eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój w miejscowości Strachocin 42, ZP-2710/2/16.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Stronie Śląskie: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój w miejscowości Strachocin 42, ZP-2710/2/16.
Numer ogłoszenia: 76807 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48193 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój, Strachocin 42, 57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8141439, faks 074 8141451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Panstwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój w miejscowości Strachocin 42, ZP-2710/2/16..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PGL LP Nadleśnictwo Lądek Zdrój zwane dalej Zamawiającym zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój w miejscowości Strachocin 42, ZP-2710/2/16. 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015 poz. 2164 ze zm.), a także wydane na podstawie niniejszej ustawy Rozporządzenia wykonawcze dotyczące przedmiotowego zamówienia publicznego, a zwłaszcza: 1) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231), 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. 2015.2254), 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.(Dz. U. 2015.2263). 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 3. Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39 Prawa zamówień publicznych. 4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i KC. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Lądek Zdrój w miejscowości Strachocin 42, ZP-2710/2/16. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45262700-8 BUDOWLANKA - CPV SZCZEGÓŁOWE: 45262800-9 Rozbudowa budynków. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45262300-4 Betonowanie 45262520-2 Roboty murowe 45313100-5 Instalowanie wind 45442100-8 Roboty malarskie 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45431200-9 Kładzenie glazury 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni INSTALACJE SANITARNE - CPV SZCZEGÓŁOWE: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków INSTALACJE ELEKTRYCZNE - CPV SZCZEGÓŁOWE: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45314310-7 Układanie kabli 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat, licząc od daty końcowego odbioru robót. 3.4. Zamówienie obejmuje również obsługę geodezyjną oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00-9, 45.10.00.00-8, 45.26.23.00-4, 45.26.25.20-2, 45.31.31.00-5, 45.44.21.00-8, 45.43.21.20-1, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.42.10.00-4, 45.26.00.00-7, 45.42.11.46-9, 45.26.21.00-2, 45.33.12.10-1, 45.43.12.00-9, 45.42.11.52-4, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WASAMA Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne sanitarne instalacje i pomiary elektryczne Sp. J., 57-540 Lądek Zdrój, 57-540 Lądek Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2606000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1695475,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1695475,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1952827,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.