eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18



Ogłoszenie nr 769146-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.:

Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A., krajowy numer identyfikacyjny 53242100800000, ul. M.C. Skłodowskiej 23, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 774 173 009
e-mail: ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
www: www.pczszpitalkluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Podmiot Leczniczy S.A.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.pczszpitalkluczbork.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: M. Skłodowskiej - Curie 23, 46-200 Kluczbork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów Szewnych oraz opatrunków i obłożeń dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.

Numer referencyjny: 13/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
dot. cz. I
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie nr 1 do niniejszej SIWZ..
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne

Dot. cz. II

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 – opatrunki


II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.21

Dodatkowe kody CPV:
33.14.11.10


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi
zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o
udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności
posiadania wymaganych dokumentów.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem oraz wielością przedmiotowi zamówienia

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3.1 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3 – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.2 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2. ppkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
termin płatności faktur:10,00
cena:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach:
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%
c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej
d) jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególne materiały w ramach zadania okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową, możliwa jest zmiana ilości materiałów w poszczególnych pozycjach z tym, że nie może ona być większa niż +/- 20% (ilości poszczególnych materiałów w ramach zadania ) oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (umowy) .


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: materiały szewne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów Szewnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie nr 1 do niniejszej SIWZ..
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV - 33.14.11.21-4 - szwy chirurgiczne


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
cena:80,00
termin płatności:10,00
Część nr: 2
Nazwa: siatki przepuklinowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:80,00
termin dostawy:10,00
termin płatności:10,00
Część nr: 3
Nazwa: zadanie nr 2 a: siatki przepuklinowe tytanizowane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
termin płatności:10,00
cena:80,00
Część nr: 4
Nazwa: zadanie nr 3: staplery

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
cena:80,00
termin płatności:10,00
Część nr: 5
Nazwa: ZADANIE NR 4: ZESTAWY, FARTUCHY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:80,00
termin płatności:10,00
termin dostawy:10,00
Część nr: 6
Nazwa: ZADANIE NR 5: FARTUCHY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
cena:80,00
termin płatności:10,00
Część nr: 7
Nazwa: ZADANIE NR 6: KOMPRESY, ZESTAWY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
cena:80,00
termin płatności:10,00
Część nr: 8
Nazwa: ZADANIE NR 7: OPATRUNKI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:10,00
termin dostawy:10,00
cena:80,00
Część nr: 9
Nazwa: ZADANIE 8: ODZIEŻ czas trwania umowy 6 miesięcy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
termin płatności:10,00
cena:80,00
Część nr: 10
Nazwa: ZADANIE 9: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin dostawy:10,00
termin płatności:10,00
cena:80,00
Część nr: 11
Nazwa: zadanie 10: wyrób medyczny stosowany do usuwania biofilmu w ranie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, obłożeń, siatek przepuklinowych oraz ubrań operacyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 zadanie od 2 do 10 ( arkusz 2-4) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań.
1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność.
2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i
odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad
fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego
asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą
4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment objęty ofertą na opakowaniu jednostkowym posiadał opis w
języku polskim. Za opakowanie jednostkowe uważa się:
a) materiały sterylne – opakowanie zawierające max 1 szt.
b) materiały nie sterylne – opakowanie zawierające 1 szt. lub więcej (tzw. zbiorcze)
6. Zamawiający zamawia opakowania nie mniejsze niż w określone SIWZ, jeżeli natomiast:
a) na rynku dostępne są tylko mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk, wówczas należy
przeliczyć zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) na rynku są dostępne mniejsze opakowania posiadające inną ilość sztuk oraz opakowania
posiadające ilość sztuk zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego – w tym wypadku możliwość
przeliczenia mniejszych opakowań – może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego
c) na rynku są dostępne opakowania ilościowo zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz
większe, a Wykonawca proponuje większe opakowanie, wówczas nie należy przeliczać ilości
9. W przypadku gdy przy przeliczeniu ze sztuk na opakowania, ilość opakowań nie jest liczbą
całkowitą, należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, nie należy przeliczać ilości opakowań do dwóch miejsc po przecinku
KOD CPV – 33.14.11.10-4 –



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:80,00
termin płatności:10,00
termin dostawy:10,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.