eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zad. nr 10.1. "Budowa zbiornika wodociągowego "Sułków I" z hydrofornią i zagospodarowaniem terenu oraz budowa sieci wodociągowej" w ramach Projektu "Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka - etap IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770495-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.:

Zad. nr 10.1. "Budowa zbiornika wodociągowego "Sułków I" z hydrofornią i zagospodarowaniem terenu oraz budowa sieci wodociągowej" w ramach Projektu "Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka - etap IV"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka Wodno – Ściekowa w Aglomeracjach, Numer identyfikacyjny projektu: POIS.02.03.00-00-0003/17
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12061801700000, ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 291 48 06
faks: 12 291 48 05
e-mail: zgk@wieliczka.eu
www: https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl/

adres profilu nabywcy: https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. nr 10.1. "Budowa zbiornika wodociągowego "Sułków I" z hydrofornią i zagospodarowaniem terenu oraz budowa sieci wodociągowej" w ramach Projektu "Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka - etap IV"

Numer referencyjny: PZ/5770/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Projekt pn. Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka Wodno – Ściekowa w Aglomeracjach, Przedsięwzięcie inwestycyjne nr 10:Zad. nr 10 – Budowa Zbiorników Wodociągowych „Sułków I i II”z hydroforniami, zagospodarowaniami terenu oraz budową sieci wodociągowej.Zad. Nr 10.1. „Budowa zbiornika wodociągowego „Sułków I” z hydrofornią i zagospodarowaniem terenu oraz budowa sieci wodociągowej”Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”
Zad. Nr 10.1. „Budowa zbiornika wodociągowego „Sułków I” z hydrofornią i zagospodarowaniem terenu oraz budowa sieci wodociągowej”Zakres zamówienia dotyczy budowy zbiornika Sułków I wraz z budową sieci wodociągowej:1. Budowa zbiornika wody pitnej (Sułków I) 200 m3 wraz z komorą zasuw, hydrofornią, pomieszczeniami pomocniczymi, instalacjami wewnętrznymi – wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, z zagospodarowaniem terenu: drogą wewnętrzną i chodnikiem z 1 miejscem postojowym, oświetleniem i instalacją energetyczną, siecią wodociągową PEΦ160x14,6 mm, instalacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej, z bezodpływowym zbiornikiem na wodę deszczową o pojemności 10 m3, z rozbiórką istniejącego, murowanego budynku hydroforni o wymiarach dł. 6,9 m, szer. 5,1 m, wys. 4,0, rozbiórką istniejących stalowych zbiorników wodociągowych, podziemnych o pojemności 2 x 50 m3 i rozbiórką 3 komorowego osadnika gnilnego na działce nr. ew. 246/2 obr. Sułków (nr. 0025) gm. Wieliczka wg pozwolenia na budowę znak BGN.6740.W.240.2019 Decyzja nr 914.2019 z dnia 21.06.20192. Budowa sieci wodociągowej hydroforowej PEΦ160x14,6 mm na odc. w3-w3' oraz doprowadzającej wodę do zbiornika "Sułków I" PEΦ160 mm na odc. w6-w6' oraz w6"-w8 wraz z przebudową kabla nN i stanowisk słupowych linii napowietrznej nN na działkach nr 417,415/6,415/5,415/2,415/1,414,366,412,411,394/9,396/1,396/3,258,259/3,260/15,260/13,260/12,260/11,260/4,260/1,96/obręb 0025 Sułków w gminie Wieliczka wg Pozwolenia na budowę znak BGN.6740.W.844.2019 Decyzja nr 291B.2020 z dnia 25.06.2020r.3. Budowa sieci wodociągowej PEΦ160x14,6 mm w pasie drogowym drogi krajowej nr 94 Kraków – Tarnów w km 6+728 na działce nr 257/1 obręb 0025 w miejscowości Sułków w gminie Wieliczka, powiat wielicki, województwo małopolskie wg. Pozwolenia na budowę znak WI-XI.7840.23.10.2019.JF Decyzja nr 124/B/2019 z dnia 12 listopada 2019r.Długości sieci wodociągowej opisanej w pkt 2 i 3: sieć wodociągowa hydroforowa z rur do wody pitnej PE100 SDR11 na ciśnienie PN16 o średnicy PEØ160x14,6 mm o długości 29,3 m na odcinku z siecią pomiędzy węzłami w3-w3' oraz sieć wodociągowa z rur do wody pitnej PE100 SDR11 na ciśnienie PN16 o średnicyPEØ160x14,6 mm na odcinku pomiędzy węzłami w6- w8 i długości 1085,05 m doprowadzającej wodę do projektowanego zbiornika wody pitnej „Sułków I”.


II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmującego zakres nie przekraczający zakresu opisanego niżej:
Szczegółowy zakres zamówienia o którym mowa w nin. punkcie stanowi załącznik do SIWZ p.n.
II. Zakres uzupełniający - Dokumentacja, przedmiary, STWiORB
Jego przedmiotem jest przedmiotem jest:
— budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVCØ160/200 na działkach nr 415/3, 414, 416, 418/1, 418/2, 348/6, 364/2, 364/5, 365/2, 373, 474, 475 w m. Sułków, gm. Wieliczka, wg pozwolenia na budowę znak BGN.6740.481.2020.W Decyzja nr 1297.2020 z dnia 02.09.2020.
Długość kanalizacji sanitarnej PVCØ200 – 132,15 m, długość kanalizacji sanitarnej PVCØ160 – 34,65m.
Nazwy i kody CPV:
— Przygotowanie terenu pod budowę – KOD CPV 45100000-8
— Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków – KOD CPV 45231300-8


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 14

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia
Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
Planowany termin wykonania zamówienia: 14 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: 1. Podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art.24ust. 1 pkt 12-23 uPzp oraz ust. 5 pkt 1 i 3 uPzp przy czym Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadku,októrym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d uPzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14uPzp,jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1pkt 13lit. d uPzp (art. 133 ust. 4 uPzp).


Informacje dodatkowe: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie:
— co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji co najmniej jednego zbiornika wodociągowego o pojemności min. 100 m3 wraz z komorami zasuw.
I
— co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji sieci wodociągowej o łącznej długości min. 800 m, w tym wykonał budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację sieci wodociągowej metodą bezrozkopową o łącznej długości 300 m.
Wyżej wymienione dwie roboty budowlane Wykonawca może wykazać w ramach jednego zadania (jednej umowy – obejmującej zakres wskazany w tiret pierwsze oraz tiret drugie) lub w ramach dwóch zadań (dwóch umów – jedna obejmująca zakres wskazany w tiret pierwsze, druga obejmująca zakres wskazany w tiret drugie).
Uwaga! Wykonawcy którzy zdobyli wymagane zdolności techniczne (doświadczenie) w ramach konsorcjum, zobowiązani są w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazać rzeczywisty zakres robót, jaki wykonali w ramach w/w konsorcjum.
Zakres robót opisanych w punkcie III.1.3) lit a) tiret pierwsze oraz tiret drugie jest niepodzielny w zakresie tychże tiret).
b) Skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej następujące osoby:
— co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (licząc od dnia otrzymania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach posiadanej specjalności dla co najmniej jednej roboty budowlanej,
— co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (licząc od dnia otrzymania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach posiadanej specjalności dla co najmniej jednej roboty budowlanej,
— co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (licząc od dnia otrzymania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach posiadanej specjalności dla co najmniej jednej roboty budowlanej,
— co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia równoważne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, licząc od dnia otrzymania uprawnień.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: 2. Informacje dodatkowe dot. warunków:
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia równoważne wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm) oraz ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. Poz. 220).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z kierownikiem robót w danej branży, lub kierownika robót w danej branży z kierownikiem robót w innej branży, jeżeli osoba ta będzie spełniać wymagania opisane w punkcie III.1.3.b) dla każdej z tych branż.
Odnośnie warunku, o którym mowa w pkt III.1.3) lit. a) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek tj. mogą udokumentować wykonanie wymaganych opisanych dwóch robót budowlanych w postaci Wykonawca A wykonał robotę jak w pkt III.1.3) lit. a) tiret pierwsze, Wykonawca B wykonał robotę jak w pkt III.1.3) lit. a) tiret drugie.
Odnośnie warunku o którym mowa w pkt 5.1.2.3) lit. b) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 1 uPzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
3.1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 (zwyłączeniemprzypadku o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) uPzp), 14 (z wyłączeniem przypadku gdyosoba, o którejmowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d)uPzp) i 21uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2) Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
3.3) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lubostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniaspołeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentówpotwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności (sporządzone według formularzastanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ);
3.4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazuubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 5b doSIWZ);
3.5) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonychwart. 22a uPzp zobowiązany jest do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionychwpkt 3.1)–3.5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ztychWykonawców zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt 3.1)-3.5).4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, októrych mowa w:
4.1) pkt 3.1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru,innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którymWykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczyinformacja albodokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, (z wyłączeniem przypadku o którymmowa w art. 24ust. 1 pkt 13 lit. d) 14 (z wyłączeniem przypadku gdy osoba, o której mowa w tym przepisiezostała skazana zaprzestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) uPzp) i 21 uPzp;
4.2) pkt 3.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
4.3) Dokumenty, o których mowa w pkt 4.1) i 4.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzedupływem terminu składania ofert.
4.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1), zastępujesięje dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lubmiejscezamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.3) stosuje się.
4.5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykon., Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4.6) Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w pkt 3.1) składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1),wzakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 (z wyłączeniem przypadku gdy osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) uPzp) i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.3) stosuje się.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Minimalny poziom zdolności określono w pkt. III.1.3) lit. a). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Minimalny poziom zdolności określono w pkt. III.1.3) lit. b).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie wstępne (o którym mowa w pkt III.3 nin. ogłoszenia):
Wraz z ofertą każdy Wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ)
1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców JEDZ, składa każdyzWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom niebędącympodmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebieJEDZstosownej informacji.
1.4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziałuwpostępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.

2. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia:
2.1. Formularza oferty - wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym sporządzony na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2.2. Zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności:
— zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
— sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
— zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
— czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.3. Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.3. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się oudzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Wydłużenie czasu trwania gwarancji i rękojmi ponad minimalny:15,00
Cena:85,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Do zmian zawartej umowy zastosowanie mają przepisy art. 144 uPzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp):
2.1. zmiany ogólne:
a) zmiana adresu /siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy – w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby które spełniają określone warunki w SIWZ;
c) zmiana w kolejności i terminach robót określonych harmonogramem jeżeli zmiany te wynikają z technologii wykonywania robót lub są korzystne dla Zamawiającego;
d) zmiana podwykonawców.
2.2. nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy prawa;
2.3. możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
a) przekazanie terenu budowy,
b) przekazanie dokumentów budowy,
c) innych przeszkód wynikłych ze strony Zamawiającego.
2.4. możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie robót, ze względu na:
a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
b) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.;
c) uwarunkowania społeczne np. protesty, petycje, itp.
d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,
e) roboty dodatkowe niezbędne do realizacji zamówienia a nie objęte zadaniem podstawowym,
f) zmianę zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót na lepsze względem dokumentacji projektowej w sytuacji braku pozyskania danych materiałów i technologii na rynku za zgodą autora projektu i nie spowoduje to zmiany pozwolenia na budowę,
g) zmianę warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć na etapie projektowym,
h) w wyniku wystąpienia konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
i) wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, itp.
j) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
k) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności tych, które wynikają z błędów projektowych lub niedostosowania projektu do faktycznych warunków terenowych, a także zmian powodujących poprawę efektywności ekonomicznej inwestycji;
l) zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, gdy zasadność takiej zmiany powstała na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikająca z podpisanych przez Zamawiającego umów, bądź przewidzianych do podpisania lub do aneksowania umów z instytucjami zewnętrznymi;
m) zmiany terminów kwot płatności, w szczególności jeżeli zmiana taka umożliwi Zamawiającemu sprawne i zgodne z zawartymi umowami pozyskanie zewnętrznych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania lub/i terminowe rozliczenie się z zakończenia inwestycji przed instytucjami zewnętrznymi, lub wynikają ze znacząco szybkiego zakończenia przedmiotu zamówienia niż wskazują na to terminy umowne;
n) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz usługi);
o) zmian w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia prac wymagających wykonania prac zastępczych lub dodatkowych.
2.4.2) zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), w przypadku dokonania takiej zmiany przez ustawodawcę – w tej sytuacji do ceny netto oferty zostanie dodana nowa wartość podatku VAT wyliczona w oparciu o nowe przepisy( zmiana wysokości wynagrodzenia brutto z uwagi na zmianę stawki podatku VAT dotyczy wyłącznie kwoty do zapłaty netto + nowa wartość VAT ;
2.4.3) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
c) Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
2.4.4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian:
a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany;
b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany;
c) przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.;
d) w rezultacie dokonania czynności opisanych w 2.4.3) może dojść do negocjacji między stronami i podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający.
2.4.5) W przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian przewidzianych
w punkcie 2.4.3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu m.in. szczegółowe kalkulacje kosztów pracy z oferty oraz koszty pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz Wykonawcy. W rezultacie dokonania czynności opisanych wyżej może dojść do negocjacji między stronami i podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający.
2.5. Przewiduje się zmianę umowy w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych określonych w art. 15r z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. Poz. 374, 567, 568 ze zm.).


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 21.04.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
2. Okresem rozliczeniowym jest kwartał kalendarzowy. Rozliczenie za wykonany przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi wystawianymi nie częściej niż raz na kwartał kalendarzowy, po upływie pełnego okresu rozliczeniowego, wystawionymi w wysokości odpowiadającej wartości robót faktycznie wykonanych określonych w harmonogramie rzeczowo – finansowym w danym okresie rozliczeniowym.
Podstawą wystawienia faktur będzie należyte wykonanie umowy w części przedstawionej do odbioru i podpisanie przez kierownika budowy, przedstawiciela Zam. i Wyk.y oraz inspektorów nadzoru protokołu częściowego odbioru robót bez zastrzeżeń. Wartość ostatniej części wynagrodzenia nie może wynosić więcej niż 10 % wynagrodzenia należnego Wyk..
3. Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela Zam. i Wyk. oraz inspektorów nadzoru i Kierownika budowy.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganiasięo udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału, lub też kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww. dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej którzy traktowani będą ja kwykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5. Warunki otwarcia ofert Data: 22/01/2021 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Urząd Miasta Gminy Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, sala Magistrat, wejście do budynku od strony zachodniej. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny, gwarancji i rękojmi, warunków płatności, terminu wykonania zamówienia.
6. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane UPUE w dniu 17.12.2020 r. i opublikowane w DUUE w dniu 22.12.2020 r. pod nr 2020/S 249-622264.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.