eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 770013-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

Uniwersytet Warszawski:

Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: FNP- HOMING,TEAM, First TEAM, QOT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, krajowy numer identyfikacyjny 12580000000000, ul. Krakowskie Przedmieście -, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 55 43 625, 22 55 43 626,
faks: 22 55 43 605
e-mail: zp@cent.uw.edu.pl,
www: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW

Numer referencyjny: CeNT-361-34/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
Część I zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
Część II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
Część III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
Część IV zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Bio-Rad
Część V zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
Część VI zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections
Część VII zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
Część VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
Część IX naczynia i pojemniki laboratoryjne
Część X końcówki do pipet automatycznych
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularze cenowe


II.5) Główny kod CPV: 38.33.70.00

Dodatkowe kody CPV:
38.43.70.00
19.52.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zgodnie z zapisami SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgodnie z zapisami SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
zgodnie z zapisami SIWZ

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zgodnie z zapisami SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
zgodnie z zapisami SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:
część I : 630,00 zł (słownie zł: sześćset trzydzieści 00/100)
część II: 1.900,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset 00/100)
część III: 5.400,00 zł ( słownie zł: pięć tysięcy czterysta 00/100)
część IV: 2.000,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące 00/100)
część V: 2.500,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100)
część VI: 4.100,00 zł ( słownie zł: cztery tysiące sto 00/100)
część VII: 370,00 zł (słownie zł: trzysta siedemdziesiąt 00/100)
część VIII: 1.300,00 zł ( słownie zł: jeden tysiąc trzysta 00/100)
część IX: 720,00 zł (słownie zł: siedemset dwadzieścia00/100)
część X 1.350,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt 00/100)
lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
2. Pozostałe informacje zawarto w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1)zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy,
(adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2)zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji niniejszej Umowy.
ustawowej zmiany stawki podatku VAT
3)zmiany okresu obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 6 miesięcy, jeżeli w okresie określonym w ust. § 2 ust 1 nie zostanie wyczerpana kwota umowy przeznaczona na jej realizację.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część I: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 2
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 3
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 4
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część IV:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 5
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część V: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 6
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaVWR Collections

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VI: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 7
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VII:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:6,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 8
Nazwa: jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 9
Nazwa: naczynia i pojemniki laboratoryjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część IX: naczynia i pojemniki laboratoryjne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00
cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Część nr: 10
Nazwa: końcówki do pipet automatycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część X :końcówki do pipet automatycznych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.