Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Ogłoszenie nr 768438-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie do dnia 30 czerwca 2021 r. z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (77) 400-09-41,
e-mail: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl,
www: http://bip.kowr.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 1 Maja 6, KOWR
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Postępowanie nr OP.WOP.ZP.38.2020.U.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie do dnia 30 czerwca 2021 r. z prawem opcji – 4 zadania częściowe.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wyceny zwanej dalej wycenę pierwotną oraz opcję jej ponownego wykonania. Opcję ponownego wykonania wyceny należy rozumieć jako prawo Zamawiającego, ale nie obowiązek, do zlecenia ponownego wykonania wyceny/operatu szacunkowego. Maksymalna wartość prawa opcji stanowi 35% wartości łącznej ceny dot. wycen pierwotnych.
2) Wykonawca wykona wycenę pierwotną oraz gwarantuje Zamawiającemu jej ponowne wykonanie, zgodnie z warunkami opisanymi w pkt. 4) i 5).
3) Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia ani odszkodowania z tego tytułu.
4) W przypadku kiedy operat szacunkowy, wg oceny Zamawiającego, będzie wymagał potwierdzenia aktualności w trybie art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i § 58 rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, bądź sporządzenia ponownego operatu, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania analizy rynku nieruchomości i sprawdzenia istotnych czynników mających wpływ na określenie wartości.
5) Po przeprowadzeniu analizy o której mowa powyżej Wykonawca sporządza
a) klauzulę o aktualności, za którą przysługiwać będzie wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 10% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotny operat
bądź
b) nowy operat szacunkowy, z nową datą, z uwzględnieniem zmian wynikających z analizy, o której mowa w pkt 4), za który przysługiwać będzie wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 35% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotny operat.
3.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części zamówienia, tj.:
1) Zadanie częściowe nr 1: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: BRZESKI I NYSKI, (REJON 1OP),
2) Zadanie częściowe nr 2: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI, PRUDNICKI, KRAPKOWICKI, GŁUBCZYCKI (REJON 2OP),
3) Zadanie częściowe nr 3: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OLESKI, KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI (REJON 3OP),
4) Zadanie częściowe nr 4: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OPOLSKI, M.OPOLE, STRZELECKI (REJON 4OP),
3.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie być zrealizowana. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość nieruchomości, które zostały wyznaczone do sporządzenia wyceny pierwotnej, na podstawie tabeli zawartej w ust. 3.2. mogą być nie wykorzystane przy realizacji zamówienia. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
3.5. Wykonawca będzie rozpoczynać prace na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego, określających w szczególności: rodzaj nieruchomości, termin wykonania, cel, wynagrodzenie, ilość wycenianych nieruchomości, z zastrzeżeniem, że:
1) zlecenia będą wystawiane przez Zamawiającego z częstotliwością jedno nie częściej niż co 3 dni, chyba że strony postanowią inaczej,
2) zlecenie nie może być wystawione na więcej niż 10 nieruchomości.
3.6. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.06.2021
II.9) Informacje dodatkowe: 5.1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. wszystkich zadań częściowych wynosi:
1) od dnia podpisania umowy do 30.06.2021r. - dotyczy wyceny pierwotnej;
2) 2 lata od zakończenia trwania umowy tj. do 30.06.2023r. - dotyczy sporządzenia ponownej wyceny w ramach opcji.
5.2. Wymagany termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej (dotyczy każdej części zamówieni) wynosi:
minimalny: 14 dni (dni kalendarzowe);
maksymalny: 22 dni (dni kalendarzowe);
5.3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w ust. 5.2.
5.4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.5. W przypadku braku wpisu przez wykonawcę w druku oferty terminu o którym mowa w ust. 5.2. przyjmuje się 22 dniowy termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej.
5.6. Termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek udziału w postępowaniu spełnia w całości co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4 Ogłoszenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz osób (załącznik nr 4 do siwz), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
„Termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej”: | 40,00 |
„Łączna cena ofertowa brutto dot. wycen pierwotnych”: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
20.2. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zlecenia -wykonania operatu pierwotnego lub ponownego na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania zlecenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego kompletu dokumentów dla Wykonawcy; wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;
2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie zlecenia będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie zlecenia nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;
3) zmiana terminu w zleceniu cząstkowym, nie wynika z przyczyn Wykonawcy,
4) W przypadku opóźnienia wykonania zlecenia wynikłego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania zlecenia potwierdzonego na piśmie,
5) wystąpienia warunków siły wyższej – przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności epidemii i innych klęsk - które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
6) zmiana będąca następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) wstrzymanie realizacji zlecenia będącego działaniem osób trzecich,
b) przystąpienie przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
W takich przypadkach Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji zlecenia odpowiedni do zaistniałej okoliczności.
20.3. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu trwania umowy do dwóch miesięcy od dnia zakończenia umowy, w przypadku gdy w terminie określonym w par 3 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy nie zostaną zlecone do wyceny nieruchomości o których mowa w § 1 ust.4 wzoru umowy lub w przypadku zwiększenia wartości umowy o której mowa w § 7 ust.1 wzoru umowy o 10%. W tym przypadku termin o którym mowa par 3 w ust. 1 pkt 2 wzoru umowy przedłuża się o ten sam okres.
20.4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania;
2) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia z uwagi na przekazanie lub konieczność przekazania nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych;
3) zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość;
4) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości;
5) zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%;
6) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości;
7) w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji KOWR;
8) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
9) Zwiększenie przedmiotu umowy do 10% łącznej wartości brutto dot. wycen pierwotnych.
10) Zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
20.5. Zmiany o których mowa w ust. 20.4. z wyłączeniem ust. 20.4. pkt 9) nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
20.6. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:
1) zmiana osoby, która będzie wykonywać operaty szacunkowe, spełniająca wymagania Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego do szacowania nieruchomości na inną osobę o kwalifikacjach co najmniej równym wymaganym przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzącym do zawarcia Umowy po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego pisemnej akceptacji,
2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,
3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
20.7. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT).
20.8. Zmiany o których mowa powyżej nastąpią w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
20.9. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
20.10. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie.
20.11. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.
20.12. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego, jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 09:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: BRZESKI I NYSKI, (REJON 1OP),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: BRZESKI I NYSKI, (REJON 1OP),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
2) „Termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej”: | 40,00 |
1) „Łączna cena ofertowa brutto dot. wycen pierwotnych”: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
5.1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. wszystkich zadań częściowych wynosi:
1) od dnia podpisania umowy do 30.06.2021r. - dotyczy wyceny pierwotnej;
2) 2 lata od zakończenia trwania umowy tj. do 30.06.2023r. - dotyczy sporządzenia ponownej wyceny w ramach opcji.
5.2. Wymagany termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej (dotyczy każdej części zamówieni) wynosi:
minimalny: 14 dni (dni kalendarzowe);
maksymalny: 22 dni (dni kalendarzowe);
5.3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w ust. 5.2.
5.4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.5. W przypadku braku wpisu przez wykonawcę w druku oferty terminu o którym mowa w ust. 5.2. przyjmuje się 22 dniowy termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej.
5.6. Termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.
Nazwa: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI, PRUDNICKI, KRAPKOWICKI, GŁUBCZYCKI (REJON 2OP),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI, PRUDNICKI, KRAPKOWICKI, GŁUBCZYCKI (REJON 2OP),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
1) „Łączna cena ofertowa brutto dot. wycen pierwotnych”: | 60,00 |
2) „Termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej”: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
5.1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. wszystkich zadań częściowych wynosi:
1) od dnia podpisania umowy do 30.06.2021r. - dotyczy wyceny pierwotnej;
2) 2 lata od zakończenia trwania umowy tj. do 30.06.2023r. - dotyczy sporządzenia ponownej wyceny w ramach opcji.
5.2. Wymagany termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej (dotyczy każdej części zamówieni) wynosi:
minimalny: 14 dni (dni kalendarzowe);
maksymalny: 22 dni (dni kalendarzowe);
5.3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w ust. 5.2.
5.4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.5. W przypadku braku wpisu przez wykonawcę w druku oferty terminu o którym mowa w ust. 5.2. przyjmuje się 22 dniowy termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej.
5.6. Termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.
Nazwa: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OLESKI, KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI (REJON 3OP),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OLESKI, KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI (REJON 3OP),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
2) „Termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej”: | 40,00 |
1) „Łączna cena ofertowa brutto dot. wycen pierwotnych”: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
5.1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. wszystkich zadań częściowych wynosi:
1) od dnia podpisania umowy do 30.06.2021r. - dotyczy wyceny pierwotnej;
2) 2 lata od zakończenia trwania umowy tj. do 30.06.2023r. - dotyczy sporządzenia ponownej wyceny w ramach opcji.
5.2. Wymagany termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej (dotyczy każdej części zamówieni) wynosi:
minimalny: 14 dni (dni kalendarzowe);
maksymalny: 22 dni (dni kalendarzowe);
5.3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w ust. 5.2.
5.4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.5. W przypadku braku wpisu przez wykonawcę w druku oferty terminu o którym mowa w ust. 5.2. przyjmuje się 22 dniowy termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej.
5.6. Termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.
Nazwa: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OPOLSKI, M.OPOLE, STRZELECKI (REJON 4OP),
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OPOLSKI, M.OPOLE, STRZELECKI (REJON 4OP),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
1) „Łączna cena ofertowa brutto dot. wycen pierwotnych”: | 60,00 |
2) „Termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej”: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
5.1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia dot. wszystkich zadań częściowych wynosi:
1) od dnia podpisania umowy do 30.06.2021r. - dotyczy wyceny pierwotnej;
2) 2 lata od zakończenia trwania umowy tj. do 30.06.2023r. - dotyczy sporządzenia ponownej wyceny w ramach opcji.
5.2. Wymagany termin realizacji zlecenia wyceny pierwotnej (dotyczy każdej części zamówieni) wynosi:
minimalny: 14 dni (dni kalendarzowe);
maksymalny: 22 dni (dni kalendarzowe);
5.3. Wykonawca w druku oferty deklaruje termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej dot. poszczególnego zadania częściowego, na które składa ofertę. Termin wykonania ma się mieścić w przedziale o którym mowa w ust. 5.2.
5.4. Zadeklarowanie terminu krótszego lub dłuższego niż podany powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
5.5. W przypadku braku wpisu przez wykonawcę w druku oferty terminu o którym mowa w ust. 5.2. przyjmuje się 22 dniowy termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej.
5.6. Termin wykonania zlecenia wyceny pierwotnej oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/02/2024 Malowanie pokoi mieszkalnych w Domu Studenta "Mrowisko" Uniwersytetu Opolskiego w Opolu
- Wykonanie "Opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Opola"
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- D/35/2024 Zakup projektorów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- D/36/2024 - Zakup jednorazowych materiałów medycznych (fiolki, kapsle, korki) niezbędnych do przeprowadzania zajęć oraz egzaminów na salach ICSM Uniwersytetu Opolskiego
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Wośnickiej i 11 Listopada.
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego - 4 zadania częściowe
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ulicy: Warszawskiej, Wolanowskiej, Chrobrego.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.