eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Wrocław: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie
Numer ogłoszenia: 76796 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50368 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie w mieście Warszawa. 2. Usługa dotyczy maksymalnej ilości 85 osób (osoby szkolone z wykładowcami). 3. Zamawiający przedstawia następujący terminarz szkolenia: 1) 18 - 20 kwietnia 2012 r., 2) Przyjazd i zakwaterowanie uczestników (osoby szkolone oraz wykładowcy 18 kwietnia 2012 r. od godz. 16.00) 3) opuszczenie pokoi dla wszystkich uczestników do godz. 16.00 ostatniego dnia szkolenia (pobytu) czyli 20 kwietnia 2012 r. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z podanej liczby osób określonej w ust. 2, max. do 20%. 5. Wykonawca zapewnia: 1) 1 salę konferencyjną na co najmniej 70 osób, z miejscami siedzącymi przy stołach, 2) poza salą z pkt. 1), 4 małe sale konferencyjne na co najmniej 15 osób przy stołach, o powierzchni co najmniej 60 m2 każda, 3) wyżywienia w tym przerw kawowych (podawanych na korytarzu przed salami). 6. Całość usługi świadczona w ramach jednego obiektu. 7. Wymagania minimalne 1) baza noclegowa a. hotel musi znajdować się na terenie miasta Warszawy w promieniu 3 kilometrów w linii prostej od siedziby Sądu Apelacyjnego w Warszawie - Plac Krasińskich 2/4/6. b. obiekt hotelowy nie może być w trakcie prac remontowych w czasie trwania spotkania, c. Wykonawca zapewnia wszystkie miejsca noclegowe (85 osób) w sposób zapewniający samodzielny pobyt w pokoju. d. każdy z pokoi noclegowych z łazienką, TV, telefon i łącze internetowe, w standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii *** zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169). 2) sale konferencyjne (wszystkie) - z otwieranymi oknami oraz z klimatyzacją, 3) sala restauracyjna na potrzeby spożycia obiadu na co najmniej 85 osób, 4) wszystkie sale konferencyjne wyposażone w tablice suchościeralne z kompletem pisaków, rzutnik i ekran dla prezentacji multimedialnych, z zapewnieniem zasilania dla co najmniej 15 laptopów, 5) zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania, na terenie hotelu, ośrodka, dla minimalnie 20 samochodów osobowych. 8. Zapewnienie wyżywienia i obsługa gastronomiczna dla uczestników spotkania - następująco, minimalne warunki: 1) śniadanie, w formie bufetu, w sali restauracyjnej, o zawartości: 3 rodzaje pieczywa - biały chleb, bułki i pieczywo ciemne, masło, nabiał, biały ser, serki topione, ser żółty, wędliny, pasztet drobiowy, pasta rybna, zimne przystawki np. śledzie, posiłek gorący: np. jajecznica, kiełbaski, napoje: sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2) przerwy kawowe, podawane na korytarzu przed salami - 2 dziennie, (skład: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna, sok owocowy, dwa rodzaje ciastek), 3) obiad, podany w wyodrębnionej sali restauracyjnej (skład: dwie zupy do wyboru, drugie danie składające się z 3 rodzajów mięs do wyboru, dodatków skrobiowych i dodatków warzywnych, deser, sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna), 4) kolacja, w formie bufetu (skład: dwie zupy do wyboru, 2 rodzaje mięsa + dodatki skrobiowe + dodatki warzywne, pieczywo różnorodne, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, kawa, herbata, cytryna, cukier, mleko. 9. Wykonawca zapewni obsługę techniczną spotkania w postaci przedstawiciela Wykonawcy, który będzie sprawował nadzór nad realizacją zamówienia zgodnego z umową. 10. Szczegółowy plan spotkania, uwzględniający godzinowy rozkład dni szkoleniowych wraz z listą uczestników dostarczy przedstawiciel Zamawiającego, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem spotkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników, nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem spotkania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WAKE-UP Szkolenia, Konferencje i Integracja Alicja Chylińska, Armii Krajowej 6/49, Lipno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80685,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.