eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › USŁUGA PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY BLEDZEW NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 766901-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Urząd Gminy Bledzew:

USŁUGA PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY BLEDZEW NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew, krajowy numer identyfikacyjny 53393700000000, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 095 743 66 10
faks: 095 743 66 11
e-mail: poczta@bledzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.bledzew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.bledzew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66- 350 Bledzew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY BLEDZEW NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI

Numer referencyjny: RG.GR.271.45.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów do szkół podstawowych i dzieci do oddziałów przedszkolnych powadzonych przez Gminę Bledzew na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas sprawowanych przewozów. Wykonawca będzie sprawował przewóz w dni nauki szkolnej, czyli w dni w których w szkołach podstawowych i oddziałach przedszkolnych prowadzone będą zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Placówki oświaty i przedszkola objęte przedmiotem zamówienia:
- Szkoła Podstawowa im. Jana Dekerta w Bledzewie,
- Szkoła Podstawowa w Templewie,
- Przedszkole Gminne w Bledzewie.
2. Prognozowane zestawienie dzieci i uczniów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie SIWZ. Liczba dzieci i uczniów jest wielkością prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizowania zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść 15%, zwiększenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15%.
Szczegółowy plan transportu Wykonawca ustali z dyrektorami szkół i Przedszkola Gminnego w Bledzewie.
3. Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający z chwilą podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu dzieci i uczniów. W przypadku zmian Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę drogą poczty elektronicznej.
4. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20.06.1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 295 ze zm.). Wykonawca dokona analizy i ustali w porozumieniu z Dyrektorami placówek, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ sieć komunikacyjną oraz rozkładem jazdy sprawowanych dowozów. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać dowozy zgodnie z niniejszą SIWZ i rozkładem. Zamawiający dopuszcza zmiany w rozkładzie w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany planów lekcji poszczególnych placówek lub spowodują większy komfort przewożonych dzieci i młodzieży. Przedmiotowa zmiana wymagać będzie jedynie zgłoszenia konieczności zmiany realizacji dowozów przez Zamawiającego w formie pisemnej (mailowo) i przyjęcia jej do realizacji przez Wykonawcę.
Godziny rozpoczęcia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Dekerta w Bledzewie – 8:00
2) Szkoła Podstawowa w Templewie – 8:00
3) Przedszkole Gminne w Bledzewie – 8:00
4) Punkt przedszkolny Nowa Wieś – 8:00
Prognozowane godziny zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Jana Dekerta w Bledzewie
PN – 11:45, 12:40, 13:35, 14:25, 15:20
WT – 12:40, 13:35, 14:25, 15:20
ŚR – 11:45, 12:40, 13:35, 14:25, 15:20
CZW – 11:45, 12:40, 13:35, 14:25, 15:20
PT –12:40, 13:35, 14:25
2) Szkoła Podstawowa w Templewie
PN – 12:45, 13:40, 15:20
WT – 12:45, 14:30, 15:20
ŚR – 12:45, 13:40, 14:30
CZW – 12:45, 13:40, 14:30, 15:20
PT – 12:45, 13:40, 14:30, 15:20
3) Przedszkole Gminne w Bledzewie
PN – 13:20
WT – 13:20
ŚR – 13:20
CZW – 13:20
PT – 13:20
4) Punkt przedszkolny Nowa Wieś
PN – 12:10
WT – 12:10
ŚR – 12:10
CZW – 12:10
PT – 12:10
5. Wykonawca ma obowiązek wykonać rozkład jazdy wraz z umieszczeniem go na obsługiwanych przystankach. Zamawiający ma prawo wnieść uwagi do harmonogramu w zakresie wskazania dodatkowych miejsc postoju w celu zbiórki dzieci i młodzieży.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia w dzierżawę autobusu:
- Autosan SMYK A0909L.05 FMI 36525, rok produkcji 2008, liczba miejsc siedzących 42 + 13
stanowiących własność Zamawiającego.
Za dzierżawę autobusu Wykonawca będzie wnosić miesięczny czynsz na warunkach określonych w projekcie umowy-dzierżawy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Zamawiający oświadcza, iż w/w autobusy przystosowane są do przewozu osób.
7. Dowożenie dzieci i uczniów będzie odbywać się środkami transportu w pełni sprawnymi i posiadającymi aktualne badania techniczne, dopuszczonymi od ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim, oznakowanymi stosowanie do charakteru świadczonych przewozów. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów i dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji.
9. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu 1 godziny od zdarzenia.
10. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa.
11. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę zatrudniając pracowników:
a. Kierowców posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a w szczególności posiadającymi ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
b. Opiekunów posiadających aktualne zaświadczenia o ukończeniu kursów BHP, p. poż oraz udzielania pierwszej pomocy.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające aktualną licencję, zezwolenie lub koncesję na wykonywanie określonej działalności, tj. krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.)

Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usługi (usług) przewozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł.
2. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - co najmniej trzema autobusami przystosowanymi do przewozu osób w tym dzieci i uczniów. Liczba miejsc w każdym autobusie co najmniej 42 miejsca siedzące. Wykonawca winien zapewnić miejsce siedzące dla każdego dziecka, ucznia objętego przedmiotem zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem licencji, zezwolenia lub koncesji na wykonywanie określonej działalności, tj. krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.);
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu dostępnych wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt. 6.2. 3)b SIWZ;
3. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w zakresie o którym mowa w pkt. 6.2. 3)a SIWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Szybkość podstawienia autobusu zastępczego:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.