organizacji ruchu drogowego, - inwentaryzacji drzewostanu i zagospodarowania terenów zielonych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 119 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat-gdanski.pl (postępowanie przetargowe na realizację projektu pn.: Remont drogi powiatowej nr 2202G Lublewo - Bielkówko - Straszyn - realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011). Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi Nadzoru Inwestorskiego w ramach rękojmi w okresie gwarancyjnym udzielonym przez podmioty realizujące zadanie inwestycyjne. Wymagania organizacyjne: 1.Wszelkie uzgodnienia organizacyjne należy uzgodnić przed przystąpieniem prac z Zamawiającym (protokół przekazania frontu robót itp.). 2.Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do niniejszego Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI INWEST - WYBRZEŻE Sp. z.o.o., ul. Łużycka 3B, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220482,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.