Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 770013-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: FNP- HOMING,TEAM, First TEAM, QOT
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 55 43 625, 22 55 43 626,
faks: 22 55 43 605
e-mail: zp@cent.uw.edu.pl,
www: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: CeNT-361-34/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
Część I zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
Część II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
Część III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
Część IV zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Bio-Rad
Część V zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
Część VI zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections
Część VII zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
Część VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
Część IX naczynia i pojemniki laboratoryjne
Część X końcówki do pipet automatycznych
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularze cenowe
II.5) Główny kod CPV: 38.33.70.00
Dodatkowe kody CPV:
38.43.70.00
19.52.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
zgodnie z zapisami SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
zgodnie z zapisami SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:
część I : 630,00 zł (słownie zł: sześćset trzydzieści 00/100)
część II: 1.900,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset 00/100)
część III: 5.400,00 zł ( słownie zł: pięć tysięcy czterysta 00/100)
część IV: 2.000,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące 00/100)
część V: 2.500,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100)
część VI: 4.100,00 zł ( słownie zł: cztery tysiące sto 00/100)
część VII: 370,00 zł (słownie zł: trzysta siedemdziesiąt 00/100)
część VIII: 1.300,00 zł ( słownie zł: jeden tysiąc trzysta 00/100)
część IX: 720,00 zł (słownie zł: siedemset dwadzieścia00/100)
część X 1.350,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt 00/100)
lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
2. Pozostałe informacje zawarto w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1)zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy,
(adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2)zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji niniejszej Umowy.
ustawowej zmiany stawki podatku VAT
3)zmiany okresu obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 6 miesięcy, jeżeli w okresie określonym w ust. § 2 ust 1 nie zostanie wyczerpana kwota umowy przeznaczona na jej realizację.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część I: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część IV:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :
część V: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaVWR Collections
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VI: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VII:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 6,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: naczynia i pojemniki laboratoryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część IX: naczynia i pojemniki laboratoryjne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
Nazwa: końcówki do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych
część X :końcówki do pipet automatycznych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania pojedynczego zlecenia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia
maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.