eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Zakopane: Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 76815 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, ul. Karłowicza 6 Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z założeniami rządowego programu Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009r. Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915) z późniejszymi zmianami. W ramach budowy placu zabaw którego powierzchnia wynosi 493,3 m2 należy wykonać : -demontaż betonowych stołów do gry w tenisa stołowego, -rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej, -wykonanie niwelacji terenu, -wykonanie podbudowy tłuczniowo-piaskowej, -wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej, -wykonanie nawierzchni trawiastej (trawnik), -montaż urządzeń placu zabaw, -wykonanie drewnianego ogrodzenia placu zabaw z bramką wejściową, -wykonanie fragmentu ogrodzenia boiska z siatki stalowej wraz z bramką, -budowa dojścia-chodnika z kostki brukowej betonowej. Wyposażenie placu zabaw: 1)Tablica informacyjna- regulamin placu zabaw 2)Kosz na śmieci -parkowy 6 - 2 szt. 3)Ławka stalowa Junior - 4 szt. 4Huśtawka sprężynowa Rodeo Max 5)Zestaw gimnastyczny Poligon sześciokąt 6)Zestaw rekreacyjny Twierdza dwie baszty - w składzie: a)Wieża z daszkiem - 2 szt. b)Wieża bez daszku - 2 szt. c)Zjeżdżalnia - 1 szt. d)Drabinka - 2 szt. e)Przejście linowe 1 szt. f)Most-2 szt. g)Ściana linowa - 1 szt. h)Rura wąż - 1 szt. i)Trap wejściowy - 1 szt. j)Ściana z gruzami - 1 szt. k)Lina wspinaczkowa - 2 szt. l)Schody - 1 szt. ł)Gra kółko-krzyżyk - 1 szt. 7. Huśtawka Kasia2 8.Urzadzenie linarne Korona 9.Huśtawka sprężynowa Konik Użyte w opisie przedmiotu zamówienia i w dokumentacji projektowo - kosztorysowej nazwy materiałów i urządzeń stanowią przykłady, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o parametrach jakościowych wyższych lub nie gorszych niż wykazane przez zamawiającego, przy czym udowodnienie równoważności ciąży na sporządzającym ofertę. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego Wszystkie zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia na placu zabaw muszą spełniać wymogi rządowego programu Radosna Szkoła tak pod względem konstrukcyjnym, wykończeniowym jak i materiałowym. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji co najmniej 1)3 lat na elementy urządzeń zabawowych wykonane ze stali nierdzewnej, stali galwanizowanej i stali galwanizowanej malowanej, sklejki lakierowanej, paneli HPL i polietylenu 2)3 lat na elementy urządzeń zabawowych wykonane z drewna (słupy), metalu, PCV, paneli antypoślizgowych 3)3 lat na wszelkie roboty budowlano-montażowe oraz wbudowane materiały (w tym nawierzchnię). Przedmiot zamówienia opisany jest w oparciu o dokumentacje techniczna(stanowiąca załącznik nr 1 do siwz ) na którą składa się : -Projekt budowlany -STWIOR -Przedmiar robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.11.00 - 45.51.11.00 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem 21 1240 1574 1111 0010 1864 4909 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.04.2014 r. do godz.:10.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 24.04.2014 r. do godz.10.00 w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem ul. Karłowicza 6 Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. - robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto każda, obejmujących budowę placu zabaw z zastosowaniem bezpiecznej nawierzchni wraz z wyposażeniem urządzeniami zabawowymi - potwierdzone dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednimi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie iż proponowane przez Wykonawców urządzenia i nawierzchnia odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWIOR, należy do oferty załączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające iż proponowane przez Wykonawców urządzenia i nawierzchnia odpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego. karty techniczne proponowanych urządzeń (zdjęcia rysunki, szczegółowe opisy) z podanymi maksymalnymi wysokościami upadku, -certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wystawione w oparciu o aktualnie obowiązujące wersje norm bezpieczeństwa PN-EN 1176, karty techniczne bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, certyfikaty na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną, na zgodność z normą PN-EN 1177, atest higieniczny na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący złącznik nr 1 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w przypadku: 1)zawieszenia robót przez zamawiającego nie z winy wykonawcy - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót; 2)zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia a wymienionych w ofercie - nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 3)wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 4)gdy okaże się, że z przyczyn technicznych, technologicznych, ekonomicznych lub społecznych uzasadniona będzie zmiana lub zatosowanie innego niż pierwotnie zaprojektowano rozwiązania ~ w takim wypadku dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy w zakresie zastosowania materiałów lub technologii oraz w zakresie wynikającym ze zmiany dokumentacji, 5)siły wyższej (w tym warunków atmosferycznych) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót, 6)zmiany obowiązującej stawki VAT- w takiej sytuacji cena brutto oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Zamawiający dopuszcza również możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3.Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Roboty zaniechane spowodują obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, a rozliczone zostaną kosztorysem na podstawie składników cenotwórczych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 4.Na roboty zamienne i zaniechane sporządzony zostanie protokół konieczności podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron wymienionych w umowie. 5.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga aneksu w formie pisemnej i następuje za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Karłowicza 6 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Karłowicza 6 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rządowy program Radosna Szkoła zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009r. Rady Ministrów w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915) z późniejszymi zmianami. Wymagany termin wykonania zamówienia: od 30.06.2014 do 18.08.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.