Oborniki: ZPD/07/15 zakup i wdrożenie programów ESKULAP - pracownie diagnostyczne, zlecenia, poradnie, rejestracja poradni oraz zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE-ERP będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa
Numer ogłoszenia: 76969 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/07/15 zakup i wdrożenie programów ESKULAP - pracownie diagnostyczne, zlecenia, poradnie, rejestracja poradni oraz zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE-ERP będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie programu: ESKULAP pracownie diagnostyczne 3 licencje, zlecenia 5 licencji, poradnie 5 licencji, rejestracja poradni 2 licencje oraz zakup praw do korzystania z nowych wersji programów ESKULAP i SIMPLE-ERP będących w posiadaniu Zamawiającego i ich opieka serwisowa. Zamawiający przedmiot zamówienia określił w częściach tj. 5 pakietach: Pakiet nr 1 Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel dla 8 stanowisk dostępu. Pakiet nr 2 Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego. Pakiet nr 3 Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu Eskulap. Pakiet nr 4 Serwis programu Eskulap obejmujący 7h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie). Pakiet nr 5 Zakup oprogramowania ESKULAP: pracownie diagnostyczne -3, zlecenia - 5, poradnie - 5 i rejestracja poradni - 2 ich wdrożenie, szkolenie personelu oraz dwuletnia opieka serwisowa i dostęp do ich nowych wersji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.45.10.00-4, 72.00.00.00-5, 48.18.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie z art. 22 -załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS - do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6) Oświadczenie o nie zaleganiu opłaceniem podatków, lub zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wykonawca oświadcza stan prawny obejmujący okres trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wykonawca oświadcza stan prawny obejmujący okres trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Wsparcie techniczne przy usłudze serwisu dla pakietu 2 i 4. Termin realizacji dla pakietu 1, 3 i 5 - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy - stanowi załącznik Nr 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/nbip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek administracji, wejście B, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach ul. Szpitalna 2, Budynek administracji, wejście B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: otwarcie ofert odbędzie się w Siedzibie Zamawiającego w sali nr 17 (adres jak w pkt 1) w dniu 05.06.2015r. o godz. 11:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostęp do nowych wersji SIMPLE_ERP w zakresie modułów Finanse i Księgowość, Obrót Towarowy, Majątek Trwały, Info, Personel dla 8 stanowisk dostępu. Zakres: 1. Dostarczanie nowych wersji oprogramowania - zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, 2. Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. 3. Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka. 4. Możliwość zgłaszania poprzez portal internetowy producenta informacji o wykrytych błędach lub sugestiach Zamawiającego w zakresie oprogramowania Simple ERP na portalu producenta firmy Simple S.A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.45.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usług serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania SIMPLE ERP mających na celu utrzymanie posiadanych systemów w zgodzie z aktualnymi przepisami oraz potrzebami Zamawiającego. Zakres: 1. Serwis systemu Simple ERP z następującymi obwarowaniami: 1) Helpdesk telefoniczny dostępny, co najmniej w godzinach 8.00-16.00, 2) czas reakcji na zgłoszenie awarii - do 24h, 3) Zdalny monitoring systemu 2. 24 Miesięczne wsparcie techniczne systemu SIMPLE ERP w zakresie 5h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, nie wykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym okresie z tym że okresem rozliczeniowym jest kwartał, w ramach których wykonywane będą następujące czynności: 1) pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem, 2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych 3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, 4) dostarczanie i instalacja nowych wersji systemu - zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, 5) dostosowywanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp. 6) konsultacje uzupełniające/ pomoc użytkownikom w obsłudze systemu, 7) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników, 8) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie dostępu do nowych wersji (aktualizacji) programu Eskulap. Zakres: 1. Dostarczanie nowych wersji oprogramowania - zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, 2. Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. 3. Dostarczanie informacji na adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info o ukazaniu się aktualizacji do pobrania wraz z podaniem odpowiedniego linka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis programu Eskulap obejmujący 7h usług + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego (miesięcznie). Zakres: 1. Serwis systemu Eskulap z następującymi obwarowaniami : 1) Helpdesk telefoniczny dostępny, co najmniej w godzinach 8.00-16.00, 2) czas reakcji na zgłoszenie awarii - do 24h, 3) Zdalny monitoring systemu 2. 24 miesięczne wsparcie techniczne systemu Eskulap w zakresie 7h + 1 dojazd w przypadku przyjazdu do Zamawiającego, (miesięczne) nie wykorzystane godziny w ramach miesięcznego ryczałtu zostaną rozliczone w następnym okresie z tym, że okresem rozliczeniowym, jest kwartał, w ramach których wykonywane będą następujące czynności: 1) pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem, 2) pomoc w instalacji i konfiguracji systemu na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych 3) pomoc w usunięciu awarii powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi wykonanie terminowych prac, 4) dostarczanie i instalacja nowych wersji systemu - zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, 5) dostosowywanie systemu do potrzeb Zamawiającego, pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, raportów itp. 6) konsultacje uzupełniające/ pomoc użytkownikom w obsłudze systemu, 7) przeprowadzanie dodatkowych szkoleń pracowników, 8) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania ESKULAP: pracownie diagnostyczne -3, zlecenia - 5, poradnie - 5 i rejestracja poradni - 2 ich wdrożenie, szkolenie personelu oraz dwuletnia opieka serwisowa i dostęp do ich nowych wersji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poniżej: 1) pracownie diagnostyczne - 3 licencje - szczegółowy opis stanowi zał. A2 2) zlecenia medyczne laboratorium,pracownie diagnostyczne - 5 licencji - szczegółowy opis stanowi zał .A.4, A.3 3) poradnie (5) + rejestracja poradni (2) - 7 licencji - szczegółowy opis stanowi zał. A.1. A.5. Zakres: 1. Dostarczanie nowych wersji oprogramowania - zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami, 2. Informowanie w postaci elektronicznej o nowych funkcjonalnościach zawartych w nowych wersjach. 3. Dostarczanie uaktualnień w postaci elektronicznej na wskazany przez zamawiającego adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info. Termin wykonania: Serwis i nowe wersje przez 24 m-ce od zakończenia wdrożenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.