eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › przebudowa drogi gminnejw m. CHABIELICE KOLONIA /dr. Nr 12 /

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Szczerców: przebudowa drogi gminnej: w m. CHABIELICE KOLONIA /dr. Nr 12 /
Numer ogłoszenia: 76813 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczerców, ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, woj. łódzkie, tel. 044 6318059, fax 044 6318079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/szczercow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej: w m. CHABIELICE KOLONIA /dr. Nr 12 /.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe chodnik z kostki brukowej gr. 8Cm - 270 m² warstwy odcinające po zagęszczeniu o gr. 15Cm - 4357 m² podbudowa z kruszywa łamanego - o grubości po zagęszczeniu 20cm - 4372 m² nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4cm - 4010 m² nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa o średniej grubości po zagęszczeniu 6,5cm - 958 m² nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4cm - 4846 m² nawierzchnie żwirowe o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 1437 m² humusowanie z obsianiem przy gr. humusu 10 cm - 1736 m²

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a)udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 700 000,00zł.brutto każda. b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : drogowej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej Izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W)w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6 ppkt 1) niniejszej specyfikacji muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2; b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6 ppkt 2) a) niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w)w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje c) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6 ppkt 2)b) niniejszej specyfikacji muszą być: - kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie dróg oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej Izby na dzień składania ofert 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert ; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; c) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 punkty: 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 punkt 9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Brak któregokolwiek w/w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie jego oferty za odrzuconą. 3)Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to również spółek cywilnych. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. b) wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji c) zaakceptowany i parafowany wzór umowy załącznik nr 3 Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 4)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a na potwierdzenie wniesienia wadium załączyć do oferty dowód jego wniesienia. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania przetargowego. 5) Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów, na podstawie których Wykonawca dokonał wyliczenia ceny ofertowej wraz z zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Kosztorysy ofertowe winny być przedłożone w opcji kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości , ceny jednostkowe, wartości. Kosztorysy nie będą podlegać sprawdzeniu i służyć będą jako element pomocniczy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia UWAGA: Dokumenty , o których mowa powyżej Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Niezachowanie odpowiedniej formy dokumentu będzie równoznaczne z jego nie złożeniem. Dla zachowania formy kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem konieczne jest umieszczenie na każdej stronie dokumentu klauzuli poświadczenia za zgodność z oryginałem wraz z podpisem osoby )osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z przyjętą reprezentacją Wykonawcy) w taki sposób aby tożsamość tej osoby)osób była z łatwością identyfikowalna (np. podpis opatrzony imienną pieczęcią lub czytelny podpis składający sie z pełnego imienia i nazwiska), ewentualnie poświadczenie może się znaleźć na jednej ze stron dokumentu z adnotacją o ilości poświadczonych za zgodność z oryginałem stron. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 7 ppkt 2a),2b),2c), 2d). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczercow.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Szczercowie ul.Pułaskiego 8, 97 - 420 Szczerców pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Szczercowie, pok. nr 15 Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.