eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Łubowo: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 76842 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275930, faks 061 4275858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Dziekanowicach, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się m. in. : a) roboty ogólno budowlane - docieplenie obiektu ~350 m2; - docieplenie i wymiana pokrycia dachu wraz z orynnowaniem ~200 m2; - roboty tynkarskie i malarskie; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PVC - roboty murarskie. - ogrodzenie obiektu b) roboty technologiczne - montaż 3 szt. zbiorników retencyjnych wraz z wykonaniem fundamentów o pojemności 150 m3 każdy; - budowa zbiornika żelbetowego wód popłucznych; - demontaż starej i montaż nowej armatury wewnątrz i zewnątrz obiektu; c) roboty instalacyjne elektryczne d) roboty instalacyjne automatyki obiektu e) roboty instalacyjne międzyobiektowe wodociągowo-kanalizacyjne - rurociągi ciśnieniowe PVC 110 mm 60 m - rurociągi ciśnieniowe PVC 160 mm 260 m - rurociągi ciśnieniowe PE 110 mm 200 m - rurociągi ciśnieniowe PVC 160 mm 70 m f) wykonanie dodatkowej studni wraz z dokumentacją i uzyskaniem stosownych pozwoleń g) wykonanie rozruchu obiektu i uzyskanie pozytywnych wyników pracy SUW.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić w na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie w terminie poprzedzającym składanie ofert tj. 30.04.2009r. godz.10.00. Kwota wadium wynosi 30.000,00 zł (trzydzieścitysięcyzłotych). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty zaś oryginał umieścić w kasie tut. Urzędu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) w przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zał. nr 1 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty stwierdzające, ze osoby będące wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kandydaci na kierowników robót winni posiadać aktualne uprawnienia budowlane oraz należy wykazać również przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa a także posiadać doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w następujących specjalnościach. - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata po uzyskaniu uprawnień budowlanych, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata po uzyskaniu uprawnień budowlanych, - w specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata po uzyskaniu uprawnień budowlanych, d) harmonogram rzeczowo- finansowy robót, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy f) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach g) aktualne zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu ze składkami h) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 niniejszej SIWZ i) wykaz wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - polegających na budowie lub przebudowie i modernizacji min. 1 obiektu SUW z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z zał. nr 3 niniejszej SIWZ j) referencje od banku finansującego oferenta wraz z informacją potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. na kwotę wartości oferty k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej l) ewentualne, pozostałe dokumenty zgodnie z wykazem załączników do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.