eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17



Ogłoszenie nr 767995-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.

3 Regionalna Baza Logistyczna:

ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny 12139041500000, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 261 137 554
faks: 261 137 553
e-mail: 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
www: https://3rblog.wp.mil.pl

adres profilu nabywcy: www.platformazakupowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W formie pisemnej

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób:

Adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - kancelaria jawna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ

Numer referencyjny: 19/2021

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 8 zadań:
1) odzież robocza i ochronna;
2) obuwie robocze i ochronne;
3) rękawice robocze;
4) środki ochrony osobistej;
5) odzież antyelektrostatyczna;
6) obuwie i odzież medyczna.
7) ochrona dróg oddechowych
8) odzież robocza i ochronna


II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00

Dodatkowe kody CPV:
18.14.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 45

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dla zadania nr 1:
 wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej - poz. 3;
Dla zadania nr 3:
 wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20
Dla zadania nr 8:
 wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej - poz. 1, 2;

Dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8:
 karty katalogowe w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”);
 tabele rozmiarowe produktów w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Tak

Informacje dodatkowe: 1) Oferta oraz dokumenty wskazane w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 winny zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
3) Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności.

UWAGA: Kwalifikowany, certyfikowany podpis elektroniczny, używany przez Wykonawcę winien być możliwy do weryfikacji przez KAŻDĄ, darmową
i ogólnodostępną do użytku aplikację weryfikującą.
W przypadku gdy przesłany przez Wykonawcę dokument opatrzony podpisem elektronicznym, nie będzie możliwy do weryfikacji w powyższy sposób lub odczytania przez Zamawiającego, zostanie on uznany, jako niewłaściwie podpisany.

4) Dopuszcza się również złożenie oferty oraz dokumentów wskazanych w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego.
5) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź w formie elektronicznej kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do składanej oferty.
6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126) składane są w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii.
7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów składanych elektronicznie następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
8) Oferta musi być napisana w języku polskim, oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
9) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
5. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić
z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym istotnych zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę – dotyczy oferty złożonej w postaci papierowej.
8. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty znajdują się na stronie platformy zakupowej w zakładce Instrukcja dla wykonawców.
9. W przypadku wybrania formy pisemnej Ofertę należy oznakować w następujący sposób:
„3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie
ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków
„Zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej”
nr sprawy: 19/2021”

termin składania ofert: 18.01.2021r. godz. 09.00
nie otwierać przed 18.01.2021r. godz. 09:30
oraz
nazwa i dokładny adres wykonawcy, wraz z numerem telefonu oraz złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączniku na 4 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Odzież robocza i ochronna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia:60,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 2
Nazwa: Obuwie robocze i ochronne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin wykonania umowy:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 3
Nazwa: Rękawice robocze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18141000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 4
Nazwa: Środki ochrony osobistej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 5
Nazwa: Odzież antyelektrostatyczna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 6
Nazwa: Obuwie i odzież medyczna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 7
Nazwa: Ochrona dróg oddechowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Część nr: 8
Nazwa: Odzież robocza i ochronna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 45

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin wykonania zamówienia:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.