eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770048-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu:

Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 11263946004180, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 660 67 00
faks: 61 660 67 01
e-mail: poznan@amw.com.pl
www: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.amw.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.amw.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: oferty należy dostarczyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub posłańca

Adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna pokój nr 1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu

Numer referencyjny: DZP-OP.2610.638.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa, zlokalizowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i Skarbu Państwa, po ich zwolnieniu i przed ponownym zasiedleniem, w miejscowościach: Swarzędz, Witkowo, Gniezno, Poznań, Biedrusko.
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 60

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1 zamówienia:
Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Swarzędzu przy ul. Grudzińskiego 18 E m 16
do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Część 2 zamówienia:
Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Witkowie przy ul. Magnoliowej 3B m 34
do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Część 3 zamówienia:
Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 41 m 2
do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Część 4 zamówienia:
Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Poznaniu przy ul. Smardzewskiej 16 B m 51
do 45 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Część 5 zamówienia:
Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Biedrusku przy ul. Zjednoczenia 292 m 4
do 60 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków zamówienia.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków zamówienia.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony ściśle na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty kosztorysów ofertowych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, ze względu na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian w kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru robót. Kosztorys należy sporządzić metodą uproszczoną, a wszystkie ceny należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. W cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie koszty w tym sprzętu, materiałów, prac towarzyszących, zatrudnienia osób itd. Nie można pomijać i dodawać pozycji przedmiarów, nie można agregować pozycji i nie można ich dzielić. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenach kosztorysów koszty bezpośrednie (roboczo-godzinę, materiały, sprzęt) oraz narzuty (koszty pośrednie i zysk). Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę roboczo-godziny, narzut kosztów pośrednich narzut kosztów zakupu oraz stawkę zysku.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Inne dokumenty:
W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji jakości:40,00
cena oferty brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem postanowień zawartych w ust. 2 i 3.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza:
2.1. przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
1) opóźnienia w przekazaniu lokalu lub jego części, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji,
2) przyczyn zależnych od działania organów administracji, wspólnot mieszkaniowych,
w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
b) odmowa wydania przez organy administracji, wspólnoty mieszkaniowe wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
c) konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, w szczególności wykonanie ekspertyz;
3) siły wyższej,
4) wystąpienia przez okres dłuższy niż 7 dni niekorzystnych warunków atmosferycznych (mróz, temperatura, długotrwałe intensywne opady śniegu, deszczu) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
5) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności przez wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
6) nieprzewidziane zjawiska związane z ochroną środowiska,

2.2. Zmiana terminu oraz wynagrodzenia może nastąpić w przypadku wystąpienia:
1) konieczności wykonania robót zamiennych lub/i dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 9
2) konieczności remontu lub wymiany w lokalu instalacji gazowej, o której mowa w § 1 ust. 7 pkt a) potwierdzonej negatywnym protokółem oceny stanu technicznego instalacji (w tym próby szczelności). Termin zakończenia remontu tego lokalu może zostać przedłużony o czas niezbędny na opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie nowej instalacji gazowej. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku możliwość odstąpienia od remontu instalacji gazowej i wykonanie w zamian instalacji elektrycznej wraz z wyposażeniem w urządzenia końcowe (kuchenka elektryczna) odpowiadające obowiązkowi dostosowania instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów.
3) konieczności remontu lub wymiany w lokalu instalacji wodno-kanalizacyjnej potwierdzonej protokółem technicznej instalacji, o którym mowa w § 1 ust. 7 pkt b) termin zakończenia remontu tego lokalu może zostać przedłużony o czas niezbędny na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej.

W przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt. 2.2 ppkt. 1-3) rozliczenie nastąpi, wg zasad opisanych w § 7 ust. 6.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 2 i 3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

Na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu Umowy.

3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) wprowadzenia zmian technologicznych, w szczególności:
a) pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy;
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów;
c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy;
Zmiany, o których mowa w lit b) lub c) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie ulega zmianie o różnicę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT;
3) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone
o wysokość wynagrodzenia wynikającą z kosztorysu ofertowego;
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1 -3 jest nieważna.
5. Strony dopuszczają dokonanie nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany nieistotne nie powodują konieczności aneksowania umowy, wystarczające do ich wprowadzenia jest poinformowanie o nich drugiej strony na piśmie (również faxem lub przez e-mail) w terminie 7 dni od ich wystąpienia.
6. Do zmian nieistotnych strony zaliczają zmiany:
a) dotyczące numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
b) osób upoważnionych do kontaktów, w tym wyznaczonych inspektorów nadzoru,
c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz
z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc.,
d) danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów).
7. *W okresie obowiązywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony dopuszczają także zmianę istotnych postanowień umowy
w związku z zaistnieniem okoliczności faktycznych, o których mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w brzmieniu od l lipca 2020 r., na zasadach wskazanych w tej ustawie, o ile okoliczności te będą miały wpływ na realizację obowiązków umownych Stron. Strony zobowiązane są do niezwłocznego informowania się o w/w okolicznościach mających wpływ na realizację umowy. (* - zapis ust. 7 zostanie dostosowany do przepisów ustawy regulujących prawa i obowiązki stron umowy w zakresie zmiany umowy o zamówienie publiczne obowiązujących na dzień zawarcia umowy).


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje dotyczące Przetwarzania i ochrony danych zawarte są w Rozdziale XVIII SIWZ.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Swarzędzu, przy ul. Grudzińskiego 18 E m 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Swarzędzu, przy ul. Grudzińskiego 18 E m 16 .
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji jakości:40,00
cena oferty brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu.
Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Część nr: 2
Nazwa: Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Witkowie, przy ul. Magnoliowej 3B m 34

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Witkowie, przy ul. Magnoliowej 3B m 34
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji jakości:40,00
cena oferty brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu.

Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Część nr: 3
Nazwa: Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gnieźnie, przy ul. Wrzesińskiej 41 m 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gnieźnie, przy ul. Wrzesińskiej 41 m 2
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji jakości:40,00
cena oferty brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia do 30 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Część nr: 4
Nazwa: Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Poznaniu, przy ul. Smardzewskiej 16 B m 51

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Poznaniu, przy ul. Smardzewskiej 16 B m 51
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto:60,00
okres gwarancji jakości:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia do 45 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Część nr: 5
Nazwa: Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Biedrusku, przy ul. Zjednoczenia 292 m 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Biedrusku, przy ul. Zjednoczenia 292 m 4.
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji jakości:40,00
cena oferty brutto:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia do 60 dni kalendarzowych od daty protokolarnego przekazania lokalu do remontu

Przekazanie lokalu (lokali) do remontu odbędzie się max w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.