Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 768746-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Realizacja zamówienia dofinansowana jest ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Podziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów, małopolska chmura edukacyjna – komponent dotyczący przedmiotów zawodowych. Udział środków finansowych pochodzących z UE – 85%. Zamówienie realizowane w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II w komponencie dotyczącym Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w obszarach zawodowych.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (033) 8449600
faks: (033) 8449619
e-mail: szp@powiat.oswiecim.pl
www: www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Znak sprawy: SZP.272.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie we wskazane miejsce (Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim) sprzętu informatycznego wraz
z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym w ilości 30 sztuk.
Przedmiotowe zamówienie jest przeznaczone dla palcówek oświatowych Powiatu Oświęcimskiego, tj.:
• Powiatowego Zespołu Nr 2 Szkół Ogólnokształcących, Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
w Oświęcimiu,
• Powiatowego Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 4 Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Oświęcimiu,
• Powiatowego Zespołu Nr 10 Szkół Mechaniczno- Elektrycznych w Kętach,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno —Wychowawczego w Oświęcimiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4 do SIWZ.
Opisując przedmiot zamówienia wskazano wymagania minimalne. Wykonawca musi zaoferować sprzęt/oprogramowanie o parametrach co najmniej takich, jakie wskazano w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu/oprogramowania równoważnego opisywanym,
z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
i zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych.
Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 40 dni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
2. Wadium może być wnoszone:
• przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037
z dopiskiem wadium – „SZP.272.31.2020 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku,
• w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach
udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane
w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. St. Wyspiańskiego 10, Dziennik Podawczy (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączone do składanej oferty.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
• być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
(32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),
• zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
• okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych
w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres rękojmi na cały przedmiot zamówienia (umowy): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę:
a) rodzaju/modelu sprzętu informatycznego/oprogramowania lub jego części lub innego elementu przedmiotu umowy określonego w ofercie w przypadku niemożliwości jego dostarczenia (zakończenie produkcji, niedostępność na rynku etc.). Zmiana umowy
w tym zakresie może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie i pod warunkiem, że zmieniony element będzie nowszą wersją elementu określonego w ofercie, będzie miał lepsze wszystkie parametry bądź część i pozostałe parametry bez zmian. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą nastąpić pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi warunkami, o których mowa w niniejszym ustępie umowy.
b) terminu wykonania zamówienia, skutkującą przedłużeniem terminu wykonania zamówienia wskazanego § 2 ust. 1. Zmiana umowy w tym zakresie może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod warunkiem wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego uniemożliwiających skuteczne wywiązanie się z umowy przez Wykonawcę w pierwotnym terminie realizacji zamówienia. Za okoliczności niezależne uznaje się wystąpienie klęsk żywiołowych, katastrof, epidemii mających wpływ na przepływ towarów i usług jak też wprowadzenie na mocy prawa w związku z ich wystąpieniem obostrzeń dotyczących przepływu towarów i usług.
2. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWĘ LEKU DO PROGRAMÓW LEKOWYCH "Rak płuca"
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU MONITOROWANIA I HODOWLI PRĄTKA
- Budowa ogrodzenia wraz z kanalizacją teletechniczną wzdłuż ul. Leszczyńskiej w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa wyposażenia Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Zieleniewie
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Zakup sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.