To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO SEKCJI WYCHOWAWCZEJ - SPRAWA NR 7/2015
Numer ogłoszenia: 76806 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56144 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO SEKCJI WYCHOWAWCZEJ - SPRAWA NR 7/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego sekcji wychowawczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać wszystkie parametry opisane lub też określone poprzez podany symbol urządzenia eksploatacyjnego oryginalnego wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane najpóźniej w ostatnim kwartale poprzedzającym datę dostawy. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tonerów, posiadających pojemności startowe. 3) opakowania, w których dostarczone zostaną materiały eksploatacyjne, muszą posiadać listę kompatybilności (typ kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do stosowania w których są przeznaczone). Każdy egzemplarz tonera powinien posiadać osobne oryginalne i fabrycznie zamknięte opakowanie. Opakowania jednostkowe przedmiotu zamówienia powinny posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej informacje: numer katalogowy, termin ważności / przydatności do użycia; Każda kaseta z tonerem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 4) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym; 5) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych przez Wykonawcę - kasety z tonerem nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem danej kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego); 6) wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia wyszczególnione w formularzu ofertowym winny być dopuszczone do obrotu. 3. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do odbioru opakowań po zużytych tonerach w ilości nie przekraczającej ilość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Odbiór zużytych opakowań powinien nastąpić w terminie nie przekraczającym 14 dni od zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy w formie elektronicznej lub pisemnej. Odbiór winien nastąpić w czwartym kwartale 2015 roku. 4. Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem, że mają one nie niższe i nie gorsze parametry od oryginalnych. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Formularzu ofertowym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 6. Za produkt równoważny należy uznać materiał kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o jakości i parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność tonera i jakości wydruku) w stosunku do typu materiału eksploatacyjnego oryginalnego. Materiał eksploatacyjny równoważny musi być, fabrycznie nowy, nieregenerowany, wyprodukowany bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. 7. Zamawiający podając symbol urządzeń w Formularzu ofertowym i oświadczeniu o równoważności nawiązuje do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, uznając że przy równoważności materiałów wymagane jest, aby materiał równoważny posiadał co najmniej takie same parametry (wydajność, pojemność) jak materiał eksploatacyjny oryginalny opisany poprzez podanie symbolu urządzenia i wydajności lub pojemności. 8. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia pełnej odpowiedzialności za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne równoważne muszą działać analogicznie, jak oryginalne materiały producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające właściwe i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 9. W przypadku uszkodzenia urządzenia (kserokopiarki) którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub do naprawy we własnym zakresie w autoryzowanym serwisie producenta, a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy (w terminie 21 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia). 10. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia o terminie przydatności nadanym przez Wykonawcę na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 11. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 24 miesięczną gwarancję liczoną od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO SEKCJI WYCHOWAWCZEJ - SPRAWA NR 7/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- Firma Handlowa KOMAX 9 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32863,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23638,15
Oferta z najniższą ceną: 23638,15 / Oferta z najwyższą ceną: 23638,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.