eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Płock: Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
Numer ogłoszenia: 7666 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku , ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, faks 024 2628842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu, z podziałem na:Część I - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 Część II - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25. Część III - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części odpowiednio według załączników nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją odpowiednio dla danej części, stanowiący załącznik nr 1,2,3 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty odpowiednio dla danej części, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a,2a,3a do SIWZ Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w tym zakresie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona internetowa www.mwomp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 (Kancelaria - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.