eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Zakup materiałów biurowych, tonerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Lubań: Zakup materiałów biurowych, tonerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubaniu
Numer ogłoszenia: 76774 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35364 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych, tonerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie dzieli się na dwie części. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Część pierwsza - sukcesywną dostawę materiałów biurowych b) Część druga sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych 1.1 Określenie przedmiotu zamówienia, dla Części pierwszej jest zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 a do niniejszego SIWZ 1.2 Określenie przedmiotu zamówienia, dla Części drugiej jest zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszego SIWZ 1.3 Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie- przez co należy rozumieć, że Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe aż do wyczerpania przedmiotu zamówienia, Zgłoszenie następować będzie telefonicznie lub e- mailem 1.4 Wykonawca będzie realizował zamówienie częściowe w terminie do dwóch dni roboczych, a dostawa musi nastąpić w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lubaniu 1.5 Dostawa materiałów przez Wykonawcę będzie realizowana własnym transportem. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca 1.6 W przypadku materiałów eksploatacyjnych zastępczych Zamawiający dopuszcza użycie powszechnie uznanych produktów zastępczych w zakresie tuszy, tonerów i kardridży. Oferowane produkty zastępcze muszą posiadać te same właściwości co oryginalne materiały, w szczególności żywotność oraz pozwalać na wydruk takiej samej lub większej ilości kartek papieru. W przypadku zapisu w części II tabeli słowa org. oznacza materiały oryginalne. Materiały zastępcze nie mogą być stosowane. 1.7 Wykonawca nie może w zakresie tuszy, tonerów i kartridży oferować materiałów wcześniej używanych lub regenerowanych. 1.8 Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca jest zobowiązany podać w ofertowym formularzu opisu przedmiotu zamówienia, Zakup tonerów i materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1a i 1b 1. Część pierwsza - sukcesywną dostawę materiałów biurowych część 1a 1. Materiały biurowe część 1 1 Papier biały uniwersalny do stosowania w kserokopiarkach, drukarkach laserowych, atramentowych oraz faksach, pakowany po 500 arkuszy, w formacie A4 Happy Office, Ryza 1700 2 Papier biały uniwersalny do stosowania w kserokopiarkach, drukarkach laserowych, atramentowych oraz faksach, pakowany po 500 arkuszy, w formacie A3, Ryza 105 3 Papier kancelaryjny w kratkę pakowany po 500 arkuszy, w formacie A4, Ryza 3 4 Papier ksero kolorowy Mondi 500 arkuszy w formacie A-4 zielony,kanarkowy GN27 Ryza 5 5 Parker naboje Z11 niebieskie szt 10 6 Segregatory papierowe zwykłe (marmurek) A70 szt 300 7 Segregator ze wzmocnioną dolną krawędzią, mechanizmem z dźwignią A4/50, Szt. 50 8 Skoroszyt kartonowy wiązany A4 Szt. 300 9 Segregator ze wzmocnioną krawędzią A 70 szt 300 10 Skoroszyt wpinany A-4 z dziurką Szt. 8000 11 Skoroszyt A-4, plastikowy, przednia okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa, umożliwiająca wpięcie do segregatora, Szt. 100 12 Tusz do stempli Noris czarny szt 10 13 Tablica korkowa szt 4 14 Sznurek -szpagat archiwalny 0,5 kg i mniejsze szt 5 15 Ofertówki A - 4/100 Opak. 13 16 Karta drogowa A5 SM-101 bl 4 17 Folia do bindowania przezroczysta, op. 100 szt. Opak. 3 18 Korektor w piórze met. Handy Szt. 15 19 Koperta samoprzylepna biała C-6, op. 1000 szt, Opak. 17 20 Koperty średnie -szare- 50szt. w opak. Opak. 50 21 Koperty duże A4 - szare-50szt. w op. Opak. 30 22 Poduszka Lancer czerwona średnia z tusz. szt 10 23 Zeszyt w kratkę 16 kartkowy, szyty, miękka okładka Szt. 10 24 Zeszyt w kratkę 32 kartkowy, miękka okładka, Szt. 10 25 Zeszyt A4 w kratkę - twarda oprawa -100 kartkowy, Szt. 15 26 Spinacze biurowe metalowe okrągłe małe 28 mm opak., 100 szt., Paczka 30 27 Spinacze biurowe metalowe okrągłe dł. 50 mm pudeł. 10 28 Zszywki biurowe typu: Eagle lub równoważne, rozmiar:24/6,Opak. 25 29 Datownik zwykły szt 4 30 Taśma opakowaniowa szara Szt. 10 31 Długopisy żelowe czarne Handy Szt. 100 32 Długopisy Corvina lub równoważne(niebieski), Szt. 100 33 Zszywacz biurowy typu: Eagle lub równoważny pojemność zszywek 100, z możliwością zszycia ok. 30 kartek i mniej, Szt. 7 34 Dziurkacz biurowy metalowy typu: Eagle lub równoważny ze wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek 80 mm, dziurkowanie do 20 kartek, Szt. 5 35 Blok Techniczny A4 biały szt 4 36 Koperty z podwójnym dnem szt 150 37 Tusz do stempli kolor czerwony Szt. 20 38 Teczka akta osobowe szt 15 39 Polecenie przelewu 4 -0dc. 1-e36H bl. 600 40 Polecenie księgowania PK typ[ 439-3 bl 10 41 Protokół przekazania- przejęcia śr. trw. PT M39 druk Stolgraf bl 10 42 Likwidacja śr. trwałego TYP 421-5 - 50 bl 10 43 Karteczki w kostce ( przylepne) DONAU 51x38 mm 100 kart.op. 50 44 Karteczki w kostce (przylepne) Handy 51x76 mm- 100kart., op. 60 45 Zakreślacze różne kolory ,żół.nieb.ziel. pomar. Szt. 50 46 Nożyczki z nierdzewnej stali -dł. 15-21 cm, rączka z odpornego na pękanie tworzywa Szt. 11 47 Koperta powietrz. No2/B-12 szt 50 48 Ołówek HB bez gumki Szt. 50 49 Długopisy z gwiazdką niebieskie szt 100 50 Karton Delta -okładki do bind.-100 op. 2 51 Grzbiety do bindowania 16mm-100 op. 2 52 Grzbiety do bindowania 19mm 100 op. 2 53 Grzbiety do bindowania 22mm - 100 op. 2 54 Taśma klejąca przezroczysta, bezbarwna 18-20 mm x 20 m, Szt. 40 55 Koperta powietrz. No.W4/D14 szt 40 56 Mazaki - pisaki czarne zwykłe szt 50 57 Marker o wysokim stopniu nieprzeźroczystości, odporny na działanie wody i światła, do pisania na folii, szkle, tworzywie sztucznym (płytach CD i dyskietkach)grubość końcówki: S (cienki), Szt. 20 58 Kostki biurowe Protos lub zwykłe kost. 50 59 Markery kolor: czarny, czerwony, niebieski i zielony szt 100 60 Cienkopis - kolor czarny Szt. 30 61 Cienkopis - kolor czerwony, żółty, zielony, niebieskie Szt. 60 62 Księga druków ścisłego zarachowania K-210 Szt. 3 63 Klej biurowy - sztyft, 15 g Szt. 40 64 Polecenie wyjazdu służbowego Os-232 bl 5 65 Klej kropelka Szt. 5 66 Długopisy na sprężyń. DOX szt 10 67 Szpilki standardowe 26 mm dł. Op.50 g op. 2 68 Pinezki zwykle i kolorowe op. 2 69 Folia laminowa A5 100mic A100 op 2 70 Papier pakowy szary ( 10) Opak. 2 71 Koperta powietrzna 16/F op. 30 72 Wkłady żelowe czarne Handy szt 70 73 Skoroszyt. plast. granat. ( op.20. lub 15 ) op 4 74 Notatnik Makulat. w kratkę szt 15 75 Segreg.granat.,zielone A70 szt 50 76 Segregat.czarne A70 szt 100 77 Nożyk do otwierania kopert szt 10 78 Rozszywacze biurowe szt 10 79 Naklejki na grzbiety do teczek ( op 100) szt 4 80 Płyty DVD 4.7 GB szt 50 81 Płyty CD szt 50 1b. Część druga sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych 2. TONERY - materiały eksploatacyjne część 2 1 Toner Lexmark X 203n oryg. szt. 1 2 Toner HP Laser M 1120 MFP zastępczy szt 9 3 Toner Lexmark Optra E 312L oryg. szt. 2 4 Toner HP laser Jet P 2055 dn oryg. szt. 10 5 Toner Rocoh Aficio FX 16 oryg. szt. 4 6 Tusz HP Desk Jet 1220C oryg. szt. 6 7 Toner Lexmark T 640 zastęp. szt. 6 8 Toner HP laser Jet 1200 zastępczy szt. 10 9 Toner Canon IR 3225 oryg. szt. 2 10 Toner Lexmark E 460 dn oryg. szt. 4 11 Toner Ricoh Aficio D 422 zastęp. szt. 1 12 Tusz HP Desk Jet 940 oryg. kpl. 1 13 Toner Lexmark E 120 oryg. szt 10 14 Toner Canon Kyocera FS 1028 MFP oryg. szt 12 15 Tone HP Laser Jet 1022n oryg. szt 2 16 Toner HP Laser Jet P 1505 oryg. szt 4 17 Toner Lexmark E 232 oryg. szt 3 18 Toner Canon I-Sensys MF 6680 dn oryg. szt 2 19 Toner Konica Minolta BIZHUB 223 zastęp. szt 3 20 Toner HP Laser Jet 1005 Series oryg. szt 4 21 Toner Lexmark T 420 oryg. szt 4 22 Toner OKI B 430d oryg. szt 4 23 Toner Samsung SCX 4720 FN zastęp. szt 2 24 Toner Ricoh Aficio 220 oryg. szt 1 25 Toner Canon NP 6216 oryg. szt 10 26 Toner HP Laser Jet CP 2025 oryg. szt 1 27 Toner Sharp AR M 160 oryg. szt 2 28 Toner Sharp AR 5316 oryg. szt 10 29 Toner HP Laser Jet 1100 zastępczy szt 3 30 Toner Konica Minolta Bizhub C253 oryg. szt 8 31 Toner Xerox PE 120 i oryg. szt 2 32 Toner HP Laser JET 1150 zastęp. szt 3 33 Toner do faksu I- sensyn MF 4380dn Canon szt 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHURT Sp. z o.o.,, ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26484,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22561,83

  • Oferta z najniższą ceną: 22561,83 / Oferta z najwyższą ceną: 33042,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Wytwórcza Redis Sp. z o.o. Eksport-Import, ul. Kilińskiego 17, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27833,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23222,19

  • Oferta z najniższą ceną: 23222,19 / Oferta z najwyższą ceną: 26867,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.