eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21



Ogłoszenie nr 769280-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 00000162000000, G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: +48583472419
faks: +48583472413
e-mail: szp@wilis.pg.gda.pl
www: https://www.pg.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.pg.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://dzp.pg.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G.Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, skrzydło B, (bud. nr 10) parter, pok. 010

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny: ZP 36/WILiŚ/2020, CRZP 297/002/D/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 następujące części: Część A: Komputery przenośne wraz z wyposażeniem, Część B: Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem, Część C: Akcesoria komputerowe, Część D: Dyski typu HDD.
3.Przedmiot zamówienia w części A i C przeznaczony będzie na potrzeby projektów dofinansowanych w ramach Młodej Nauki pn: 1) „ Analizy zachowania drogowych barier stalowych w wypadkach drogowych” 2) „Diagnostyka nieniszcząca elementów konstrukcji budowlanych wzmacnianych taśmami CFRP za pomocą fal prowadzonych” 3) „Symulacje numeryczne pasażera pojazdu w trakcie wypadku drogowego” realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628.
Przedmiot zamówienia w części B przeznaczony będzie na potrzeby projektu dofinansowanego
w ramach Młodej Nauki pn: „Badania wpływu transportu kolejowego na wzbogacenie metali ciężkich w glebie na nasypach kolejowych” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej
i Środowiska Politechniki Gdańskiej, nr zadania: 034628.
Przedmiot zamówienia w cz. D- Dyski typu HDD przeznaczony będzie na potrzeby projektu badawczego pn.: „Kompleksowe badania rozwoju mikro i makro - pęknięć w elementach betonowych z wykorzystaniem fal sprężystych: doświadczenia i modelowanie metodą elementów dyskretnych" realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Projekt badawczy finansowany przez Narodowe Centrum Nauki – UMO-2019/35/B/ST8/01905, nr zadania: 034445.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160 (dotyczy cz. A i C) , pok. 170 (dotyczy cz. D) oraz budynek Żelbet pok. 128 (dotyczy cz. B).
5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
6.Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art.83 ust.1 pkt 26, litera a) tej ustawy- tj. Dz. U z 2020r. poz.106 ze zm.) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „0” stawki podatku VAT do urządzeń, które ujęte są w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w części B tj. komputera i monitora. Jeżeli Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego nie przyśle stosownego zaświadczenia w terminie wystawiania faktury, Wykonawca wystawi fakturę z podatkiem VAT, a po otrzymaniu zaświadczenia wystawi fakturę korygującą podatek VAT- DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI B.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
8. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2A-2D do SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4A*-D* do SIWZ.
10.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
cz. A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
cz. B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem minimum 24 miesięcy na komputer, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
minimum 24 miesięcy na monitor, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
cz. D- Dyski typu HDD minimum 12 miesięcy na dyski, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.


II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

Dodatkowe kody CPV:
30.21.40.00
30.23.72.70
30.23.40.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 24419,35
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych, Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem- do 30 dni kalendarzowych, Część C – do 14 dni kalendarzowych, Część D- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy
z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ tj.: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia (dotyczy części: A, B, C, D) np. kart katalogowych producenta, folderów producenta/dystrybutora, wydruków ze stron internetowych producenta/dystrybutora lub opisów własnych. Opis powinien potwierdzać wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika w formacie .doc i w formacie .pdf wraz z informacją z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający w oparciu o art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian
w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami umowy zawartymi we wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 4A-4D do SIWZ.
1)W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie.
Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstawy prawnej zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty należnej Wykonawcy po zmianie umowy.
Zmiana ceny umowy obejmować będzie wyłącznie płatności za dostawy, których w dnu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.Obowiązek wykazania wpływu zmian stawki podatku VAT na zmianę ceny umowy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
2)W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu na skutek: a)Wystąpienia działania siły wyższej, o której mowa w §6 niniejszej umowy,
w szczególności w przypadku pandemii wirusa SARS-CoV-2. b) w przypadku braku zamienników niedostępnych na rynku oferowanego sprzętu komputerowego
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowy termin umowny, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
3)W przypadku zmian w zakresie przedmiotu umowy: a) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt komputerowy nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy.
Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu umowy na inny, w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Termin otwarcia ofert: w dniu 11.01.2021. r. o godz. 12:30. Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok.03.
2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b)inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 36/WILiŚ/2020, CRZP 297/002/D/20 na Oferta na Dostawę sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami na potrzeby projektów realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h)posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,o których mowa w art. 8a ust. 2 i 4 oraz 97 ust. 1a ustawy Pzp:
1.w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
2.w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w cz. A są komputery przenośne wraz z wyposażeniem, w tym: laptopy typu „2 w1” – 3 szt., klawiatury- 3 szt., pióra- 3 szt., myszy bezprzewodowe- 3 szt. o parametrach zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 2A do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą:
1) karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz),
2) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej
6. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160 (dotyczy cz. A )
7. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17486,62 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:15,00
możliwość odłączenia klawiatury od komputera:10,00
cena oferty:60,00
gwarancja:5,00
funkcja odblokowania komputera na podstawie rozpoznawania twarzy:10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem- do 28 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy.
2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
4.Wykonawca określa termin dostawy w formularzu oferty.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: cz. A- Komputery przenośne wraz z wyposażeniem
minimum 12 miesięcy na laptopy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
6. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ. Wykonawca deklaruje okres udzielonej gwarancji w formularzu oferty.

Część nr: 2
Nazwa: Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w cz. B jest Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem tj. komputer stacjonarny - 1 szt, monitor- 1 szt, klawiatura- 1 szt, mysz przewodowa- 1 szt. o parametrach zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, budynek Żelbet pok. 128 (dotyczy cz. B).
3.Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru
i usług, (art.83 ust.1 pkt 26, litera a) tej ustawy- tj. Dz. U z 2020r. poz.106 ze zm.) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „0” stawki podatku VAT do urządzeń, które ujęte są w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w części B tj. komputera i monitora. Jeżeli Ministerstwo Nauki
i Szkolnictwa Wyższego nie przyśle stosownego zaświadczenia w terminie wystawiania faktury, Wykonawca wystawi fakturę z podatkiem VAT, a po otrzymaniu zaświadczenia wystawi fakturę korygującą podatek VAT.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
5. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2B do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 24 miesięcy na komputer, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
minimum 24 miesięcy na monitor, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
7.Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą
1)karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz),
2) instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej







2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4465,26 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:60,00
termin dostawy:20,00
gwarancja na komputer:10,00
gwaranacja na monitor:10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część B- Komputer stacjonarny wraz z wyposażeniem- do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.

Część nr: 3
Nazwa: Część C-Akcesoria komputerowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia w cz. C są pokrowce na komputery przenośne- 3 szt. o parametrach, zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2C do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny pok.160.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
4.Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2C do SIWZ.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237270-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 268,29 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
posiadanie magnetycznego zamka w etui:15,00
cena oferty:60,00
posiadanie dodatkowej torebki na zasilacz:5,00
termin dostawy:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: Część C- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2.Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
3.Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
Część nr: 4
Nazwa: Część D- Dyski typu HDD

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w cz. D są dyski typu HDD o poj. min 5 TB- 3 szt. oraz dyski typu HDD o poj. min. 2 TB- 4 szt, o parametrach, zgodnych z formularzem rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2D do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gmach Główny, pok. 170 (dotyczy cz. D) .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
4. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 2D do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą:
1)karty gwarancyjnej w języku polskim, w wersji papierowej (1 egzemplarz),
2)instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) lub elektronicznej



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30234000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2199,18 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas dokonania naprawy gwarancyjnej:20,00
cena oferty:60,00
gwarancja:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze: minimum 12 miesięcy na dyski, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert dla części A, B, D. Wskazany powyżej wymiar gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy z Wykonawców może wydłużyć. Kryteria oceny ofert dla poszczególnych części znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.
2. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na: CCzęść D- do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Termin dostawy liczony jest od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.
4. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert (dot. cz. A, B, C). W związku z powyższym wskazany powyżej termin wykonania zamówienia jest terminem maksymalnym, który każdy
z Wykonawców może skrócić. Krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie dodatkowo punktowany. Kryteria oceny ofert znajdują się w rozdziale XIX SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.