eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielno › Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Imielno: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie
Numer ogłoszenia: 76718 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Imielnie , ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3851210, faks 041 3851210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja budowlana pn. Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie Zakres przedmiotowy inwestycji obejmuje rozbudowę istniejącego budynku szkoły o trzy sale lekcyjne, budowę sali gimnastycznej wraz z zapleczem i łącznikiem oraz zagospodarowanie terenu przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie. Podstawowe parametry: Zaplecza sali gimnastycznej : - powierzchnia zabudowy - 298,908m2 - powierzchnia użytkowa - 339,60m2 - kubatura - 1302,00m3 Sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy -1 061,34m2 - powierzchnia użytkowa - 995,46m2 - kubatura - 9 286,73,00m3 Rozbudowy szkoły o trzy sale lekcyjne: - powierzchnia zabudowy - 134,00m2 - powierzchnia użytkowa - 241,35m2 - kubatura - 1333,30m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 50 000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. l PZP, z tym, że : 1.1.Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się takiego, który: a)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . b)posiada doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 o wartości co najmniej 5.000.000,00 PLN każda. ( CPV 45212200-8, 45212222-8, 45212225-9, 45212221-1,45214200-2 ). 1.2. Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30 % ceny oferowanej w przedkładanej ofercie. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. VII. Udział w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 3.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.Pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie w jednym dokumencie i ma zawierać: a) wskazanie, iż udzielane jest na potrzeby zamówienia związanego z niniejszą SIWZ , b)oznaczenie mocodawców, c)oznaczenie pełnomocnika, d)zakres pełnomocnictwa, e)czas na jaki jest udzielone, f)podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu mocodawców. 5. Wszelka korespondencja , oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z zaparafowanym na każdej stronie projektem umowy o roboty budowlane - załącznik nr 4 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru określonego w załączniku nr 3do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przz Wykonawcę. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. VI ppkt. 1.1. lit. a SIWZ wraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego oraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana forma dokumentów: wykaz osób i wskazanie zakresu wykonywanych czynności ( w tym: kierownika budowy, kierowników robót) - oryginał uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom wskazanym w pkt VI ppkt. 1.1. lit. b SIWZ ze wskazaniem daty, miejsca ich wykonywania , wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1.10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1.11. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 30 % ceny oferowanej w przedkładanej ofercie wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt. X SIWZ. Wymagana forma dokumentu - W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu -oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wadium, dowodem wniesienia jest oryginał wadium załączony do składanej oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie - w przypadku: 3.1 wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt VII SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3.2 gdy z przedłożonych w ofercie dokumentów nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 oraz 1.7; pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie. 5. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.3, 1.4, 1.5 oraz 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie . 5.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.6 składa : zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy. 5.3. Dokument, o którym mowa w ppkt 5.1 lit. a i c oraz ppkt.5.2 winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 5. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5.1 i ppkt 5.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.imielno.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Imielnie ul. Cmentarna 7 28-313 Imielno pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Imielnie ul. Cmentarna 7 28-313 Imielno pok. nr 16 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.