eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogów › Dostawa oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego oraz produktów naftowych do SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie w 2021 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23



Ogłoszenie nr 770038-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny:

Dostawa oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego oraz produktów naftowych do SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie w 2021 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny, krajowy numer identyfikacyjny 17840010000000, ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 0-46 874-90-31
faks: 0-46 874-90-08
e-mail: sekretariat@lzd.sggw.pl
www: www.lzdrogow.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - jednostka organizacyjna państwowej szkoły wyższej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://lzdrogow.sggw.pl/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://lzdrogow.sggw.pl/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście, pocztą , kurierem, pisemnie w języku polskim

Adres: SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie, ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego oraz produktów naftowych do SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie w 2021 roku

Numer referencyjny: ZP B1/12/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego, oleju napędowego oraz produktów naftowych do SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie w 2021 roku.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Zadanie nr 1. Dostawa oleju napędowego grzewczego. Jednorazowa dostawa oleju napędowego grzewczego w 2021 roku do kotłowni SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie znajdującej się w Domku Myśliwskim w Głuchowie przy ul. Leśnej 103 (po telefonicznym zgłoszeniu) w szacunkowej ilości 2 500 litrów.
Zadanie 2. Sukcesywna dostawa oleju napędowego - Dostawy oleju napędowego do SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie, ul. Akademicka 20, sukcesywnie po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia, w szacunkowej ilości 14 000 litrów – jednorazowa dostawa do zbiornika na olej napędowy o pojemności 5 000 litrów, na własne potrzeby.
Zadanie nr 3. Dostawa produktów naftowych - Jednorazowa dostawa w 2021 roku po telefonicznym zgłoszeniu, do SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie, ul. Akademicka 20.
2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie: Rogów ul. Akademicka 20 i Głuchów ul. Leśna 101


II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

Dodatkowe kody CPV:
09.13.51.00
09.21.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Sukcesywne dostawy po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia do dnia 31.12.2021 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji - aktualnej na dzień składania ofert na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.) – dot. Zadania 1 i 2

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków udziału w wyżej wymienionym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków udziału w wyżej wymienionym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesję, zezwolenie lub licencję - aktualną na dzień składania ofert na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.) – dotyczy zadania 1 i zadania 2

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
Termin dostawy:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na zasadach określonych w § 11 wzoru umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym spowodowaną:
a) zmianą ceny, o których mowa w § 4 umowy, spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie) lub zmiany stawki podatku akcyzowego,
b) aktualizacją danych sprzedawcy i kupującego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
c) uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powodującymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.
d) Zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest niezwłoczne zawiadomienie strony o zaistniałych okolicznościach oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego:
a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiany dotyczą,
b) propozycję zmiany,
c) ocena przez kupującego proponowanych zmian,
d) podpisanie aneksu do umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1. Dostawa oleju napędowego grzewczego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SGGW Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Rogowie znajdującej się w Domku Myśliwskim w Głuchowie przy ul. Leśnej 103 (po telefonicznym zgłoszeniu) w szacunkowej ilości 2 500 litrów. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy grzewczy spełniał wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011. Do dostawy wymagane będzie świadectwo jakości paliwa. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Kotłownia w Domku Myśliwskim w Głuchowie przy ul. Leśnej 103 - 1 dostawa - 2500 litrów
4. Inne informacje dotyczące części zamówienia:
Paliwo przyjmowane będzie w temperaturze referencyjnej + 15°C.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Ze względu na to, że ceny oleju napędowego grzewczego ulegają zmianie podczas trwania umowy: Wyznacznikiem cenowym stosowanym wyłącznie do oceny i porównania złożonych ofert będzie średnia cena netto 1 litra oleju napędowego grzewczego publikowana na stronie internetowej producenta oferowanego oleju pomniejszona o zastosowany rabat/upust, który jest stały w całym okresie realizacji umowy. Wykonawcy przyjmą do porównania ofert, w kalkulacji ceny ofertowej ceny bazowe z dnia 28.12.2020 r. za olej napędowy grzewczy, dostępne na stronie internetowej producenta oferowanego oleju. Producenta i markę oleju wykonawcy wpisują w formularzu cenowym. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wydruku strony internetowej, na bazie której poda cenę bazową w kalkulacji ceny ofertowej, w celu zweryfikowania poprawności wyliczenia. Faktyczna cena dostarczonego oleju napędowego grzewczego będzie sumą ceny netto oleju napędowego grzewczego podanej w temperaturze referencyjnej 15ºC obowiązującej u producenta oleju napędowego grzewczego zaoferowanego przez Wykonawcę, podana na jego stronie internetowej w dniu dostawy do Zamawiającego i stałej marży handlowej/upustu Wykonawcy podanej w ofercie przetargowej, powiększoną o należny podatek VAT. Do faktury każdej dostawy Wykonawca obowiązany jest załączyć wydruk ceny oleju napędowego grzewczego na dzień dostawy ze strony internetowej producenta zaoferowanego oleju, u którego Wykonawca się zaopatruje, z podaniem adresu internetowego skąd pochodzi wydruk.
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2. Sukcesywna dostawa oleju napędowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy oleju napędowego, sukcesywnie po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia, w szacunkowej ilości 14 000 litrów – jednorazowa dostawa do zbiornika na olej napędowy o pojemności 5 000 litrów, na własne potrzeby.
Zamawiający wymaga, aby olej napędowy odpowiadał polskim normom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 660 z późn. zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1233 z późn. zm.) oraz wydanych na podstawie powyższych ustaw rozporządzeniach, w tym w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680), Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020 r., poz. 727) oraz normie PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1:2017-11E – Paliwa do pojazdów samochodowych – oleje napędowe. Wymagania i metody badań.
Do każdej dostawy wymagane będzie świadectwo jakości paliwa. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie, ul. Akademicka 20 – 14 000 litrów. Paliwo przyjmowane będzie w temperaturze referencyjnej + 15°C.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Ze względu na to, że ceny oleju napędowego ulegają zmianie podczas trwania umowy: Wyznacznikiem cenowym stosowanym wyłącznie do oceny i porównania złożonych ofert będzie średnia cena netto 1 litra oleju napędowego publikowana na stronie internetowej producenta oferowanego oleju pomniejszona o zastosowany rabat/upust, który jest stały w całym okresie realizacji umowy. Wykonawcy przyjmą do porównania ofert, w kalkulacji ceny ofertowej ceny bazowe z dnia 28.12.2020 r. za olej napędowy, dostępne na stronie internetowej producenta oferowanego oleju. Producenta i markę oleju wykonawcy wpisują w formularzu cenowym. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wydruku strony internetowej, na bazie której poda cenę bazową w kalkulacji ceny ofertowej, w celu zweryfikowania poprawności wyliczenia. Faktyczna cena dostarczonego oleju napędowego będzie sumą ceny netto oleju napędowego podanej w temperaturze referencyjnej 15ºC obowiązującej u producenta oleju napędowego zaoferowanego przez Wykonawcę, podana na jego stronie internetowej w dniu dostawy do Zamawiającego i stałej marży handlowej/upustu Wykonawcy podanej w ofercie przetargowej, powiększoną o należny podatek VAT. Do faktury każdej dostawy Wykonawca obowiązany jest załączyć wydruk ceny oleju napędowego na dzień dostawy ze strony internetowej producenta zaoferowanego oleju, u którego Wykonawca się zaopatruje, z podaniem adresu internetowego skąd pochodzi wydruk
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3. Dostawa produktów naftowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Olej do kosiarek spalinowych (silnik 4-suwowy) SAE 30, API:SJ/CD - 1,5 l;
2. Olej hydrauliczno-przekładniowy API: GL-4; op. 4-5 l - 25 l;
3. Olej hydrauliczny HL-46 - 50 l;
4. Olej przekładniowy do ciągnika jednoosiowego 80W-90, API:GL-5 - 2 l;
5. Olej silnikowo-przekładniowy 10W-40, GL-4, API: CF-4/CE/SF, ACEA E2 - 20 l;
6. Olej silnikowy 10W-40, ACEA A3/B3; op. 4-5 l - 16 l;
7. Olej silnikowy 10W-40, API CH-4 - 10 l;
8. Olej silnikowy 5W-30, ACEA A3 lub A5; op. 4-5 l - 24 l;
9. Olej silnikowy 5W-50, ACEA A3/B3; op. 4-5 l - 24 l;
10. Płyn do chłodnic do ciągników; op. 5 l - 25 l;
11. Płyn do spryskiwaczy zimowy; op. 5 l - 30 l;

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211100-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Jednorazowa dostawa w 2021 roku po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia, do SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie, ul. Akademicka 20.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.