Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-23
Płock: Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu.
Numer ogłoszenia: 7666 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku , ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, faks 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu, z podziałem na:Część I - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 Część II - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25. Część III - dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części odpowiednio według załączników nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją odpowiednio dla danej części, stanowiący załącznik nr 1,2,3 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty odpowiednio dla danej części, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a,2a,3a do SIWZ Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia w tym zakresie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona internetowa www.mwomp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 lub pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w MWOMP w Płocku, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 (Kancelaria - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla potrzeb MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa artykułów piśmienno - biurowych dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
- Remont pomieszczeń w budynku Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałem Dwujęzycznym im. Władysława Jagiełły w Płocku.
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku Usamodzielnienia Domu Pomocy Społecznej "Nad Jarem" w Nowym Miszewie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja dachu na budynku Usamodzielnienia"
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.