Ogłoszenie nr 766746-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 833 782 102
faks: 833 782 039
e-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
www: www.wisznice.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie ugwisznice.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Adres: Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GK.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami,
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne,
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów,
90512000-9 - Usługi transportu odpadów.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wisznice w okresie 01.01.2021 r.
– 31.12.2021 r.
2.1. Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od granicy
nieruchomości z drogą dojazdową będącą pod zarządem publicznym, powstałych na wszystkich
nieruchomościach zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy
Wisznice z częstotliwością określoną Uchwałą Nr XX/143/2020 Rady Gminy Wisznice.
2.2. Transport zebranych odpadów komunalnych – odpadów niesegregowanych (odpadów
resztkowych), bioodpadów, bezpośrednio do instalacji komunalnych.
2.3. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania
odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest przyjąć je jako niesegregowane (zmieszane)
odpady komunalne i powiadomić o tym Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości.
Powiadomienie powinno zawierać dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym
zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty oraz
protokół podpisany przez pracownika odbierającego odpady. W/w dokumenty należy dostarczyć
zamawiającemu niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni. Dostarczenie bez dodatkowej
opłaty właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów komunalnych: papieru i
tektury, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, opakowań z metali, szkła,
bioodpadów, odpadów niesegregowanych – odpadów resztkowych, popiołu. W trakcie realizacji
umowy, wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków przeznaczonych do
zbierania w/w odpadów po 1 szt. za każdy zapełniony worek.
2.4. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odbieranych i zagospodarowywanych odpadów
komunalnych oraz dostarczanych do instalacji komunalnych.
2.5. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami
niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439),
zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Załączniku nr 1 do SWIZ – Opis
przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę kierowców i operatorów sprzętu wykonujących czynności
związane z odbiorem i transportem odpadów.
8. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego
czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej
Załącznik nr 8 do SIWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań,
o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych
wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
9. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
części zamówienia.
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
zgodnie z pkt 9.8 SIWZ,
c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca posiada:
1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie
gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010),
2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane
przez starostę właściwego ze względu na miejsce transportującego odpady zgodnie z ustawą z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701),
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
1) Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną
usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,
polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu w sposób ciągły, nieprzerwany przez okres co
najmniej 12 miesięcy odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości,
która to usługa obejmowała odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych
z co najmniej 500 nieruchomości o łącznej masie minimum 50,00 Mg,
2) Wykonawca dysponuje co najmniej:
- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
3) Wykonawca dysponuje usytuowaną na terenie administracyjnym Gminy Wisznice lub w
odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wisznice bazą magazynowo-
transportową.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi zgodnie z ustawą z dnia
13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010),
2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów
komunalnych wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce transportującego
odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ,
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 9 niniejszej SIWZ.
Uwaga:
W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej to oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej może załączyć do ofert wykreślając w treści oświadczenie pkt 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Ustala się wadium w wysokości 5 000,00,- zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku
następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy w Wisznicach prowadzony przez Bank
Spółdzielczy w Wisznicach nr r-ku 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (w tytule przelewu
należy wpisać „Wadium – Znak sprawy: GK.271.2.2020”.
2) w poręczeniach bankowych;
3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
4) gwarancjach bankowych;
5) gwarancjach ubezpieczeniowych;
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2019 poz. 310 z późn. zm.).
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się
termin uznania na rachunku zamawiającego.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami
przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie
akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w
szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez
Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności
gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem,
że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności: poręczenie będzie
zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i
5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy
niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.
6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień
publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty
wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz
określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zwrot wadium – zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4.
7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
1) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiany obowiązującej stawki VAT,
3) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
4) inne przewidziane w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w
dniu 23.12.2020 r. o godz. 11:15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa, 63- 600 Kępno
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.