eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Ropczyce: Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap
Numer ogłoszenia: 76912 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap jest wykonanie stanu surowego zamkniętego rozbudowy istniejącego budynku socjalnego o część gospodarczą (pom. nr od 0-10 do 0-15), rozbudowa jako budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, zlokalizowany w Gnojnicy na działce o nr ew. 3288 (w kierunku południowo-wschodnim) o powierzchni użytkowej rozbudowy 75,31 m2, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót (przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny) stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1 wykonanie robót ziemnych, 2.2. wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w tym m.in. częściowy demontaż balustrady, rozbiórka części posadzki istniejącego tarasu, demontaż części zadaszenia istniejącego budynku z przestawieniem słupka, demontaż płyt drogowych, wykucie otworu na podeście wraz z montażem słupka, demontaż drzwi od strony południowo-zachodniej na poddaszu istniejącego budynku, wybicie nowego otworu (przejście na strych części istniejącej), 2.3 wykonanie stóp i ław fundamentowych żelbetowych nowoprojektowanego budynku na podkładzie z chudego betonu, wykonanie ścian nośnych fundamentowych żelbetonowych oraz słupów żelbetowych zakotwionych do nowoprojektowanych stóp fundamentowych, 2.4 wykonanie izolacji poziomej stóp i ław fundamentowych - 2 x papa termozgrzewalna (podkładowa i nawierzchniowa), 2.5 wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ściany fundamentowej z mas KMB np: 2 × hydroizolacja bitumiczna PCI Pecimor 2K oraz termicznej płytą styrodur (polistyrenem ekstrudowanym) o gr. 12 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, 2.6 oczyszczenie, otynkowanie oraz wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej istniejącej ściany fundamentowej od strony południowo-zachodniej z mas KMB np: 2 × hydroizolacja bitumiczna PCI Pecimor 2K oraz termicznej płytą styrodur (polistyrenem ekstrudowanym) o gr. 8 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, 2.7 wykonanie drenażu opaskowego wokół nowoprojektowanego budynku oraz wzdłuż istniejącego budynku od strony południowo-zachodniej wraz z wykonaniem wylotu do istniejącego rowu i montażem klapy zwrotnej, wykonanie studni rewizyjnych drenażowych, zabezpieczenie drenażu geowłókniną, wykonanie obsypki żwirowej o frakcji od 2 mm do 20 mm, 2.8 zasypanie fundamentów piaskiem z zagęszczeniem, wykonanie izolacji poziomej z papy pod ściany murowane, murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych konstrukcyjnych bloczkami silikatowymi o gr. 24 cm i 18 cm, zamurowanie otworu w ścianie szczytowej od strony południowo-wschodniej na poddaszu budynku istniejącego, 2.9 wykonanie kominów w tym ich omurowanie ponad dachem gr. 6,5 cm cegłą klinkierową, wykonanie czapek kominowych, montaż kratek wentylacyjnych, 2.10 wykonanie stropu gęsto żebrowego z belkami wstępnie sprężonymi, wykonanie rdzeni żelbetowych, wykonanie wieńców żelbetowych, wykonanie belek żelbetowych, nadproży, 2.11 wykonanie więźby dachowej płatwiowo-kleszczowej wraz z ołaceniem i pokryciem wiatroizolacją (folią wstępnego krycia - wysokoparoprzepuszczalną), wykonanie pokrycia blachodachówką, 2.12 montaż obróbek blacharskich, wykonanie ław kominiarskich i stopni kominiarskich, śniegołapów 2.13 montaż rynien i rur spustowych z PVC, 2.14 montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi o symbolu Dz1 i Dz2 - aluminiowe oraz Dz3 - brama segmentowa) i okiennej z nawiewnikami higrosterowanymi w nowoprojektowanej części w tym okno o symbolu O10 - EI30, 2.15 wykonanie instalacji odgromowej, części doziemnej (uziomu otokowego budynku) dla części nowoprojektowanej wraz ze złączem kontrolnym oraz wzdłuż istniejącego budynku od strony południowo-zachodniej, 2.16 montaż wyłazu dachowego, 2.17 wykonanie podsypki piaskowej zagęszczonej o gr. 30 cm (pod warstwy posadzkowe), 2.18 wykonanie ścianek działowych w nowoprojektowanym budynku z bloczków silikatowych o gr. 12 cm wraz z nadprożami, izolacją przeciwwilgociową pod ścianki i fundamentem betonowym, 2.19 skrócenie istniejącego przyłącza napowietrznego elektroenergetycznego i zamontowanie go na dobudowanym budynku, pod przyłączem zamontowanie skrzynki licznikowej TL i wyłącznika głównego obiektu, przepięcie istniejącej skrzynki bezpiecznikowej (istniejący budynek po wykonaniu nowego przyłącza winien być nadal zasilany w energię elektryczną). 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania zabezpieczenia istniejących fundamentów na czas prowadzenia robót ziemnych, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem istniejącego budynku, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 4.1 Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania istniejącego obiektu. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w części rozbudowywanej: robót wykończeniowych: tynków wewnętrznych, posadzek, okładzin, robót malarskich, instalacji: wod.-kan., c.o., gazowej, elektrycznej, robót zewnętrznych: utwardzenia dojść i dojazdów, elewacji, montażu stolarki wewnętrznej, montażu schodów strychowych, - w części istniejącej: robót rozbiórkowych i demontażowych w tym m.in. demontaż okien i drzwi przeznaczonych do likwidacji lub wymiany, demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, skucie istniejących posadzek, demontaż odbojów wokół budynku, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż istniejących instalacji, demontaż rynien i rur spustowych, - w części istniejącej prace remontowo-budowlane w tym m.in.: wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, ocieplenie fundamentów, wykonanie nowych odbojów wokół budynku, wykonanie nowych posadzek w całym budynku, przebudowa instalacji elektrycznej, przebudowa sanitariatów wraz z instalacją wod.-kan., montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, montaż drzwi wewnętrznych, wymiana i montaż okien, remont tynków, wykonanie tynków i gładzi gipsowych, odmalowanie ścian, wykonanie płytek ściennych, wykonanie nowych sufitów podwieszanych, ocieplenie budynku warstwa styropianu gr. 10 cm, wykonanie nowej elewacji budynku, montaż nowych rur spustowych i rynien, wykonanie nowych obróbek blacharskich. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ mają charakter pomocniczy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie budynku o porównywalnym z niniejszym zamówieniem zakresie i rodzaju robót budowlanych t.j. co najmniej stan surowy zamknięty budynku o pow. użytkowej nie mniejszej niż 70 m2 oraz dach wielospadowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość n/w zmian umowy: 1/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolejności i terminów wykonania poszczególnych zakresów robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w następujących okolicznościach: - konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - po uzgodnieniu potrzeby wprowadzenia rozwiązań zamiennych, - zawieszenia robót lub zaistnienia przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu. 2/ jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiający uprawniony jest ograniczyć zakres robót i/lub urządzeń, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wówczas wysokość wynagrodzenia ryczałtowego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotę wynikającą z wyliczenia polegającego na przemnożeniu ilości nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. 3/ zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 4/ zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mogą nastąpić jedynie na osobę spełniającą wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Zmiany te wymagają akceptacji Zamawiającego, nie wymagają aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 2-4 niniejszego rozdziału, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275, 2220276 w godzinach od 9 do 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.