eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Dostawa symetrycznego łącza internetowego dla Gminy Milanówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Milanówek: Dostawa symetrycznego łącza internetowego dla Gminy Milanówek
Numer ogłoszenia: 76976 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55516 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa symetrycznego łącza internetowego dla Gminy Milanówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu, w tym przyłączenie do sieci Internet oraz dostarczenie i instalacja urządzeń umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla wskazanych jednostek publicznych znajdujących się na terenie Gminy Milanówek. Usługa będzie dostarczana do budynku przy ul. Spacerowej 4 do Serwerowni Miejskiej Sieci Informatycznej oraz udostępniona w 5 Jednostkach Miasta do których doprowadzony jest kabel światłowodowy. Zamawiający udostępnia jedynie kabel światłowodowy. Jednostki publiczne objęte zamówieniem, to: - Zespół Szkół Gminnych Nr 1, ul. Królewska 69; - Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Literacka 20; - Zespół Szkół Gminnych Nr 3, ul. Żabie Oczko 1; - Milanowskie Centrum Kultury, ul. Kościelna 3, Mała galeria komputery na których ma być udostępnione korzystanie z usługi znajdują się w budynku Teatr Letni; - Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Fiderkiewicza 41. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany: 1) zapewnić dostęp do symetrycznego łącza internetowego o przepustowości minimum 40Mbps/40Mbps w Serwerowni Miejskiej Sieci Informatycznej, 2) dostarczyć niezbędne urządzenia umożliwiające korzystanie z dostępu do łącza internetowego, w w/w Jednostkach wskazanych przez Zamawiającego, 3) dostarczone łącze ma nie posiadać ograniczeń w poobieraniu danych, usługa dostępna 24h/7, 4) zamówioną usługę w zakresie instalacji i konfiguracji niezbędnych urządzeń należy wykonać w 5 Jednostkach Publicznych uczestniczących w projekcie, w godzinach pracy Jednostek tj. w godz. 8:00 - 16:00, w dni robocze tj. poniedziałek - piątek, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego po zawarciu umowy, 5) uruchomić usługę dostępu do Internetu na zestawach komputerowych nie posiadających karty łączności bezprzewodowej, znajdujących się w w/w Jednostkach wskazanych przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych osób przez zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. Co zostanie potwierdzone protokołem z odbytego szkolenia, 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości działania dostarczonych urządzeń przez cały okres umowy, w razie awarii ma dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż dostarczonych przy rozpoczęciu świadczenia usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna załącznik nr 1. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy, nieużywany sprzęt służący do połączenia się z Internetem wyprodukowany w okresie ostatnich 6 miesięcy, w pełni kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem na stacjach roboczych oraz wolny od wad. Dostarczony sprzęt dla w/w usługi musi posiadać oznaczenie CE zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa. Oferowana przez Wykonawcę usługa musi spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający zdefiniował minimalne wymagania, dopuszcza rozwiązania o parametrach lepszych od wskazanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę lepszej funkcjonalności i wydajności. Strony zobowiązane będą do zachowania poufnego charakteru informacji i dokumentów ekonomicznych, technicznych lub handlowych związanych z realizacją niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Jeżeli Wykonawca posiada obowiązujący Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych bezwzględnie wymagany przepisami prawa (np. telekomunikacyjnego) nałożonymi na Wykonawcę, to jego treść musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia i nie może zawężać przedmiotu zamówienia, obowiązków ciążących na Wykonawcy, oraz praw Zamawiającego. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami dokumentu Wykonawcy, a warunkami wykonania i udziału w przedmiotowym postępowaniu zastosowanie będą miały wytyczne dotyczące udzielania przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia w okresie trwania umowy, to jest do 31 marca 2019 r., zgodnie zapisami w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca odpowiada za dostarczany sprzęt do świadczenia usługi podczas transportu, w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przygotuje dla Zamawiającego Indywidualne Protokoły Odbioru potwierdzające uruchomienie usługi świadczenia dostępu do Internetu w danej lokalizacji, zawierające numery seryjne urządzeń, podpisane przez Kierownika Jednostki i przedstawiciela Wykonawcy. Po aktywowaniu usługi dostępu do Internetu przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi prawidłowe funkcjonowanie świadczonych usług, zgodność z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi oraz potwierdzi ten fakt własnoręcznym podpisem na w/w protokołach. W powyższych protokołach zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące świadczonej usługi. Na podstawie Indywidualnych Protokołów Odbioru, potwierdzających dostęp do Internetu i prawidłowe działanie usługi we wszystkich lokalizacjach, sporządzony zostanie w terminie maksymalnie 7 dni kalendarzowych od daty aktywowania usługi dostępu do Internetu Końcowy Protokół Zdawczo-Odbiorczy. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń będzie podstawą do wystawienia faktury i wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Do Końcowego Protokołu Zdawczo-Odbiorczego Wykonawca dołączy wykaz haseł dostępu, niezbędnych do nawiązania połączenia z Internetem, jeśli hasła będą wymagane. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia w terenie musi być wyposażony w ubranie z logo (nazwą firmy) Wykonawcy lub identyfikator ze zdjęciem. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym za faktycznie świadczone usługi dostępu do sieci internet i za wykonane przyłączenia. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów poniesionych przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Należne wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie miesięcznych faktur za świadczenie usług dostępu do internetu (opłata abonamentowa) za każdy miesiąc przez okres obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Milanówek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAWIS Sp. z o.o., ul. Staszica 1, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113442,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151231,71

  • Oferta z najniższą ceną: 151231,71 / Oferta z najwyższą ceną: 295200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.