eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Janiku, Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-21



Og³oszenie nr 769934-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.

Urz±d Miasta i Gminy w Kunowie:

Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Janiku, Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy w Kunowie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Warszawska, 27-415 Kunów, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska

telefon: 041 2611356, 2613174, 2611358
faks: 041 2611356, 2613174, 2611358
e-mail: urzad@kunow.pl
www: www.kunow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.kunow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kunow.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej.

Adres: Urz±d Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów, punkt przyjêæ interesanta na parterze obiektu, a w wypadku jego zniesienia sekretariat (pokój nr 210)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Janiku, Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie

Numer referencyjny: ZP.I.271.13.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie.
2.2. Pod pojêciem przewozów szkolnych Zamawiaj±cy rozumie realizacjê dowozów oraz odwozów uczniów w ramach komunikacji dla okre¶lonej grupy osób, tj. dla uczniów, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeñstwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem.
2.3. Dowozy bêd± odbywa³y siê w dni nauki szkolnej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej
i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 402) oraz zmianami ustalonymi decyzj± dyrektorów szkó³, jak równie¿ rozporz±dzeniami Ministra Edukacji Narodowej wydawanych w zwi±zku z sytuacj± epidemiczn± w Polsce wywo³an± wirusem SARS-COV-2.
2.4. Pojazdy przeznaczone do przewozu uczniów musz± spe³niaæ wymagania i warunki techniczne do wykonywania tego typu us³ugi np. oznakowania itd. Us³uga dowozu dzieci musi byæ realizowana autobusami spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1886).
2.5. Dzieci zabierane s± z przystanków autobusowych zlokalizowanych przy danej trasie. Us³ugi wykonywane bêd± w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w³±cznie.
2.6. W indywidualnych przypadkach w ci±gu roku szkolnego strony mog± uzgodniæ inny dzieñ wykonywania us³ugi np. odpracowanie w woln± sobotê dnia wolnego.
2.7. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci z gminy Kunów do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie. Dzieci do poszczególnych placówek maj± byæ dowo¿one trzema ¶rodkami transportu o ³±cznej liczbie miejsc: LINIA NR 1 - min. 55 miejsc, LINIA NR 2 - min. 55 miejsc, LINIA NR 3 - min. 40 miejsc.
2.8. Miejscowo¶ci, z których dowo¿eni s± uczniowie:
- dowóz dzieci do Publicznej Szko³y Podstawowej im. Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie i Publicznego Przedszkola w Kunowie z nastêpuj±cych miejscowo¶ci: Bukowie, Biechów, Chocimów, Ma³e Jod³o, Kolonia Piaski, Nietulisko Ma³e, Kolonia Inwalidzka, Do³y Biskupie, Nietulisko Du¿e oraz odwóz z powrotem po zakoñczeniu zajêæ szkolnych,
- dowóz dzieci do Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Janiku z nastêpuj±cych miejscowo¶ci: Mi³kowska Karczma, Janik, Wymys³ów, Kolonia Inwalidzka oraz odwóz z powrotem po zakoñczeniu zajêæ szkolnych,
- dowóz dzieci do Publicznej Szko³y Podstawowej w Wymys³owie z nastêpuj±cych miejscowo¶ci: Mi³kowska Karczma, Wymys³ów, Boksycka oraz odwóz z powrotem po zakoñczeniu zajêæ szkolnych.
2.9. D³ugo¶æ tygodniowej trasy ³±cznie wynosiæ bêdzie ok. 1110 km, szacunkowo 65 490 km w okresie od 01.01.2021 r. do 24.06.2022 r. (z przerw± wakacyjn± od 26.06.2021 r. do 31.08.2021 r.) Dzienny kilometra¿ na poszczególnych liniach wynosi: LINIA NR 1 - 95 km, LINIA NR 2 - 70 km, LINIA NR 3 - 57 km.
2.10. Szacunkowa liczba uczniów do przewiezienia do szkó³ i przedszkoli, jak i z powrotem wynosi ok. 240 osób. Liczba ta mo¿e ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ka¿da zmiana musi byæ akceptowana przez Zamawiaj±cego.
2.11. Zamawiaj±cy zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawuj±cej opiekê nad nimi.
2.12. W okresie, gdy temperatura na zewn±trz pojazdu bêdzie ni¿sza ni¿ +5°C, Wykonawca zobowi±zany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia.
2.13. Do realizacji zamówienia wymagane s± 3 pojazdy.
2.14. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± autobusami posiadaj±cymi wa¿ne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, w ilo¶ci zapewniaj±cej prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.15. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadaj± uprawnienia, o których mowa w art. 39a ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. poz. 1087), tj. ukoñczone 21 lat, wa¿ne prawo jazdy kat. D, posiadaj± wa¿ne badania lekarskie i psychologiczne oraz kurs dokszta³cania dla kierowców.
2.16. W przypadku wyst±pienia, podczas wykonywania us³ugi awarii uniemo¿liwiaj±cej dalsz± jazdê wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w ci±gu 1 godziny od jej wyst±pienia, autobus spe³niaj±cy w³a¶ciwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W razie awarii pojazdu lub planowanego przegl±du albo remontu pojazdu, Wykonawca zapewnia dowóz dzieci innym pojazdem spe³niaj±cym wymagania dotycz±ce przewozu dzieci i m³odzie¿y. W przypadku nie podstawienia pojazdu w ci±gu 1 godziny od planowanej godziny rozpoczêcia kursu, Wykonawca pokrywa pe³ne koszty wynajmu innego przewo¼nika.
2.17. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e mo¿liwe s± zmiany tras lub sporadyczne zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów wynikaj±ce z organizacji pracy szko³y czy przedszkola. Zamawiaj±cy poinformuje o zmianach pisemnie, nie pó¼niej ni¿ dwa dni przed wprowadzanymi zmianami.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci przejechanych kilometrów w trakcie realizacji umowy oraz do zmiany rozk³adu jazdy w uzasadnionych potrzebami Zamawiaj±cego przypadkach, w tym wypadku wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e byæ zwiêkszone o 10% umownego wynagrodzenia brutto (Prawo opcji), jednak decyzja zale¿y wy³±cznie od Zamawiaj±cego. Wykonawca nie mo¿e ro¶ciæ sobie prawa o zwiêkszenie wynagrodzenia z Prawa opcji.
2.18. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
2.19. Zamawiaj±cy ma prawo do kontroli pojazdów, dokumentacji pojazdu i kierowców oraz wszystkich spraw zwi±zanych z us³ug±. Wykonawca zobowi±zuje siê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie podstawiæ do kontroli odpowiednim s³u¿bom ¶rodki transportu przeznaczone do przewozu dzieci i m³odzie¿y.
2.20. Przebieg tras przewozu zawarty jest w harmonogramie dowozów, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do wzoru umowy.
2.21. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:
- Podstawê do zap³aty wykonanych ¶wiadczeñ stanowiæ bêdzie rozliczenie za okres ka¿dego miesi±ca.
- Rozliczenie wykonania us³ugi bêdzie dokonywane na podstawie Zestawienia przejechanych kilometrów - za³±cznik nr 2 do wzoru umowy.
- Zap³ata za poszczególne faktury bêdzie nastêpowaæ w terminie ……… dni (zgodnie z Formularzem ofertowym) od dnia dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury do siedziby Zamawiaj±cego w formie przelewu na wskazany przez Wykonawcê rachunek bankowy.


II.5) G³ówny kod CPV: 60.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 24.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: wa¿na licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w tre¶ci art. 5 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. poz. 1087)

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ:
a)Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na okres co najmniej od daty zawarcia umowy do zakoñczenia realizacji zamówienia, na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego - to jest na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³. W przypadku posiadania umowy ubezpieczenia na krótszy okres ni¿ termin realizacji zamówienia Wykonawca dodatkowo musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e ubezpieczy siê na pozosta³y okres. W przypadku op³acania polisy w ratach, Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego przed³o¿enia kopii kolejnych wp³at oraz polis.


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: a)wykonanych us³ug
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
- co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dowóz dzieci) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto.
b)wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada lub dysponuje co najmniej 3 osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami, zgodnie z art. 39a ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. poz. 1087).
c)wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych, dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada lub dysponuje co najmniej trzema ¶rodkami transportu, o ³±cznej liczbie miejsc: minimum 55, minimum 55, minimum 40.


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt 4.4.4 a) SIWZ 2) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SIWZ) oraz, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dowody potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu zgodnie z opisem w pkt 4.4.6.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1)Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w tre¶ci art. 5 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. poz. 1087), zgodnie z 4.4.1. SIWZ 2)Wykaz wykonanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug, zgodnie z 4.4.2 a) SIWZ - za³±cznik nr 7 do SIWZ 3)Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z opisanym warunkiem 4.4.2 b) SIWZ - za³±cznik nr 8 do SIWZ 4)Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych, dostêpnych Wykonawcy, zgodnie z opisanym warunkiem 4.4.2. c) SIWZ - za³±cznik nr 9 do SIWZ 5)Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej, zgodnie z opisanym warunkiem 4.4.3 SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Oferta cenowa zgodna z za³±czonym drukiem „formularza oferty” - za³±cznik nr 1 do SIWZ 2)O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 4.3 (za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ) 3)O¶wiadczenie o podwykonawcach (za³±cznik nr 5 do SIWZ) 4)Pe³nomocnictwo - je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci. 5)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” w SIWZ – strona 6-7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin p³atno¶ci:40,00
cena brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
11.3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i przypadkach:
a)zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, tj. dzia³anie si³y wy¿szej (w szczególno¶ci powód¼, po¿ar, ataki terrorystyczne, epidemia), zmiany obowi±zuj±cego prawa powoduj±ce, ¿e realizacja przedmiotu umowy
w niezmiennej postaci stanie siê niecelowa,
b)zmiany podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza siê zmianê podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji us³ug,
c)gdy zmiany tre¶ci umowy s± korzystne dla Zamawiaj±cego; gdy konieczno¶æ zmiany, w tym zmiany zakresu przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, maj±cych wp³yw na realizacjê umowy,
d)zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
e)gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia i warto¶ci umowy,
f)niezale¿nie od Zamawiaj±cego i Wykonawcy przewlek³o¶æ postêpowania o uzyskanie od instytucji i urzêdów dokumentów (np.: pozwoleñ, decyzji, uzgodnieñ) niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy,
g)okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi oraz przewlek³o¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zwi±zana z odwo³aniami Wykonawcy - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy,
h)zmiany oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i /lub Wykonawcy,
i)zmiany wykazu tras i harmonogramu czasowego dowozów i odwozów w razie:
- wyst±pienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych dzia³añ o charakterze si³y wy¿szej, niezale¿ne od stron umowy, które uniemo¿liwi³yby terminowe wykonanie zobowi±zañ. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec;
- wyst±pienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie zamówienia bêdzie niemo¿liwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzania zmian w harmonogramie czasowym (przesuniêcia terminu prowadzenia zajêæ szkolnych - zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu);
- zmiany w poszczególnych miesi±cach w ilo¶ci przewo¿onych dzieci, a tak¿e miejsca uczêszczania do poszczególnych szkó³ skutkuj±ce zmianami w harmonogramie dowozu,
j)zmiany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na:
- zmianie ilo¶ci dzieci przewo¿onych na poszczególnych trasach,
- zmianie ilo¶ci kilometrów do przejechania, wynikaj±cej z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego,
k)zmiany ilo¶ci przejechanych kilometrów w trakcie realizacji umowy oraz zmiany rozk³adu jazdy w uzasadnionych potrzebami Zamawiaj±cego przypadkach, na skutek czego zmianie mo¿e ulec wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy w ramach ¶rodków finansowych zabezpieczonych na ten cel w bud¿ecie gminy.
11.4 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy
w przypadku:
a)zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê – wynagrodzenie brutto zostanie okre¶lone z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej (aktualnej) stawki podatku, bez zmiany wynagrodzenia netto;
b)zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
11.5 W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 11.4 lit. b) zmiana wynagrodzenia wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ma wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, jak± czê¶æ sk³adow± stawki wynagrodzenia umownego stanowi wynagrodzenie pracowników wykonuj±cych zamówienie bezpo¶rednio na rzecz Zamawiaj±cego, bior±c pod uwagê proporcjê czasu pracy tych osób na rzecz Zamawiaj±cego w ogólnym ich czasie pracy. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie jedynie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê, wynikaj±cego ze zmiany wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. Przed³o¿enie Zamawiaj±cemu pisemnych wyja¶nieñ w powy¿szym zakresie powinno nast±piæ w terminie 30 dni od zaistnienia omawianych zmian. Niez³o¿enie informacji w powy¿szym zakresie we wskazanym terminie upowa¿nia Zamawiaj±cego do uznania, ¿e wprowadzone zmiany prawa nie maj± wp³ywu na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy jest uprawniony do weryfikacji zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia proponowanej przez Wykonawcê oraz poprawno¶ci wyliczeñ zmiany wynagrodzenia, w tym do ¿±dania od Wykonawcy dokumentów potwierdzaj±cych prawid³owo¶æ dokonanych obliczeñ, pod rygorem uznania, ¿e wprowadzone zmiany prawa nie maj± wp³ywu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. O wyniku weryfikacji Zamawiaj±cy informuje Wykonawcê. Wzrost sk³adników ceny nie mo¿e przekroczyæ procentowej warto¶ci wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
11.6 W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 11.4 lit. c), zmiana wynagrodzenia wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne ma wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, jak± czê¶æ sk³adow± stawki wynagrodzenia umownego stanowi± sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne pracowników bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie, bior±c pod uwagê proporcjê czasu pracy tych osób na rzecz Zamawiaj±cego w ogólnym ich czasie pracy. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e ulec zmianie jedynie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania zamówienia przez Wykonawcê wynikaj±cego ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot zamówienia przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia tych osób. Przed³o¿enie Zamawiaj±cemu pisemnych wyja¶nieñ w powy¿szym zakresie powinno nast±piæ w terminie 30 dni od zaistnienia omawianych zmian. Niez³o¿enie informacji w powy¿szym zakresie we wskazanym terminie upowa¿nia Zamawiaj±cego do uznania, ¿e wprowadzone zmiany prawa nie maj± wp³ywu na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy jest uprawniony do weryfikacji zasadno¶ci zmiany wynagrodzenia proponowanej przez Wykonawcê oraz poprawno¶ci wyliczeñ zmiany wynagrodzenia, w tym do ¿±dania od Wykonawcy dokumentów potwierdzaj±cych prawid³owo¶æ dokonanych obliczeñ, pod rygorem uznania, ¿e wprowadzone zmiany prawa nie maj± wp³ywu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. O wyniku weryfikacji Zamawiaj±cy informuje Wykonawcê. Wzrost sk³adników ceny nie mo¿e przekroczyæ procentowej warto¶ci wzrostu sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Zmiana wysoko¶ci kwotowej sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne, stanowi±ca konsekwencjê wzrostu wynagrodzenia, nie stanowi podstawy waloryzacji ceny.
11.7 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w pkt 11.4 lit. b) i c) dopuszczalna jest najwcze¶niej po up³ywie 12 miesiêcy obowi±zywania umowy. Termin 30 dni liczony bêdzie od dnia nastêpuj±cego po up³ywie 12 miesiêcy obowi±zywania umowy.
11.8. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e zapisy umowy stanowi± inaczej.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 30.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.