eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Remont dróg gminnych - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg asfaltowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Ożarów Mazowiecki: Remont dróg gminnych - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg asfaltowych
Numer ogłoszenia: 77002 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki , ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7222207 w. 242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części Zamówienia Publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg asfaltowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość napraw 3463 m2. Zakres i technologia robót objętych przedmiotem zamówienia: -obcięcie krawędzi ubytku w nawierzchni piłą mechaniczną z nadaniem regularnych kształtów; -oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę; -ogrzanie bitumu, skropienie podbudowy i ścian naprawionego miejsca, -1) ubytek o głębokości średnio 10cm - należy wypełnić masą ścieralną asfaltobetonową o gr 5cm, pozostałą głębokość ubytku należy uzupełnić klińcem kamiennym o frakcji 4-16mm, -2) ubytek o głębokości do 4 cm - należy wypełnić masą ścieralną asfaltobetonową takiej grubości warstwy, która po zagęszczeniu wyrówna poziom łaty z poziomem jezdni;-poszczególne warstwy uzupełnienia ubytków należy zagęszczać; -powierzchnię górnej warstwy miejsca naprawy oraz połączenia między nowo układaną a istniejącą warstwą nawierzchni asfaltowej skropić bitumem i zasypać kruszywem; -przy remontach cząstkowych nawierzchni asfaltowych mocno spękanych (rakowizn) naprawa polega na skropieniu spękań emulsja bitumiczną i posypaniu grysem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy tj:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście. W przypadku osobistego występowania wykonawcy Zamawiający, nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: -oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 8.4 i pkt. 8.5 litera a SIWZ, dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystępowania do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączenia jego do oferty. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 5. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. nr 87 poz. 605) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz ponumerowane wg wskazań pkt. 5.1 litera b. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, każde o wartości min. w wys. 50.000,00 zł brutto z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego, c) karta indywidualna - życiorys techniczny kierownika robót desygnowanego do wykonania przedmiotu zamówienia (wymagana kopia zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych i kopia zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow-mazowiecki.pl w części Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ul. Kolejowa 2 05-850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ul. Kolejowa 2 05-850 Ożarów Mazowiecki, biuro podawcze - pok. 109, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.