eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › "Przebudowa drogi gminnej ul. Wyzwolenia (655002S) w Imielinie."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770397-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Urząd Miasta Imielin:

"Przebudowa drogi gminnej ul. Wyzwolenia (655002S) w Imielinie."

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Informacje dodatkowe: Brak
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2255505, 32 2254137
faks: 32 2254119
e-mail: przetargi@imielin.pl
www: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.umimielin.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.umimielin.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pocztą, osobiście

Adres: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 15 - Biuro Obsługi Mieszkańców.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej ul. Wyzwolenia (655002S) w Imielinie."

Numer referencyjny: GK.271.35.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie dotyczy przebudowy drogi gminnej ul. Wyzwolenia (655002S) w Imielinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Satelicką do Kopca oraz wyminę nawierzchni z kostki kamiennej na nawierzchnie asfaltową na odcinku od ul. Kowalskiej do ul. Wróblewskiego. Niniejsze zadanie obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• robót rozbiórkowych i ziemnych,
• robót drogowych (podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie – kostki betonowej, chodniki, zjazdy, zieleńce, wycinka drzew, utwardzone pobocza, nawierzchnie asfaltowe i odtworzenie nawierzchni asfaltobetonowej, oznakowanie drogowe),
• robót instalacyjnych ( odwodnienie - kanalizacja deszczowa),
• usług inżynieryjnych (projekt tymczasowej organizacji ruchu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem
pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Brak

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Informacje dodatkowe: Brak

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać od
Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza następujących dokumentów: 1.
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie,
wykazanie przez Wykonawcę, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w
wysokości co najmniej 1 000 000 zł. 2. potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Za minimalny poziom
zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w
wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych
ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o
niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do
posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na
warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.


Informacje dodatkowe: Brak

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznych lub zawodowej zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia (tzn. roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie drogi lub parkingu, w zakresie podbudów i kostki brukowej lub betonowej, nawierzchni asfaltowej oraz odwodnienia o wartości łącznej co najmniej 2 000 000 zł brutto w tym jednej o wartości co najmniej 1 200 000 zł brutto oraz załączyć dokumenty dowodzące, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wraz z wykazem osób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: Brak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP Zamawiający żąda
następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. I i 5
ustawy PZP) —(tj. wystarczającym będzie wstępne oświadczenie w tym zakresie, złożone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i załączone do oferty — nie wymaga się ponownego
złożenia). Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym
przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu; Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy; Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji
administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony
środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (tj. wystarczającym będzie wstępne
oświadczenie w tym zakresie, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i
załączone do oferty — nie wymaga się ponownego złożenia). 2. W celu potwierdzenia spełniania
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: 2. l . Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.2. Dokument opłaconej polisy (wraz z
potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 3.1. Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.2. Wykaz osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z wykazem osób Wykonawca składa
oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załącznik nr 5
do SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Brak

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Brak

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy wg. wzoru wraz z kosztorysem ofertowym i innymi załącznikami jeżeli są
wymagane w SIWZ. - Dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem). - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Wykonawca, w terminie 3
dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. la, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1
ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w ust. I pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium powinno
być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia
15.01.2021 r. do godz. 10:55.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Informacje dodatkowe: Brak

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena C (zł):60,00
Czas wykonania (T) robót budowlanych (dni kalendarzowe):20,00
Okres gwarancji G (miesiące):20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany
terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej rozumianej
jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i
zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które
uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia
siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do
minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania
siły wyższej; b) wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych
uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania;
c) zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych
kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp) skutkujące
niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach
technologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacji
umowy zostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzez
przeprowadzenie dodatkowych badań. d) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych nie zinwentaryzowanych
sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwością
prowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji
umowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych
zabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. e) protestów mieszkańców lub
innych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony
do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest; f) konieczność wykonania robót
zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin
zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót; g) opóźnień w przyłączeniu do sieci
zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy; h) opóźnień w uzyskaniu
niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z
przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznie
niezbędny do uzyskania w/w dokumentów. i) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144
ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, w tym robót dodatkowych; j) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji
zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji; k) konieczności aktualizacji
rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów
lub konieczność opracowania ekspertyz oraz opinii archeologicznych; l) konieczności poprawy jakości
lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiany
technologii. m) opóźnienia w wykonaniu czynności i robót przygotowawczych do których
zobowiązany jest Zamawiający. Termin zostanie wydłużony o czas, który jest niezbędny do
wykonaniu czynności i robót przygotowawczych leżących po stronie Zamawiającego. 2) zmiany
wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadku zmiany: a) stawki podatku VAT na
skutek zmian w przepisach prawnych. W przypadku zmiany stawki podatku VAT – ceny jednostkowe
netto nie mogą być inne niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto
zostanie pomniejszona/powiększona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej/powiększonej
stawki podatku VAT. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.
2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana
wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z
uzasadnieniem. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia z tego
tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem. d) wystąpienie
okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, w tym robót dodatkowych; 2.
Dopuszcza się zmianę Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo
– personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności
uprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego. 3. Dopuszcza się zmianę
podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków
udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w
zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy
podwykonawca. 4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o
ich wprowadzeniu na etapie Postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów
ubiegających się o zamówienie, ani na wynik Postępowania. Takimi zmianami są w szczególności
zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby
Wykonawcy, lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania Umowy, innych danych
identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych
w treści Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 10:55

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.